صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
4
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
شاکيآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 21 اسفند 1386
مجموع ارسالها: 42
اعتبار کسب شده: 472
محل سکونت: 
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 22 ارديبهشت 1387، ساعت 21:30
 2 ماه و 9 روز پيش
#61
 
حالا چرا پيام منو نقل قول کردي دکتر؟؟

مگه من بي احترامي و مودبانه صحبت نکردم و هوچي گري در آوردم يا از خودم بافتم ..فايل هاي صوتي علنا توش فحش بود که فکر نکنم با مرور زمان مذموم بودنش کمرنگ پررنگ باشه...چي کار جو تالار داره؟؟

احسانم جواب منطقي داد که وقت نکرده همه ارسالها رو بخونه گرچه که يکي از موضوعات داغ تالار بود ولي پذيرفتم
يعني کاره اي نيستم که نپذيرم و دليلي هم نديدم بيام داد بزنم آي من قبول کردم و حقو به احسان دادم..ولي اگه ميدونستم همچين جلوي ما وايميسي حتما در جريانتون ميزاشتم

گفتم هيچ کس به خوبي احسان نميتونه براي تالار وقت بگذاره و گفتم در کنارش يکي که با بقيه تعارف نداره سانسور کنه
که احسان گفت بحث تعارف نيست وقت نکرده.

اگه کسي فکر ميکنه من درست صحبت نکردم ما را به راي منفي مزين فرمايند..تا ديگه صحبتي نکنيم و فقط خواننده باشيم..اگه بدونم کسي براي نظرم ارزش قائل نيست با خودم که نميخوام حرف بزنم.. خواننده محض ميشم
 
4
4
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1169
اعتبار کسب شده: 11522
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 22 ارديبهشت 1387، ساعت 22:53
 2 ماه و 9 روز پيش
#62
 
کيوان نوشته بود:
ALPHA نوشته بود:

و باز هم مشخصه که اينجا اگر مثل يک کرگدن قوي نباشيد،کسي به نظرتون اهميت نمي ده!

يه جورايي حرف حساب زدي، يعني نه، چشم بسته غيب گفتي
آره خوب واسه مرغ ضعيف که کسي تره خورد نمي کنه.


وقتي يه نفر ميگه: مشخصه که ....
منظورش اين نيست که غيبگو هست!
درسته؟ يا نه دارم باز هم چشم بسته غيب مي گم؟ Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 790
اعتبار کسب شده: 8408
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 22 ارديبهشت 1387، ساعت 23:29
 2 ماه و 9 روز پيش
#63
 
شاکي نوشته بود:
حالا چرا پيام منو نقل قول کردي دکتر؟؟

مگه من بي احترامي و مودبانه صحبت نکردم و هوچي گري در آوردم يا از خودم بافتم ..فايل هاي صوتي علنا توش فحش بود که فکر نکنم با مرور زمان مذموم بودنش کمرنگ پررنگ باشه...چي کار جو تالار داره؟؟

احسانم جواب منطقي داد که وقت نکرده همه ارسالها رو بخونه گرچه که يکي از موضوعات داغ تالار بود ولي پذيرفتم
يعني کاره اي نيستم که نپذيرم و دليلي هم نديدم بيام داد بزنم آي من قبول کردم و حقو به احسان دادم..ولي اگه ميدونستم همچين جلوي ما وايميسي حتما در جريانتون ميزاشتم

گفتم هيچ کس به خوبي احسان نميتونه براي تالار وقت بگذاره و گفتم در کنارش يکي که با بقيه تعارف نداره سانسور کنه
که احسان گفت بحث تعارف نيست وقت نکرده.

اگه کسي فکر ميکنه من درست صحبت نکردم ما را به راي منفي مزين فرمايند..تا ديگه صحبتي نکنيم و فقط خواننده باشيم..اگه بدونم کسي براي نظرم ارزش قائل نيست با خودم که نميخوام حرف بزنم.. خواننده محض ميشم

يه سوء تفاهم بزرگ پيش اومده. Neutral نوشته هات رو فقط چون انتقاد به سانسورها رو مطرح کرده بودي نقل قول کردم؛ اما حرفهام خيلي کلي تر بود و اتفاقاً تقريباً همه اش به حدود يکي دو سال پيش بر مي گشت و هيچ ارتباطي به انتقاد نرم و مؤدبانه تو نداشت. اون موقع ها بعد از هر سانسور کلي سر و صدا و جر و دعوا راه مي افتاد و توي حرفهام هم منظورم اون اتفاقات بود نه انتقاد تو. در هر صورت از اين که باعث اين سوء تفاهم شدم عذر مي خوام. Smile

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
شاکيآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 21 اسفند 1386
مجموع ارسالها: 42
اعتبار کسب شده: 472
محل سکونت: 
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 23 ارديبهشت 1387، ساعت 22:33
 2 ماه و 8 روز پيش
#64
 
چاکريم
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 790
اعتبار کسب شده: 8408
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 تير 1387، ساعت 13:39
 25 روز و 18 ساعت پيش
#65
 
ديشب توي گردهمايي تالارهاي گفتمان که به مناسبت پنجمين سالگرد تأسيسش شکل گرفته بود*، بحثهايي در مورد وضعيت ناخوشايندي که الان بهش دچاره انجام شد. با توجه به کوتاه بودن جلسه و تعدد نظرات، همون جور که قابل پيش بيني بود امکان رسيدن به يه جمع بندي مشخص در اون جلسه وجود نداشت. ضمن اين که اعضاي شرکت کننده در اون گردهمايي تنها نماينده بخشي از کاربران و خوانندگان تالارهاي گفتمان هستن. پيشنهاد مي کنم نقطه نظرات و حرفهاي ناگفته مون رو تو اين موضوع بنويسيم و تا بعد از اين که به يه مجموعه به نسبت کامل از نظرات مختلف رسيديم، بهتر بتونيم در موردشون بحث کنيم.

فکر مي کنم بهتره مي کنم نظراتمون رو تا جاي ممکن کوتاه، روشن و بي پرده بنويسيم تا راحت تر بشه به نتيجه گيري رسيد. در ضمن به نظرم بهتره اسم اين موضوع به "تصميم گيري در مورد وضعيت تالارهاي گفتمان" يا يه همچين چيزي تغيير پيدا کنه تا بهتر در بر گيرنده مطالبي که داخلش منعکس مي شه باشه.

______________
* امسال تنها سالي بود که بجز احسان که يه اشاره به اين موضوع کرده بود، تقريباً هيچ کس توي تالارهاي گفتمان اسمي از سالگرد تأسيس (19 خرداد) و سالگرد استقلال تالارهاي گفتمان (9 ارديبهشت) نياورد. حتي توي گردهمايي ديشب هم هيچ اسمي ازش آورده نشد.

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
sunsonآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 24 مهر 1385
مجموع ارسالها: 1850
اعتبار کسب شده: 6588
محل سکونت: پشت هيچستان!
جنسيت: نامشخص
ارسال سه‌شنبه 04 تير 1387، ساعت 14:44
 25 روز و 17 ساعت پيش
#66
 
خوب بهتر ميبيتم که ماحصل بحث هاي ديشب و نتيجه گيري کلي رو بنويسم که بقيه هم بتونن در موردش نظر بدن
ديشب به نتايج کلي زير رسيدن اعضاي شرکت کننده براي حفط تالار و برگشت تالار به روزهاي خوشش ::

1- قانون هاي کلي تالار به صورت جدي مورد بحث قرار بگيره و وقتي کامل شد ، کسي حق شکستنشون رو نداشته باشه
2- مديريت کلي تالار از تک نفره بودن خارج بشه و چند تا ادمين تازه هم به تالار اضافه بشه
3- براي تالار ها به صورت تخصصي مدير تعين بشه و مدير ها به شدت تحت حمايت ادمين ها باشن
4- عضو گيري تالار تا اطلاع ثانوي تعطيل باشه و نسبت به حذق کاربرهاي اسپمر هيچ جاي شکي باقي نموند
5- تالار هاي خصوصي دوباره تشکيل بشن ولي با قانون هاي کاملا مشخص و مدير مشخص
6- با هر عملي که بر هم زننده نظم تالار باشه و تالار رو از حالت نرمال خارج کنه به شدت برخورد بشه

خوب فکر ميکنم که همين ها بود ، اگر چيزي رو از قلم انداختم دوستاني که بودن توي جلسه کاملش کنن Wink

_________________
برو بچ کامپيوتر همه ديوونن ولي هاليشون نيست!!

"فلفلو"
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 741
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال سه‌شنبه 04 تير 1387، ساعت 15:51
 25 روز و 16 ساعت پيش
#67
 
وحيد نوشته بود:

فکر مي کنم بهتره مي کنم نظراتمون رو تا جاي ممکن کوتاه، روشن و بي پرده بنويسيم تا راحت تر بشه به نتيجه گيري رسيد. در ضمن به نظرم بهتره اسم اين موضوع به "تصميم گيري در مورد وضعيت تالارهاي گفتمان" يا يه همچين چيزي تغيير پيدا کنه تا بهتر در بر گيرنده مطالبي که داخلش منعکس مي شه باشه.



والا من فکر ميکنم از همه عجيبتر گرد هماييتون بود که اصلا تو تالار نزدين چه روزي , کجا و چه زماني تشکيل ميشه

بيشتر اين حس منتقل ميشه که مايل به شرکت همه نبوديد البته به اعضاي شرکت کننده برنخوره چون من از همينجا اعلام ميکنم به قول بچه سيروس شايد باورتون نشه اما من اصلا اطلاعي ندارم کيا تو اون جمع بودن البته تا اينجا اينطور از حرفهاتون برمياد که مسافرکوير , سانسان , احسان و وحيد بوديد

اما بغير از يک پست فکرکنم احسان که گفته بود گردهمايي در روز يکشنبه تشکيل ميشه ديگه هيچ اطلاع رساني ديگه اي نشد و حالا ما ميبينيم که در روز دوشنبه تشکيل شده و ....

پس خيلي انتظار از بقيه نداشته باشين

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
پسر شجاعآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 03 دي 1382
مجموع ارسالها: 1320
اعتبار کسب شده: 2352
محل سکونت: کارتون خوابيم
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 تير 1387، ساعت 16:35
 25 روز و 15 ساعت پيش
#68
 
مارمولک نوشته بود:
وحيد نوشته بود:

فکر مي کنم بهتره مي کنم نظراتمون رو تا جاي ممکن کوتاه، روشن و بي پرده بنويسيم تا راحت تر بشه به نتيجه گيري رسيد. در ضمن به نظرم بهتره اسم اين موضوع به "تصميم گيري در مورد وضعيت تالارهاي گفتمان" يا يه همچين چيزي تغيير پيدا کنه تا بهتر در بر گيرنده مطالبي که داخلش منعکس مي شه باشه.



والا من فکر ميکنم از همه عجيبتر گرد هماييتون بود که اصلا تو تالار نزدين چه روزي , کجا و چه زماني تشکيل ميشه

بيشتر اين حس منتقل ميشه که مايل به شرکت همه نبوديد البته به اعضاي شرکت کننده برنخوره چون من از همينجا اعلام ميکنم به قول بچه سيروس شايد باورتون نشه اما من اصلا اطلاعي ندارم کيا تو اون جمع بودن البته تا اينجا اينطور از حرفهاتون برمياد که مسافرکوير , سانسان , احسان و وحيد بوديد

اما بغير از يک پست فکرکنم احسان که گفته بود گردهمايي در روز يکشنبه تشکيل ميشه ديگه هيچ اطلاع رساني ديگه اي نشد و حالا ما ميبينيم که در روز دوشنبه تشکيل شده و ....

پس خيلي انتظار از بقيه نداشته باشين


اين جلسه مربوط به کسايي مي شه که بايد هدايت همه رو تو تالار در دست داشته باشن . اينجا ايرانه نه سوئيس. فکر مي کني اگه ادمين سازي بشه چه اتفاقي مي يوفته؟ بازم همون قشر اقليت قدرتمند سر کار مي آن. درست مثل جامعه خودمون. ولي اين دفعه مي آن که کودتا کنن و خفقان راه بندازن و با شدت بيشتر برخورد کنن که مثل قبل نشه که جايگاهشونو از دست بدن ( درست مثل سردار رادان که ريده تو جامعه) و بازم اونا يه کثافت کاري هاي بيشتري نسبت به بقيه راه ميندازن، چون ديگه نه دله دزدي مي کنن و نه شخصيتشون اجازه مي ده که فساد کوچولو بکنن ( درست مثل سردار زارعي). حتي اگه يکي هم بخواد تو تالار افشاگري کنه (مثل عباس پاليزدار)، بهش مي گن که "پوزخند هاي تو رو در پس پست هات مي بينيم" و بهش اعتبار منفي مي دن و يواشکي پستاشو منفي مي دن. تالار ما داره روند جامعه ما رو طي مي کنه.

پيشنهاد:
1- ادمين فقط احسان بمونه
2- سيستم گزارش تخلفات خوبه. منم ازون استفاده مي کنم
3- اعطاي مديريت تالار ها بايد دقيق تر از گذشته باشه. (کسي با مديريت مشکل نداشت. همه با ادمين ها مشکل داشتن و ادمين ها با هم)
4- ادمين سالاري نبايد در تالار رواج پيدا کنه.
5- تالار هاي خصوصي دوباره راه اندازي بشه

_________________
شوهر نمي خوام چون به اعتقاد من زندگيم ميشه تکرار مکررات.مثل يه فيلم تکراري که خيلي مسخرست از نظر من.الان دلم مي خواد با نقاشي بتونم خودمو نشون بدم.بعدش اصلا من غير از متخصصين هيچ پزشک عمومي رو قبول ندارم حتي بابامو.پزشک عمومي مثل يه بچهء کلاس اوليه از ديد من.
 
2
-1
3
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
sunsonآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 24 مهر 1385
مجموع ارسالها: 1850
اعتبار کسب شده: 6588
محل سکونت: پشت هيچستان!
جنسيت: نامشخص
ارسال سه‌شنبه 04 تير 1387، ساعت 18:38
 25 روز و 13 ساعت پيش
#69
 
مارمولک نوشته بود:

والا من فکر ميکنم از همه عجيبتر گرد هماييتون بود که اصلا تو تالار نزدين چه روزي , کجا و چه زماني تشکيل ميشه

بيشتر اين حس منتقل ميشه که مايل به شرکت همه نبوديد البته به اعضاي شرکت کننده برنخوره چون من از همينجا اعلام ميکنم به قول بچه سيروس شايد باورتون نشه اما من اصلا اطلاعي ندارم کيا تو اون جمع بودن البته تا اينجا اينطور از حرفهاتون برمياد که مسافرکوير , سانسان , احسان و وحيد بوديد

اما بغير از يک پست فکرکنم احسان که گفته بود گردهمايي در روز يکشنبه تشکيل ميشه ديگه هيچ اطلاع رساني ديگه اي نشد و حالا ما ميبينيم که در روز دوشنبه تشکيل شده و ....

پس خيلي انتظار از بقيه نداشته باشين


اول اين که تا اونجايي که من اطلاع دارم ، همه دوستاني که شيراز بودن رو از طريق تلفن خبر دادن جناب وحيد ،دوم کساني که توي گردهمايي بودن هم :

احسان،وحيد،سياسفيد،مسافرکوير، محمد ادب،هاروارد،حامد،سراب،آلفا،سان سان ، اس ام اس
البته جناب آقاي ادب مهمان ويژه بودن Wink

در ضمن اگر قرار بود که نظر بقيه مهم نباشه ، اصلاً جربان ديشب به صورت مخفي باقي مي موند و به طور مستقيم تصميمات گرفته شده اجرا ميشد! Shame on you

_________________
برو بچ کامپيوتر همه ديوونن ولي هاليشون نيست!!

"فلفلو"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 741
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 تير 1387، ساعت 10:17
 24 روز و 21 ساعت پيش
#70
 
sunson نوشته بود:


اول اين که تا اونجايي که من اطلاع دارم ، همه دوستاني که شيراز بودن رو از طريق تلفن خبر دادن جناب وحيد ،دوم کساني که توي گردهمايي بودن هم :

احسان،وحيد،سياسفيد،مسافرکوير، محمد ادب،هاروارد،حامد،سراب،آلفا،سان سان ، اس ام اس
البته جناب آقاي ادب مهمان ويژه بودن Wink

در ضمن اگر قرار بود که نظر بقيه مهم نباشه ، اصلاً جربان ديشب به صورت مخفي باقي مي موند و به طور مستقيم تصميمات گرفته شده اجرا ميشد! Shame on you


سان سان جان! Wink

اول اينکه آدم هميشه بايد اين پيش بيني رو بکنه که شايد يه غير شيرازي هم بر حسب اتفاق گذارش اون طرفا بيفته
چند تا سناريو :
1- شايد بر اساس زمان اعلام شده يکي برنامه ريزي کنه بياد شيراز !
2- شايد يکي تا آخرين لحظه نمي خواد بگه منم ميام و ميخواد سورپرايز شه! (البته اگه مهم باشه)
3- شايد يه شيرازي تلفنش قطع باشه و از روي سايت بخواد مطلع شه و همش منتظر باشه که روي سايت بزنن و براي همين خودش تماس نگيره بپرسه چي شد
.
.
.

و در کل اينکه فکر نميکني يه کم قشنگتره که اين هماهنگيها در پايان روي سايت نهايي ميشد

و در ضمن وحيد که ميگفت به هيچ نتيجه اي نرسيدين چطور ميگي تصميمات گرفته شده ميتونست مستقيما اجرا بشه Wink

من اگه چيزي ميگم منظورم اين نيست که دلخورم يا گلايه دارم
منظور اينه که قشنگترين و درسترين راه در پيش گرفته بشه

دوست خوبه که کاستيها و نقصها و نبود ها رو هم بگه نه فقط بود ها رو بگه ! Think

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
sunsonآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 24 مهر 1385
مجموع ارسالها: 1850
اعتبار کسب شده: 6588
محل سکونت: پشت هيچستان!
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 تير 1387، ساعت 11:25
 24 روز و 20 ساعت پيش
#71
 
مارمولک نوشته بود:
sunson نوشته بود:


اول اين که تا اونجايي که من اطلاع دارم ، همه دوستاني که شيراز بودن رو از طريق تلفن خبر دادن جناب وحيد ،دوم کساني که توي گردهمايي بودن هم :

احسان،وحيد،سياسفيد،مسافرکوير، محمد ادب،هاروارد،حامد،سراب،آلفا،سان سان ، اس ام اس
البته جناب آقاي ادب مهمان ويژه بودن Wink

در ضمن اگر قرار بود که نظر بقيه مهم نباشه ، اصلاً جربان ديشب به صورت مخفي باقي مي موند و به طور مستقيم تصميمات گرفته شده اجرا ميشد! Shame on you


سان سان جان! Wink

اول اينکه آدم هميشه بايد اين پيش بيني رو بکنه که شايد يه غير شيرازي هم بر حسب اتفاق گذارش اون طرفا بيفته
چند تا سناريو :
1- شايد بر اساس زمان اعلام شده يکي برنامه ريزي کنه بياد شيراز !
2- شايد يکي تا آخرين لحظه نمي خواد بگه منم ميام و ميخواد سورپرايز شه! (البته اگه مهم باشه)
3- شايد يه شيرازي تلفنش قطع باشه و از روي سايت بخواد مطلع شه و همش منتظر باشه که روي سايت بزنن و براي همين خودش تماس نگيره بپرسه چي شد
.
.
.

و در کل اينکه فکر نميکني يه کم قشنگتره که اين هماهنگيها در پايان روي سايت نهايي ميشد

و در ضمن وحيد که ميگفت به هيچ نتيجه اي نرسيدين چطور ميگي تصميمات گرفته شده ميتونست مستقيما اجرا بشه Wink

من اگه چيزي ميگم منظورم اين نيست که دلخورم يا گلايه دارم
منظور اينه که قشنگترين و درسترين راه در پيش گرفته بشه

دوست خوبه که کاستيها و نقصها و نبود ها رو هم بگه نه فقط بود ها رو بگه ! Think


قصد من هم فقط اين بود که ابهامي پيش نيومده باشه در اين رابطه Cool
حرفهاي شما هم کاملاً درست ، من فقط اون چه بود رو توضيح دادم!
جناب وحيد خودشون تا آخر جلسه نبودن و بنا به کاري که داشتن و قراري که داشتن زودتر از بقيه رفتن Anxious ، بعدش هم اين چيزي که من گفتم تصميم هاي اوليه بودن فقط Mr. Green

_________________
برو بچ کامپيوتر همه ديوونن ولي هاليشون نيست!!

"فلفلو"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 741
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 تير 1387، ساعت 11:36
 24 روز و 20 ساعت پيش
#72
 
اکي!
در کل اميدوارم تالار راه خودش رو پيدا کنه و پستهاي خوبي داشته باشه!
فقط هرکدوم ا زما بايد به سهم خودش خوب باشه فقط همين!

الان ليست کاربرا رو که ديدم حس خوشايندي بهم دست داد .
موفق باشيم! Applause

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Oraniumآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 878
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 تير 1387، ساعت 14:12
 24 روز و 17 ساعت پيش
#73
 
اگر ميخواهيد درباره تالار راي گيري داشته باشيد
و البته اگر ميخواهيد راي من را نيز بعنوان يک کاربر نيمه فعال داشته باشيد
فقط کافيست راي احسان رو ضربدر 2 کنيد
چون من با همه عقايدش موافقم.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 741
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 تير 1387، ساعت 14:44
 24 روز و 17 ساعت پيش
#74
 
Oranium نوشته بود:
اگر ميخواهيد درباره تالار راي گيري داشته باشيد
و البته اگر ميخواهيد راي من را نيز بعنوان يک کاربر نيمه فعال داشته باشيد
فقط کافيست راي احسان رو ضربدر 2 کنيد
چون من با همه عقايدش موافقم.


من هرچي گشتم نظري از احسان نديدم
ميشه بگي دقيقا کدوم نظرش؟

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 790
اعتبار کسب شده: 8408
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 06 تير 1387، ساعت 12:03
 23 روز و 19 ساعت پيش
#75
 
sunson نوشته بود:
خوب بهتر ميبيتم که ماحصل بحث هاي ديشب و نتيجه گيري کلي رو بنويسم که بقيه هم بتونن در موردش نظر بدن
ديشب به نتايج کلي زير رسيدن اعضاي شرکت کننده براي حفط تالار و برگشت تالار به روزهاي خوشش ::

1- قانون هاي کلي تالار به صورت جدي مورد بحث قرار بگيره و وقتي کامل شد ، کسي حق شکستنشون رو نداشته باشه
2- مديريت کلي تالار از تک نفره بودن خارج بشه و چند تا ادمين تازه هم به تالار اضافه بشه
3- براي تالار ها به صورت تخصصي مدير تعين بشه و مدير ها به شدت تحت حمايت ادمين ها باشن
4- عضو گيري تالار تا اطلاع ثانوي تعطيل باشه و نسبت به حذق کاربرهاي اسپمر هيچ جاي شکي باقي نموند
5- تالار هاي خصوصي دوباره تشکيل بشن ولي با قانون هاي کاملا مشخص و مدير مشخص
6- با هر عملي که بر هم زننده نظم تالار باشه و تالار رو از حالت نرمال خارج کنه به شدت برخورد بشه

خوب فکر ميکنم که همين ها بود ، اگر چيزي رو از قلم انداختم دوستاني که بودن توي جلسه کاملش کنن Wink

ضمن تشکر از سان سان عزيز که زحمت جمع بندي نتايج جلسه رو کشيد، با توجه به اين که بنده فقط در نيمه اول جلسه که تصميمات خاصي هم در اون اتخاذ نشد حضور داشتم، نظرم رو در موردشون همينجا مي نويسم:

1- همين الان هم اين قوانين کم و بيش وجود داره و بارها در موردشون بحث شده. هر چند در بسياري از موارد يا اجرا نمي شه و يا موقعي که مي خواد اجرا بشه يه عده در مقابلش موضع مي گيرن و جو رو به هم مي زنن. مشکل وجود قوانين نيست. مشکل اينه که بايد ضمانت اجرايي پيدا کنن.

2- اين وضعيت قبلاً هم وجود داشت. بعد از 9 ماه رکود تالار، دوباره مي خوايم برگرديم به وضعيت قبلي يا يه چيزي شبيه به اون و يا قراره تغيير خاصي اتفاق بيفته؟ به عنوان نمونه قراره ادمينهايي انتخاب بشن که همه روشون به تفاهم برسن و يا هر گروه براي خودش يه نماينده در بين ادمينها داشته باشه؟

3- اين وضعيت هم کم و بيش دست کم در مورد تعدادي از تالارها وجود داشت و اتفاقاً وقتي مديران مجبور به دخالت در موردي مي شدن، مورد حمايت ادمينها قرار مي گرفتن. اما باز يه عده که سانسور مي شدن مقابل مدير و ادمين موضع مي گرفتن و به جاي اين که محکوم باشن، جاي شاکي و متشاکي عوض مي شد و از همه طرف به مدير و ادمين فشار وارد مي اومد.

4- بنده هنوز توجيه نشدم اعضاي جديد چه مشکل خاصي براي تالارهاي گفتمان به وجود آوردن يا ميارن. مسلمه وقتي اعضاي با سابقه و قوي تالارهاي گفتمان حضور داشته باشن، اعضاي جديد تحت تأثير جو موجود رفتارشون به مراتب بهتر مي شه و حتي اگه هم اين جور نباشه، دست کم ارسالهاشون در بين ارسالهاي خوب ديگران گم مي شه و کم کم به خودي خود حذف مي شن. زماني که به طور متوسط روزانه بيش از 150 تا ارسال روي تالار داشتيم و خيلي از اونها هم ارسالهاي خوب با سلايق و عقايد مختلف بود، چند تا کاربري که با جو هنوز آشنا نشده بودن، مشکلي ايجاد نمي کردن و کم کم بعد از آشنايي با جو در ليست کاربران قابل قبول قرار مي گرفتن؛ اما وقتي حضور کاربران قوي کمرنگ شد و تعداد ارسالهاي روزانه تالارهاي گفتمان به شدت سقوط کرد، حضور کاربران جديد و ناآشنايي اونها با جو موجود خيلي پررنگ تر شد. پس اشکال حضور کاربران جديد نيست؛ اشکال عدم حضور کاربران قوي هست که اون هم به جو به وجود اومده بر مي گرده.

5- دو تالار خصوصي فعال و با قوانين تقريباً مشخص قبلاً وجود داشت و مشکل موقعي به وجود اومد که دخالت يکي از ادمينها در سانسور مطلبي در يکي از تالارهاي خصوصي مورد اعتراض تقريباً همه اعضاي اون تالار قرار گرفت و بعد تهديد اونها به کناره گيري از تالار و مسائل بعدي که پيش اومد. باز هم مشکل وجود يا عدم وجود تالارهاي خصوصي نبود؛ مشکل نپذيرفتن حق ادمين براي دخالت در اون تالار خصوصي بود. فکر نمي کنم لازم باشه در مورد واژه "ادمين" و اختياراتي که ادمين در يک سيستم داره توضيح بدم. اگه قراره ادمين حق دخالت در بخشي از تالارهاي گفتمان حتي تالارهاي خصوصي رو نداشته باشه، بهتره يه عنوان ديگه به غير از ادمين براش انتخاب کنيم. اکثريت قريب به اتفاق اعضاي اون تالار خصوصي به اين معترض بودن که ادميني که خودش يکي از دو مؤسس تالارهاي گفتمان بود و تالارهاي خصوصي رو خودش براشون ايجاد کرده بود، چه حقي داشته مطلبي رو در اون تالار سانسور کنه و حتي چه حقي داشته که مطالب تالار خصوصي اونها رو بخونه!

6- اگه واقعاً اين اتفاق بيفته، قسمت عمده اي از مشکلات تالارهاي گفتمان حل مي شه؛ البته به شرطي که همه در مقابل قانون مساوي باشن. نه اين که چند تا کاربر کم پشتوانه زير چرخهاي قانون له بشن و به خاطيان دونه درشت فقط لبخند زده بشه و تخلفاتشون ناديده گرفته بشه.


در پايان به نظرم اگه قانون هميشه، همه جا و در مورد همه کاربران تالارهاي گفتمان به درستي اجرا بشه و همه ملزم به اطاعت از اون بشن، مشکل اساسي تالارهاي گفتمان حل مي شه و بقيه موارد نظير وجود يا عدم وجود تالارهاي خصوصي، پذيرش يا عدم پذيرش کاربران جديد و موارد مشابه جزئياتي هستن که روي بهبود وضعيت تالارهاي گفتمان مي تونن تأثير بذارن؛ اما نقش اساسي در برطرف کردن مشکلات به وجود اومده ندارن.


سؤالات ديگه اي که به نظرم بايد جوابشون رو مشخص کنيم و به همه تفهيم بشن اينهاست:

- نظام حاکم بر تالارهاي گفتمان از چه نوعي هست؟ آيا يه نظام کاملاً دموکراتيکه که همه کاربران در اون نقش و سهم مساوي دارن يا نقش و سهم افراد مختلف با هم متفاوته؟

- تالارهاي گفتمان وقف عام هست يا افراد خاص حقي درش دارن؟ اگه حقي وجود داره، اين حق يا حقوق چيه و چه کس يا کساني حقوق خاصي بر گردن تالارهاي گفتمان دارن؟

تا زماني که به اين سؤالات جواب داده نشه و جوابهاي اونها به عنوان اصول اوليه و قانون اساسي تالارهاي گفتمان ثبت نشه، مشکلات به صورت ريشه اي حل نخواهد شد و مشکلات گذشته به احتمال زياد دير يا زود تکرار مي شه.


در پايان اميدوارم موفق بشيم مشکل تالارهاي گفتمان رو به صورت ريشه اي و نه سطحي و مقطعي حل کنيم. Smile

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است هاستينگ رايگان سراغ داره
1
پاسخها: 2 بیننده: 357