صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
4
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4955
اعتبار کسب شده: 9273
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 15 ارديبهشت 1387، ساعت 22:00
 2 ماه و 1 روز پيش
#31
 
بابات تقريبا دو روز تاخير من در پاسخدهي عذر ميخوام. (شنبه و يکشنبه اوج ساعات کاري من هست)

1.
اميد عزيز،
به طور تقريبا کاملي با پست آخرت موافقم. نسبت به برداشت قبليم از صحبتهات تجديد نظر کردم. به نظر ميرسه که ارسال آخر به اين معنيست که علاوه بر گروهي که ازشون اسم بردي، تمام افرادي که توسط اون گروه تائيد بشن هم ميتونن توي تالار باشن. به نظر من با حذف قوانين خيلي سختگيرانه اي که گذاشته بودي، اين ايده ميتونه خيلي کارا باشه.
من طور ديگه اي اونو بازنويسي ميکنم و مشتاقم که نظرت رو در موردش بدونم.
ما مجموعه اي از محدوديتها رو بر کاربران تازه وارد اعمال ميکنيم. (به عنوان مثال عدم امکان راي دهي*) در اينصورت مدت زماني طول ميکشه که يک کاربر تازه وارد در سيستم جا بيفته و بتونه به طور موثر عمل کنه. در طول اين مدت اگر نظر عمومي جمع elite (که با تعريف من کاربراني هستند که امتيازشون از حد مشخصي بيشتره) نسبت به کاربر تازه وارد مساعد بود، کاربر ارتقاء پيدا ميکنه و در غير اينصورت حذف ميشه. (اين نظر رو قبلا هم يکي از کاربران داده بود)
منتظر نظرات دوستان هستم.

2. مارمولک عزيز! (چه ترکيب شاعرانه اي! Mr. Green )
سيستم امتيازدهي تالار اينقدرها هم که ميگيد از مرحله پرت نيست!
به عنوان مثال در صورتي که که يک کاربر صفرکيلومتر «دو يا سه ارسال منفي دو» يا «يک يا دو ارسال منفي سه» بگيره به طور خودکار حذف ميشه.
قائدتا انتظار نداريد که با يک منفي کسي رو اخراج کنيم،... مشکل اساسي اينه که به پستهاي چرند در بدو ورود منفي داده نميشه! به نظرم بهتره امتحان کنيد.

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
5
3
2
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Omidآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 11 آذر 1384
مجموع ارسالها: 3007
اعتبار کسب شده: 1310
محل سکونت: Florida
سن: 35
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 15 ارديبهشت 1387، ساعت 22:02
 2 ماه و 1 روز پيش
#32
 
نظرات من راجع به فروم و ارتباط آن با ميهماني بزرگ آخر هفته و سيستم راي دهي به طور مبسوط Angel

Voice File - 2.56 MB

Image

_________________
يادمون باشه هر چيزي جز قتل نفس و خودکشي دليل مناسبي براي مرگ ميتونه باشه
 
2
-2
4
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نبيآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 06 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 1215
اعتبار کسب شده: 4142
محل سکونت: اوينور دنيا!
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 15 ارديبهشت 1387، ساعت 22:05
 2 ماه و 1 روز پيش
#33
 
يه پيشنهاد،
به محدوديت ها اينو هم اضافه کن : عدم امکان ايجاد بيش از يک تاپيک در روز! (اينو به طور سختگيرترانه اي به کل اعضا مي شه تعميم داد - مثلا يه فرمول بر اساس امتياز و انرژِي سخت گيرانه تر!) Mr. Green

_________________
Every experience you have and how it makes you feel is a direct result of your perspective on life.
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2343
اعتبار کسب شده: 3487
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 15 ارديبهشت 1387، ساعت 22:34
 2 ماه و 1 روز پيش
#34
 
خب!
به نظر من ما به اندازه کافي عضو وارد کرديم؛ به طوريکه الآن به خودکفايي عضو رسيديم!!!
به نظر من الآن ميتونيم به فروم هاي ديگه عضو صادر کنيم!!! بگرديم چهارتا تالار درپيت که در به در دنبال عضوگيري و پست هاي درپيت هستند، پيدا کنيم و بهشون عضو بديم!!!
اسم تالار رو هم بذاريم بانک پيوند اعضا!!!

_____________
اگه از راي منفي و گزارش تخلف استفاده کنيم، اوضاع درست ميشه! به نظر من دادن گزارش تخلف، بايد يه مقدار به آدم انرژي و اعتبار بده تا ملت تشويق شن تو مديريت تالار کمک بدن Wink

_________________
همون بهتر که ساکت باشه این دل
جدا از این ضوابط باشه این دل
از این بدتر نشه رسوایی ما
که تنها تر نشه تنهایی ما...
 
4
2
2
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
پسر شجاعآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 03 دي 1382
مجموع ارسالها: 1305
اعتبار کسب شده: 2352
محل سکونت: کارتون خوابيم
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 1:04
 2 ماه و 1 روز پيش
#35
 
باز هم من روي حرفم هستم. بهتر لابي هاي خصوصي باشن . اون موقع راحت تر مي تونيم حرف بزنيم و مطالب خودمون رو انتخاب کنيم. اينجا مجلس عروسي نيست. اينجا مثل يه اتاق مي مونه که اون قدر Noise در فضاي اتاق وجود داره که 4تا دوست هم نمي تونن درست با هم حرف بزنن. يه نگاه به تاپيک اخبار نيويورکي بنداز. واضح هست که اين تاپيک رو من ايجاد کردم واسه گفتمان و درد و دل با نيويورکي ها و احسان(که عضو افتخاري نيويورکي هاست). اسمپر معروف اونجا هم شروع کرده به حرف بي خود زدن. مي تونين بريد ببينيد. حرف هاي ما مطمئنا دوستانه تر خواهد شدو سري قبل هم ما نيويورکي ها با هم مشکلي نداشتيم که بينمون دعوا پيش بياد ولي خوب سليقه هاي متفاوتي داشتيم. واقعيتش هم همينه. همه ما نيويورکي ها ترجيح مي ديم که جايي باشيم که تنش کمتري داشته باشه و خيلي صميمي تر باشيم. کار هايي که ما مي کرديم


1- راي گيري براي عضو گيري جديد
2-اهوال* پرسي هاي بيشتر و صميمي تر
3-وجود اساسنامه براي ارسال پست
4-...
5-...

_________
*: اونجا کسي غلط املايي نمي گرفت

_________________
شوهر نمي خوام چون به اعتقاد من زندگيم ميشه تکرار مکررات.مثل يه فيلم تکراري که خيلي مسخرست از نظر من.الان دلم مي خواد با نقاشي بتونم خودمو نشون بدم.بعدش اصلا من غير از متخصصين هيچ پزشک عمومي رو قبول ندارم حتي بابامو.پزشک عمومي مثل يه بچهء کلاس اوليه از ديد من.
 
2
0
2
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 724
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 11:52
 2 ماه پيش
#36
 
احسان نوشته بود:
بابات تقريبا دو روز تاخير من در پاسخدهي عذر ميخوام. (شنبه و يکشنبه اوج ساعات کاري من هست)

1.
اميد عزيز،
به طور تقريبا کاملي با پست آخرت موافقم. نسبت به برداشت قبليم از صحبتهات تجديد نظر کردم. به ظر ميرسه که ارسال آخر به اين معنيست که علاوه بر گروهي که ازشون اسم بردي، تمام افرادي که توسط اون گروه تائيد بشن هم ميتونن توي تالار باشن. به نظر من با حذف قوانين خيلي سختگيرانه اي که گذاشته بودي، اين ايده ميتونه خيلي کارا باشه.
من طور ديگه اي اونو بازنويسي ميکنم و مشتاقم که نظرت رو در موردش بدونم.
ما مجموعه اي از محدوديتها رو بر کاربران تازه وارد اعمال ميکنيم. (به عنوان مثال عدم امکان راي دهي*) در اينصورت مدت زماني طول ميکشه که يک کاربر تازه وارد در سيستم جا بيفته و بتونه به طور موثر عمل کنه. در طول اين مدت اگر نظر عمومي جمع elite (که با تعريف من کاربراني هستند که امتيازشون از حد مشخصي بيشتره) نسبت به کاربر تازه وارد مساعد بود، کاربر ارتقاء پيدا ميکنه و در غير اينصورت حذف ميشه.
منتظر نظرات دوستان هستم.

2. مارمولک عزيز! (چه ترکيب شاعرانه اي! Mr. Green )
سيستم امتيازدهي تالار اينقدرها هم که ميگيد از مرحله پرت نيست!
به عنوان مثال در صورتي که که يک کاربر صفرکيلومتر «دو يا سه ارسال منفي دو» يا «يک يا دو ارسال منفي سه» بگيره به طور خودکار حذف ميشه.
قائدتا انتظار نداريد که با يک منفي کسي رو اخراج کنيم،... مشکل اساسي اينه که به پستهاي چرند در بدو ورود منفي داده نميشه! به نظرم بهتره امتحان کنيد.



اول از همه : احسان عزيز! ميشه توضيح بدي که چرا اين ليست رو بايد اميد بده؟ و اصولا چرا بقيه برگ چغندرن؟

اميد ! اميدوارم سوء تفاهم نشه هرکسي هم بود الان اسم اونو مياوردم!


اگه با راهکار اميد موافقي يه حرف ديگه است که تازه بايد اون موقع سر اين بحث بشه که کيا ليست بدن؟ و معيار انتخاب اين کيا هم بايد خيلي واضح و روشن بشه



دوم: من اصلا نگفتم سيستم راي دهي پرت است اتفاقا تا جاييکه دستم اومده خيلي هم خوبه اما بخاطر احترام به نظر بقيه دوستان که فکر ميکنن تالار پر از آشغال شده گفتم با نظر بقيه اين الگوريتم تهيه بشه

و قبل از هر چيز تا وقتي که تو خودت به اين سيستم احترام نزاري اوضاع همينه ! چون طبق همين سيستم 6 راي مثبت به حرفاي من داده شده که يعني 5 نفر باهام موافق بودن ولي شما دوست داري با دوست تو که دوست داره با دوست دوستش دوست بشه دوست بشي! فکر کنم خيلي واضح بود! Evil or Very Mad

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?


اين مطلب آخرين بار توسط مارمولک در دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 15:56 ، و در مجموع 5 بار ويرايش شده است.
 
3
2
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4955
اعتبار کسب شده: 9273
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 13:08
 2 ماه پيش
#37
 
نبي نوشته بود:
يه پيشنهاد،
به محدوديت ها اينو هم اضافه کن : عدم امکان ايجاد بيش از يک تاپيک در روز! (اينو به طور سختگيرترانه اي به کل اعضا مي شه تعميم داد - مثلا يه فرمول بر اساس امتياز و انرژِي سخت گيرانه تر!) Mr. Green

من هم با سختگيرانه تر شدنش موافقم، اما نه تا اين حد! Think

مارمولک نوشته بود:
...
اول از همه : احسان عزيز! ميشه توضيح بدي که چرا اين ليست رو بايد اميد بده؟ و اصولا چرا بقيه برگ چغندرن؟ مثل اينکه تو اين سيستم بايد دم اميد رو ديد تا کارت راه بيفته
...


آخر از همه، من کي گفتم اميد ليست بده؟ (حتي خود اميد هم چنين چيزي رو نگفته بود!!!)
جمله هاي آدم رو کامل بخونيد! Brick wall

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 724
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 13:24
 2 ماه پيش
#38
 
احسان نوشته بود:
آخر از همه، من کي گفتم اميد ليست بده؟ (حتي خود اميد هم چنين چيزي رو نگفته بود!!!)
جمله هاي آدم رو کامل بخونيد! Brick wall


تو هم جمله هاي مارمولک ها رو کامل بخون!
گفتم اگه با اين راهکار اميد موافقي خودش جاي بحث داره که کيا اين ليست رو بدن و ...الي اخر!

ته پاراگراف اولت دقيقا ذکر کردي که ايده خوبيه!

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4955
اعتبار کسب شده: 9273
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 14:06
 2 ماه پيش
#39
 
مارمولک نوشته بود:
احسان نوشته بود:
آخر از همه، من کي گفتم اميد ليست بده؟ (حتي خود اميد هم چنين چيزي رو نگفته بود!!!)
جمله هاي آدم رو کامل بخونيد! Brick wall


تو هم جمله هاي مارمولک ها رو کامل بخون!
گفتم اگه با اين راهکار اميد موافقي خودش جاي بحث داره که کيا اين ليست رو بدن و ...الي اخر!

ته پاراگراف اولت دقيقا ذکر کردي که ايده خوبيه!


يه کلمه از متن منو نخوندي! حداقل الان بخون!

احسان نوشته بود:
ما مجموعه اي از محدوديتها رو بر کاربران تازه وارد اعمال ميکنيم. (به عنوان مثال عدم امکان راي دهي*) در اينصورت مدت زماني طول ميکشه که يک کاربر تازه وارد در سيستم جا بيفته و بتونه به طور موثر عمل کنه. در طول اين مدت اگر نظر عمومي جمع elite (که با تعريف من کاربراني هستند که امتيازشون از حد مشخصي بيشتره) نسبت به کاربر تازه وارد مساعد بود، کاربر ارتقاء پيدا ميکنه و در غير اينصورت حذف ميشه...


مارمولک نوشته بود:
اول از همه : احسان عزيز! ميشه توضيح بدي که چرا اين ليست رو بايد اميد بده؟ و اصولا چرا بقيه برگ چغندرن؟ مثل اينکه تو اين سيستم بايد دم اميد رو ديد تا کارت راه بيفته

Brick wall

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2343
اعتبار کسب شده: 3487
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 14:46
 2 ماه پيش
#40
 
هيچ کدومتون به حرف هم گوش نميدين! Mr. Green

_________________
همون بهتر که ساکت باشه این دل
جدا از این ضوابط باشه این دل
از این بدتر نشه رسوایی ما
که تنها تر نشه تنهایی ما...
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 724
اعتبار کسب شده: 9594
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 15:06
 2 ماه پيش
#41
 
احسان نوشته بود:


يه کلمه از متن منو نخوندي! حداقل الان بخون!

احسان نوشته بود:
ما مجموعه اي از محدوديتها رو بر کاربران تازه وارد اعمال ميکنيم. (به عنوان مثال عدم امکان راي دهي*) در اينصورت مدت زماني طول ميکشه که يک کاربر تازه وارد در سيستم جا بيفته و بتونه به طور موثر عمل کنه. در طول اين مدت اگر نظر عمومي جمع elite (که با تعريف من کاربراني هستند که امتيازشون از حد مشخصي بيشتره) نسبت به کاربر تازه وارد مساعد بود، کاربر ارتقاء پيدا ميکنه و در غير اينصورت حذف ميشه...






اتفاقا اين تيکه رو خوندم و چون به نظرم خوب اومد چيزي نداشت که بهش گير بدم! Mr. Green Mr. Green Mr. Green


خواستم به اون موارد که مخالفم گير بدم و اونا رو bold کنم که يه وقت اون رويه رو درپيش نگيري !

Mr. Green
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

در ضمن من همينجا ارادت خودم رو نسبت به عاليجناب ادمين تقديم ميکنم و مي فرمايم که: ما ارادت داريم قربان
يه وقت از دست ما دلگير نشده باشي من مي خواستم کلا اون ايده رو بگم که خوب نيست
چون از اين اورکات بازي ها شديدا متنفرم
حتي جي ميل هم که اوايل بر اين ايده عضو ميگرفت بعدا اين سياست رو کنار گذاشت!

_________________
خدا حافظ, همين حالا, همين حالا که من تنهام!
بعضيها که زبونشون درازه , عمرشون کوتاهه!! Eh?
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 772
اعتبار کسب شده: 8408
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 21:26
 2 ماه پيش
#42
 
با سلام خدمت همه دوستان عزيز. Smile

اول عرض کنم همون جور که واضحه، نوشته هاي بنده نظرات شخصي منه و اون رو به عنوان حقيقت مطلق و بي کم و کاستي و عيب نمي دونم. قطعاً خيلي هاي ديگه با هيچ کدوم يا بخشي از نظراتم موافق نيستن و نظرات اونها هم برام کاملاً محترمه.

اميدوار بودم يه کم کلان تر به مشکلات تالارهاي گفتمان نگاه بشه؛ اما ظاهراً دست کم از ديد بنده اين جور نيست. به نظرتون مشکل اصلي تالارهاي گفتمان وجود اعضاي جديد هست که کل بحث رو روي نحوه عضو گيري متمرکز کنيم؟ من که به هيچ وجه همچين عقيده اي ندارم. به نظرم بزرگترين مشکل تالارهاي گفتمان به هم خوردن جو صميمانه اون، توهين هاي مکرر افراد به همديگه و تحمل نکردن نظرات و عقايد و سلايق مخالفه. اين مشکل هم ربطي به وجود يا عدم وجود اعضاي جديد و کساني که اسپمر خونده مي شن نداره.

يادمه دو سال اولي که تالارهاي گفتمان راه افتاده بود، همه به اين افتخار مي کرديم که جوش کاملاً صميمانه و دوستانه است و همه بچه ها قوانين و چارچوبهاي موجود رو رعايت مي کنن و با وجود بحثهاي زيادي که صورت مي گيره، نه توهيني انجام مي شه و نه نياز هست سانسوري انجام بشه. تا اين که سلسه اتفاقاتي افتاد و به تدريج جو توهين و تمسخر به وجود اومد و هنجارهاي موجود شکسته شد. يه عده که خودشون رو مرکز عالم هستي مي دونستن با توهين مداوم به افراد مختلف اعم از کاربران قديمي و اعضاي جديد و به تسمخر گرفتن نظرات و عقايد اونها سعي مي کردن از هر چيز دستاويزي براي تفريح خودشون به وجود بيارن. همين موقع بود که ارسالهاي مکرر بر خلاف هنجارهاي پذيرفته شده تالارهاي گفتمان شروع شد و آمار سانسورها به شدت بالا رفت. انگار کار يه عده شده بود انجام ارسالهاي سانسوري و کار ادمين ها هم سانسور کردن اونها. بعد از هر کدوم از سانسورها هم بلافاصه سر و صداي افراد سانسور شده در مي اومد و از نبود دمکراسي و وجود جو فشار گلايه مي شد و سر همين قضيه بحثهاي نه چندان دوستانه اي صورت مي گرفت. بعد از پايان يافتن بحث دوباره همون آش بود و همون کاسه. دوباره يه سانسور جديد و روز از نو و روزي از نو.
بعد از يه مدت يه عده تصميم گرفتن با اين گروه ناراضي توهين کننده مثل خودشون برخورد کنن و به جاي لبخند زدن به توهين کننده ها يا بي تفاوت گذشتن از کنار اونها، توهين رو با توهين جواب دادن و در يه بازه زماني، تالارهاي گفتمان به عرصه رويارويي اين دو تا گروه تبديل شد.
در اوج همين درگيري ها ادمين تالارهاي گفتمان، احسان، دکمه Restart رو زد و بدون اين که مشکلات ريشه يابي بشه، به طور تلويحي همه مشکلات به گردن يه عده خاص انداخته شد و با حذف يک طرف از صحنه دعوا، موقتاً جو تالارهاي گفتمان آروم شد. از اين ماجرا بيشتر از 7 ماه مي گذره و تالار هيچ وقت به رونق گذشته اش حتي نزديک هم نشده؛ روند کم رنگ شدن و رفتن کاربران با ارزش تالارهاي گفتمان بيشتر شده؛ ظاهراً بحث و جدل خاصي وجود نداره؛ اما صميميت گذشته هم ديگه ديده نمي شه. علت اصلي مشکلات تالارهاي گفتمان همچنان پابرجاست الان باز هم به جاي بررسي ريشه اي اون و برطرف کردنش، تقصير رو انداختيم گردن اعضاي جديد و اسپمرها و مي خوايم اين مشکل رو حل کنيم! غافل از اين که قسمت عمده اي از کساني که اسپمر مي خونيم و ارسالهايي که اسپم مي دونيم افراد و ارسالهايي هستن که بر خلاف نظرات و عقايد و سلايق ماست و ما قدرت تحملشون رو نداريم.

با همه احترامي که براي نظرات دوستهام قائل هستم، فکر مي کنم بيش از حد داريم ماشيني به موضوع نگاه مي کنيم. سفره ساده و صميمي تالارهاي گفتمان به يه سالن مجلل پذيرايي تبديل شده که زرق و برق زيادي داره؛ اما صميميت از اون رفته. الان هم به جاي اين همه تأکيد روي اضافه کردن ساز و برگهاي جديد به اون، شايد بهتر باشه سعي کنيم صميمت رو بهش برگردونيم. اصلاً شايد لازم باشه براي برگردوندن صميميت اين زرق و برقها رو دور بريزيم.
اگه بخوايم کلان تر به موضوع نگاه کنيم، اول بايد استراتژي هاي کلي تالارهاي گفتمان رو مشخص کنيم و تعيين کنيم اصلاً قراره به کدوم سمت حرکت کنه. بعد در مورد جزئيات اون صحبت کنيم.

در پايان باز هم مي گم با وجودي که بحثهاي اين چنيني در تالارهاي گفتمان مي تونه مفيد باشه، شايد بهتر باشه جلسه حضوري هم داشته باشيم و شديداً نسبت به اين که به مسکلات سطحي و غير ريشه اي نگاه بشه، هشدار مي دم تا تجربه ناموفق Restart تالارهاي گفتمان تکرار نشه.

با تشکر از دوستاني که تا آخر متن طولاني من رو خوندن و تحملش کردن. Smile

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
8
7
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Fareedآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 29 بهمن 1386
مجموع ارسالها: 53
اعتبار کسب شده: 435
محل سکونت: Tehran
سن: 44
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 22:51
 2 ماه پيش
#43
 
با سلام من تابحال به امتياز مثبت يا منفي دادن به افراد دقت نکرده بودم ولي بنظرم راه حل خوبيه و قصد دارم از اون استفاده کنم از طرف ديگه وقتي به اعتبار خودم نگاه ميکنم ميبينم از بدو وروود تا بحال يکسان بوده يعني با اينکه دقت کافي نکردم بنظرم ميرسه که ثابت مونده باشه.و دليلش رو هم نميدونم چرا.
تالر در حال حاضر بيش از 6 هزار عضو داره که شايد حدود 90 % انها تابحال کمترين فعاليتي نداشته اند و شايد پس از ثبت نام اصلا فراموش کرده ان که چنين سايتي وجود دارد. فکر نمکنيد حذف کساني که کوچکترين فعاليتي ندارند و ميتوانند بعنوان ميهمان پستها را بخوانند کار مثبتي باشد و وادار کردن اعضا به اينکه حدافل هر سه ماه پستي داشته باشند آنان را از حالت انفعال خارج کند تا حذف نشوند. در مورد امتياز منفي دادن براي حذف يک پست من خودم شخصا به هيچ پستي امتياز منفي نخواهم داد چون همان پستي که من مخالفش هسته بر آگاهيم افزوده هر چند بي محتوا ولي امتياز مثبت خواهم داد چون برخي مقالات واقعا پر محتوا و دوست داشتني هستند هر چند تابحال بعلت عدم دقت کافي و کم حضوري در تالار اين کار را نکرده بودم شرمنده پستهاي آگاهي دهنده هستم.
در مورد ايجاد تالار هاي خصوصي فکر ميکنم بد نباشد نظر سنجي انجام شود در غير اينصورت چنانچه عده اي خاص تالار شخصي خودشان را داشته باشند که عوام توانايي حضور در آن را نداشته باشند آنوقت دچار حاکميت فعليمان که شهروندان را درجه بندي ميکنند ميگرديم پس اگربا راي اکثريت ناچارد به ايجاد تالارهاي خصوصي گرديديد.به مابقي نيز اين اجازه را بدهيد تا بتوانند بر اسلس ايده و نظراتشان تالارهاي خصوصي ديگري ايجاد کنند .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2230
اعتبار کسب شده: 4505
جنسيت: زن
ارسال دوشنبه 16 ارديبهشت 1387، ساعت 22:59
 2 ماه پيش
#44
 
بذاريد بگم منظور آقايون:
احسان ،اميد،پسرشجاع و خيلياي نيويورکي منم.احسان خان که از روز اول شمشيرشونو از رو بسته بودن. تنها حامي من غريب آشنا بود که ديگه الان نيست.
پسر شجاع فکر مي کنه من حاليم نيست و کلي متلک بارم مي کنه.انشاءالله اون دنيا از خجالت همتون در ميام.
آقاي مهدي حاجي سال گذشته کلي متلک بهم انداخت.شايد باورتون نشه ولي من خواب همهء جريانات تالار رو تو خواب مي بينم .حتي خواب اين که اسمم قرمز شده بود رو ديدم و وقتي ديدم قرمز شذه اسمم جا نخوردم.
وحيد تو به تالار برگرد اينجا همه از وجود من ناراضي هستن.بجز وحيد هيچ کدومتونو حلال نمي کنم و بابت حرفايي که پشتم زديد ازتون نميگذرم.ديدا به قيامت.
وحيد خدانگهدارت.

_________________
ازم نخوا با تو بمونم
تو هيچي از من نمي دوني
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمي موني
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Yaghmaآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 18 دي 1384
مجموع ارسالها: 1058
اعتبار کسب شده: 3772
محل سکونت: همين امروز ...!
سن: 23
جنسيت: زن
ارسال سه‌شنبه 17 ارديبهشت 1387، ساعت 3:44
 1 ماه و 29 روز پيش
#45
 
اجازه ميخوام با نظر وحيد موافقت کنم.
مشکل ما تقريبا خودمونيم. نه اعضاي جديدي که شايد هنوز هم خيال عضويت ندارن. مشکل خودمونيم و قدرت تحمل نکردنمون. چيزي که باعث شده جوي که داشتيم نابود بشه. الان هم قطعا دغدغه اصلي همه ماهايي که داريم اينجا سر اين موضوع صحبت مي کنيم همينِ ولي با اسم عضويت جديد. در حالي که همه مون هم خوب ميدونيم درصد بالايي از همون عضوهاي جديد، نقابهاي عضوهاي قديمي ترن.
توصيه مي کنم کاسه کوزه رو اساسا سر اونا که فعلا وجود خارجي ندارن، نشکنيم و به مشکلات ريشه اي تر فکر کنيم. و بحث کنيم. يه بحث مهرمندانه. دقيقا همونجوري که وحيد گفت.

_________________
اينجا
جاده جا زده است
و من مجبورم دراز بکشم
تا تمامي اين فاصله ها را خواب ببرد
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است هاستينگ رايگان سراغ داره
1
پاسخها: 2 بیننده: 352 نویسنده: جواد
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است در محيط word يا هر نرم افزار ديگري نستعليق بنويسيد
1
پاسخها: 10 بیننده: 890 نویسنده: ice.plus