صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
1
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
Poll :: به نظر شما مهم ترین معیار ازدواج چیست؟

ايمان
37%
 37%  [ 6 ]
اخلاق
37%
 37%  [ 6 ]
زيبايي
18%
 18%  [ 3 ]
پول و ثروت
6%
 6%  [ 1 ]
تحصيلات
0%
 0%  [ 0 ]
مجموع آراء : 16


نویسنده پیغام
dr_potterآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 28 بهمن 1386
مجموع ارسالها: 80
اعتبار کسب شده: 522
محل سکونت: ناکجاآباد
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 02 فروردين 1387، ساعت 1:52
 1 ماه و 27 روز پيش
#31
 
از آنجايي که آدم ها متفاوت آفريده شده اند پس شخصيت هاي متفاوتي هم دارندپس رفتار ها ،اخلاق ها،ميزان ايمان وووووو.....شان با هم متفاوت است پس نتيجه اي که ميشه گرفت اينه که معياراي افراد واسه انتخاب يه نفر ديگه تو زندگيش با بقيه فرق ميکنه،ولي بحث انجا ير سر مهم ترين معيار ؟
از خيلي ها که مي پرسم ميگن فقط آدم باشه حالا آدم رو چي تعريف مي کنن باز هم اون هر کسي با بقيه فرق ميکنه ولي ميشه يه جورايي تعريفش کرد ،فکر کنم اينو همه قبول داريد که واسه آدم بودن نه زيبايي مهمه نه ثروت نه تحصيلات.
اون چيزي که آدم ها رو از هم متفائت مي کنه ايمان و اخلاقشون که ميشه اخلاق رو هم يه جورايي زير مجموعه ايمان به حساب آوورد.ولي نميدونم چراهميشه بحث از ايمانن به خدا ميشه همه يه آدم با ايمان رو يه نفر در نظر ميگيرن مثل طالبان در صورتي که با ايمان بودن اين نيست با ايمان بودن يعني درست زندگي کردن ،به حقوق ديگران احترام گذاشتن ،سر ديگران رو کلاه نذاشتنو........
پس يه فردي که خدا رو تو زندگيش مد نظر داشته باشه ميتونه آدم خوبي واسه زندگي باشه.البته احتمالا خوب هم بلد ماساژ بده،چون واسه همسرش هم حق و حقوقي قائل. Mr. Green
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مهساآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

تاريخ عضويت: شنبه 03 تير 1385
مجموع ارسالها: 451
اعتبار کسب شده: 1399
محل سکونت: 
سن: 21
جنسيت: زن
ارسال جمعه 02 فروردين 1387، ساعت 9:41
 1 ماه و 26 روز پيش
#32
 
نظر من:
ايمان به معني تعصب ديني وغيرت(نامي که مردا براي حس حسادت ومالکيت طلبي شون مي ذارن) نيست.در ثاني اگه واقعا بخواي با ايمان به اسلامت با زنت رفتار کني که نمي توني بگي همسر خوبي هستي!!
در ضمن اخلاق آدمهاست که مهمه چون اخلاق يا بهتر بگم شخصيت آدم با ايمان يا بي ايمان تغيير نمي کنه.کمااينکه من خيلي از پسرا رو ديدم که به قول شما ايمان دارن اما به يک نفر قانع نيستند.
تازه نظر کلي من اينه که نمي شه قبل از ازدواج يا کلا قبل از هرکاري با اطمينان بگي من معيارم اينه واين کارو مي کنم.وقتي پاي عمل ميرسه همه چي تغيير مي کنه.وقتي از کسي خوشت مياد اولش به خاطر رفتار وظاهرشه بعد معيارهاي بعديت مياد اگه از ظاهر ورفتارش خوشت نياد بقيه اش کشکه!و ايمان هم روي اين چيزا اثر نداره!!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2106
اعتبار کسب شده: 3896
جنسيت: زن
ارسال شنبه 03 فروردين 1387، ساعت 13:56
 1 ماه و 25 روز پيش
#33
 
من تا حالا عاشق نشدم.ولي حرف هاي دکتر رو قبول دارم.به نظر من قيافه از بين ميره اما اين ايمانه که مهمه.آدم با ايمان حقوق همسرش رو هم رعايت مي کنه.درک و فهمش خيلي بالاست.
دکتر من پيشنهاد مي کنم اگه ماساپ مي خوايد بريد پيش دکتر کايروپرکتيک.خيلي حال ميده.صدا تق و توق استخوناتم مي شنوي.اما من يکي ماساژ نمي خوام عشق حقيقي رو مي خوام.

_________________
شکل تو گل اسم تو گل اما خودت خاري و بس
بغض مني نمي شکني گرفته اي راه نفس
ظالم ظالم
منو مي آزاري و بس
ظالم ظالم
Crying or Very sad
براي من روحيهء خودم مهمه که افسرده نباشه.پس گير به من نده که برام مهم نيستي.___________
بيخود تلاش هم نکن به حالم ب.... Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
dr_potterآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 28 بهمن 1386
مجموع ارسالها: 80
اعتبار کسب شده: 522
محل سکونت: ناکجاآباد
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 04 فروردين 1387، ساعت 1:23
 1 ماه و 25 روز پيش
#34
 
منم که همينمو گفتم : ايمان به معني تعصب ديني نيست.ايمان فقط به اسلام نيست اگه خدا رو هميشه و همه جا تو کارهات ببيني اونوقت تو رابطه با همسرت هم درست رفتار مي کني.فقط نميدونم چرا هميشه بحث خدا که مياد وسط يه جوري موضع مي گيريد که انگار يکي ميخواد شما خانم ها رو محدود بکنه .
فکر نکنم غيرت بد باشه،نميدونم چرا اينقدر خانم ها بهش حساسيت دارن،غيرت يه اندازه ايش خوب چون به نظر من يه جور توجه به طرف مقابل،غيرت يه چيز دوطرفست و مخصوص مردها نيست.من نميدونم چرا همش از حس مالکيت حرف ميزنيد شماها!!!در صورتي که بعد ازدواج دو نفرن که مال هم ميشن نه يکي نفر ديگه رو تصاحب کنه.کسي نمي خواد کس ديگه اي رو بخره بلکه هر دو طرف حق انتخاب دارن.
حالا شما هم مي گيد غيرت آقايون عذابتون ميده ولي خانم ها که بدتر غيرتين تا شوهرشون با يه خانم ديگه يه سلام عليک کنه روزگارشو سياه مي کنن بعد تا يه هفته قهر مي کنن تازه منت کشي آقايون شروع ميشه
حالا هم نميشه گفت که چند نا آدم با ايمان بد بودن و به يه نفر هم قانع نيستن بايد بگيم که همه بدن اصلا شما از کجا ميدونيد که اونا آدم هاي با ايماني بودن به ظاهرشون مي گيد ديگه من قبلا هم گفتم ايمان واقعي. يه آدم خوش اخلاقي که خدا رو تو کار هاش مد نظر نداشته باشه به چه درد ميخوره
يه مسئله ديگه دوست داشتن يه نفر،اينو قبول دارم که وقتي از يکي خوشت بياد بايد و بهتر بگم مجبوري که از کلي از معيارات بگذري و اون معيارايي که مد نظرت بوده رو کم کني ولي اگه دو نفر همديگرو دوست داشته باشن و هر دو نفر خواسته هاشونو تعديل کنن خيلي قشنگ تر ميشه اونوقت.البته خيلي ها هم هستن که در ظاهر از هم خوششون اومده بعد پاي عمل که رسيده و حرفهاي عشقولانشون تموم شد و به اصل مطلب رسيدن تازه فهميدن که اصلا افکارشون با هم فاصله زيادي داشته بعدشم تموم.
خيلي راحت هم ميشه با معيار رفت جلو اگه زيبايي طرف کرو کورمون نکنه راحت ميشه.وقتي يکي رو بشناسي ميتوني يه کمي در موردش تحقيق کني ببيني که چه جور آدميه
يه چيز ديگه هم هست که رفتار هاي آدم ها قابل تغيير و اصلا اينجوري نيست که از اول تا آخر عمر يه جور باشن .خود شما رفتارهاتون با دوران دبيرستان فرقي نکرده.چرا کرده همين طور به مرور زمان تغيير مي کنه مهم baseشخصيت که خوب باشه .نميگم خوب ميگم خورده شيشه نداشته باشه بقيشو ميشه درست کرد
البته تمام حرفهايي که الان زدم زياد ربطي به مهمترين معيار ازدواج نداشت .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2106
اعتبار کسب شده: 3896
جنسيت: زن
ارسال يکشنبه 04 فروردين 1387، ساعت 13:13
 1 ماه و 24 روز پيش
#35
 
اتفاقا مهسا جون من از مرد خيلي غيرتي خوشم مياد.

_________________
شکل تو گل اسم تو گل اما خودت خاري و بس
بغض مني نمي شکني گرفته اي راه نفس
ظالم ظالم
منو مي آزاري و بس
ظالم ظالم
Crying or Very sad
براي من روحيهء خودم مهمه که افسرده نباشه.پس گير به من نده که برام مهم نيستي.___________
بيخود تلاش هم نکن به حالم ب.... Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مهساآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

تاريخ عضويت: شنبه 03 تير 1385
مجموع ارسالها: 451
اعتبار کسب شده: 1399
محل سکونت: 
سن: 21
جنسيت: زن
ارسال يکشنبه 04 فروردين 1387، ساعت 18:31
 1 ماه و 24 روز پيش
#36
 
Shame on you اگه الان يه شوهرغيرتي داشتي،ديگه اين حرفو نمي زدي!غيرتش به چه درد ميخوره اگه نتونه دوست داشتنو به شيوه هاي بهتري نشون بده؟!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
dr_potterآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 28 بهمن 1386
مجموع ارسالها: 80
اعتبار کسب شده: 522
محل سکونت: ناکجاآباد
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 05 فروردين 1387، ساعت 1:57
 1 ماه و 24 روز پيش
#37
 
از حرفهاتون پيداست که دنبال يه مرد رمانتيک مي گرديد؟؟؟چيزي که اکثرا دنبال اون هستن و خيلي ها هم به دستش ميارن ولي نگهداريش خيلي سخته.
من نميدونم چرا فقط خانم ها فکر مي کنن خودشون فقط تو زندگيه مشترک واسه مردها دل مي سوزونن و فکر مي کنن مردها اصلا به احساسات خانم ها توجه نمي کنن،در صورتي که اصلا اين طور نيست اگه خانم ها رفتاز درستي داشته باشند مردها هم درست رفتار مي کنند يعني اين تصور در کل اشتباه است که توقع داشته باشيم طرفمون خوب باشه و ما هر جوري دوست داشته باشيم رفتار کنيم در صورتي که دو نفر بايد مثل قفل و کليد باشن يعني به هم بخورن يه جاهايي مرد کوتاه بياد يه جاهايي هم زن.
اين يعني يه شناخت از همديگه داشته باشن قبل از ازدواج يعني اگه حتي از هم خوششون هم اومد تمام اخلاق و فتار هم رو واسه هم توضيح بدن و بگن چه جور آدمي هستن و چ انظاراتي از طرف مقابل دارن.رک و راست و بزرگنمايي هم نکنن .اون چيزي رو که واقعا تو دلشون و دوست دارن رو بگن چون بعدا به مشکل بر ميخورن.حالا يکي غيرتيه بايد بگه تا طرفش بدونه که اون اخلاقش اينجوريه يکي هم ي خيال که زنش چه جوري مي گرده اونم ميگه .مهم اينه که شناخت باشه بعد تصميم گيري.البته که نميشه کامل طرفتو بشناسي ولي تا يه حدي ميشه شناخت و از طرفي هم اگه آدم خودش صداقت تو کارش داشته باشه ديگران هم با اون صادق خواهند بود.
در کل بحث مون هم اين نيست که غيرت خوبه يا نه.
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2106
اعتبار کسب شده: 3896
جنسيت: زن
ارسال چهارشنبه 07 فروردين 1387، ساعت 22:31
 1 ماه و 21 روز پيش
#38
 
ببينيد من اعتقاد دارم زن بايد همونجور بچرخه که شوهرش انتظار داره اگه انتظار داره زنش بايد موهاش تو باشه.چشم موهاشو بيرون نذاره.غيرت هم اگه داره زنش بايد طبق خواستش باشه تا مردشو عصباني نکنه.من اعتقاداتم کاملا مخالف خانوادم هست.يعني مادرم کاملا برعکس من هستن. ولي ايشون اخلاقش باب دل خودشونه و منم باب دل خودم.برام هم مهم نيست کي بدش مياد کي خوشش مياد.برام نظر خودم مهمه همين. Embarassed

_________________
شکل تو گل اسم تو گل اما خودت خاري و بس
بغض مني نمي شکني گرفته اي راه نفس
ظالم ظالم
منو مي آزاري و بس
ظالم ظالم
Crying or Very sad
براي من روحيهء خودم مهمه که افسرده نباشه.پس گير به من نده که برام مهم نيستي.___________
بيخود تلاش هم نکن به حالم ب.... Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
پسر شجاعآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 03 دي 1382
مجموع ارسالها: 1240
اعتبار کسب شده: 2510
محل سکونت: کارتون خوابيم
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 07 فروردين 1387، ساعت 22:47
 1 ماه و 21 روز پيش
#39
 
ستاره’ غريب نوشته بود:
ببينيد من اعتقاد دارم زن بايد همونجور بچرخه که شوهرش انتظار داره :oops:



به قول شاعر عزيز قزويني، " عزيزم بگو بر مي گردي....."


ستاره’ غريب نوشته بود:
چشم موهاشو بيرون نذاره


دقيقا کجاشو؟ Think Whistle


ستاره’ غريب نوشته بود:
غيرت هم اگه داره زنش بايد طبق خواستش باشه تا مردشو عصباني نکنه.من اعتقاداتم کاملا مخالف خانوادم هست.يعني مادرم کاملا برعکس من هستن.


1- مادرتون پدرتون رو عصباني مي کنه يا بر عکس؟ اين وسط غيرت چه ربطي داره؟
2- شما عکس مادرت هستي يا مخالف يا عکس قرينه؟

_________________
از ننه اديسون:
نقل قول:
از عاشق شدن مگه حاليته ؟
عشقت مال اون بچه ساليته !
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2106
اعتبار کسب شده: 3896
جنسيت: زن
ارسال چهارشنبه 07 فروردين 1387، ساعت 23:15
 1 ماه و 21 روز پيش
#40
 
نقل قول:
دقيقا کجاشو؟

همشو

نقل قول:
1- مادرتون پدرتون رو عصباني مي کنه يا بر عکس؟ اين وسط غيرت چه ربطي داره؟
2- شما عکس مادرت هستي يا مخالف يا عکس قرينه؟

هيچ کدوم در صلح و صفا کسي اون يکي رو اذيت نمي کنه تا کسي غيرتي بخواد بشه. Smile
عکس تو هستم.فضول جون. Cool

_________________
شکل تو گل اسم تو گل اما خودت خاري و بس
بغض مني نمي شکني گرفته اي راه نفس
ظالم ظالم
منو مي آزاري و بس
ظالم ظالم
Crying or Very sad
براي من روحيهء خودم مهمه که افسرده نباشه.پس گير به من نده که برام مهم نيستي.___________
بيخود تلاش هم نکن به حالم ب.... Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
sedayedelآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 03 تير 1384
مجموع ارسالها: 3190
اعتبار کسب شده: 4835
محل سکونت: oonvar e donya
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 07 فروردين 1387، ساعت 23:27
 1 ماه و 21 روز پيش
#41
 
چه خبّبّبّبّبّبّبّبّبّبره اينجا Razz Razz باز گروه متخص صين Razz به همراه نيازمندان و مرفهين Razz گرد همايي دارن Razz

حرف قفل و کليد Razz و راه هاي ديگه اي براي ابراز علاقه Embarassed و اين جور چيزا و اين جور حرفاست Mr. Green
اصولاً قفل و کليد که خوب, همه هستن فقط مشکل از اونجايي شروع ميشه که بعضي از کليدا شاه کليدن آقاي دکتر Confused Razz Dancing
البته بعضي از قفل ها هم به دنبال شاه کليد ها هستند ولي ميدونيد که تر و خشک هميشه با هم ميسوزن Rolling Eyes

_________________
Never explain yourself to anyone because the person who likes you doesn''''t need it, and the person who dislike you won''''t believe it Angel .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
dr_potterآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 28 بهمن 1386
مجموع ارسالها: 80
اعتبار کسب شده: 522
محل سکونت: ناکجاآباد
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 08 فروردين 1387، ساعت 2:07
 1 ماه و 21 روز پيش
#42
 
ما نفهميديم دقيقا منظور شما چيه صداي دل d'oh!
ولي اگه کسي شاه کليد يا کس ديگه اي هم بدنبال شاه کليد بايد جور هندوستان کشد
در کل نصف پست هايي که ايجا ميشه فقط در جهت اينه که يه جوابي بدن و مفيد نيستش واسه بقيه ،مثلا يه بحثي مطرح ميشه بايد آخرش يه نتيجه گيري بشه يا بعدا يه بنده خدا بياد اينا رو بخونه بفهمه آخرش چي خواستن بگن اينا
من که ايجا تا حالا غير از تو سروکله هم زدن و اينکه هر کسي رو نظر خودش پافشاري مي کنه چيزي نديدم در نهايت اکثر بحث ها هيچ کس از نظر خودش کوتاه نيومده يا بحث اصلا آخرش منحرف شده به يه سمت ديگه
بحث ازدواج تقريبا هميشه آخرش ميره به سمت جنگ حقوق آقايون و خانم ها Shame on you Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مهساآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

تاريخ عضويت: شنبه 03 تير 1385
مجموع ارسالها: 451
اعتبار کسب شده: 1399
محل سکونت: 
سن: 21
جنسيت: زن
ارسال پنجشنبه 08 فروردين 1387، ساعت 8:25
 1 ماه و 21 روز پيش
#43
 
با اين بحثهاي پيش اومده ظاهرا معني ازدواج هم از نظر شما ،به اسارت گرفته شدنه!من تصور مي کنم همه آدمها قبل از ازدواج خيلي از اين حرفها مي زنن،اما مهم اينه که بعد از ازدواج هم رو حرفشون ميمونن يا نه.هيچ کدوم از زوجين حق ندارن واسه طرف مقابل تعيين تکليف کنن.يعني چي که موهاتو از روسري بيرون نريز؟! d'oh!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مسافر کويرآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 23 خرداد 1383
مجموع ارسالها: 1750
اعتبار کسب شده: 5298
محل سکونت: خودمم نميدونم!
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 08 فروردين 1387، ساعت 9:42
 1 ماه و 20 روز پيش
#44
 
طبق تحقيقات ميداني و دقيق و گسترده اي که من انجام دادم به اين نتيجه رسيدم که ازدواج چيز خوبيه.....اما..!
اما!
اما!
اما فقط براي 6 ماه! چون از هر کدوم از دوستان مزدوج پرسيدم گفتن که تا 6 ما اول خوب بود! Very Happy
پس توصيه من به جوانان اينه که با هر معياري که همسرشون رو انتخاب کنن نهايتا تا 6 ماه ميتونن کنار هم زندگي کنن.بعدش مثل بچه ي آدم و با زبون خوش برن از هم جدا بشن و از اين تجربه ي 6 ماهه و گرانبهاشون در زندگي مجردي استفاده کنند.بعد از 2-3 سال که تنهايي کلافه شون کرد ميتونند دوباره به مدت 6 ماه ازدواج کنند و الي آخر.
حالا سوال مهمي که اين وسط مطرحه اينه که چرا متاسفانه اکثر زندگي ها بيش از 6 ماه طول ميکشه؟ Very Happy Think
دلايل متعددي هست. مثلا اينکه قديما طلاق رو ننگ ميدونستند واسه همين زن و مرد بد بخت ناچار بودند يه عمر بسوزن و بسازن و دق کنن و بميرن!
اما جديدا اين طرز تفکر خوشبختانه خيلي تعديل شده Angel .اما مانع ديگري به نام مهريه پيش پاي آقايون قرار داره که ناچارا زندگي شيرين و مشترکشون رو تا ته ادامه ميدند!
يک مانع خيلي خيلي خفن که نقش اصليش در زندگي هاي مشترک, پابند کردن دوطرف براي ادامه ي يک زندگي اجباري هست , چيزي نيست به جز بچه! فقط خدا ميدونه که چه زندگي هاي چرتي به دليل اينکه : ((نميخوام بچه ام بدون مادر , بزرگ بشه )) يا (( نميخوام سايه ي پدر بالاي سر بچه ام نباشه)) ادامه پيدا کرده و در پايان يک بچه با اعصاب خط خطي و عقده اي تحويل جامعه داده شده.

پس اي جوانان بشتابيد به امر خطير ازدواج!

_________________
به من نزديک نشيد.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2106
اعتبار کسب شده: 3896
جنسيت: زن
ارسال پنجشنبه 08 فروردين 1387، ساعت 16:25
 1 ماه و 20 روز پيش
#45
 
يک نتيجهء خوبي که از حرف هاي يکي از آقايون باتوجه به رفتارشون گرفتم اين بود که در خانواده اي بزرگ شدن که پدر و مادر به خاطر خواهر و برادر يا خودشون و بدون اين که عاشق هم باشن بزرگ شدن.دليل دپرس بودن ايشون رو هم پيدا کردم. Applause
نقل قول:
در کل نصف پست هايي که ايجا ميشه فقط در جهت اينه که يه جوابي بدن و مفيد نيستش واسه بقيه ،مثلا يه بحثي مطرح ميشه بايد آخرش يه نتيجه گيري بشه يا بعدا يه بنده خدا بياد اينا رو بخونه بفهمه آخرش چي خواستن بگن اينا
من که ايجا تا حالا غير از تو سروکله هم زدن و اينکه هر کسي رو نظر خودش پافشاري مي کنه چيزي نديدم در نهايت اکثر بحث ها هيچ کس از نظر خودش کوتاه نيومده يا بحث اصلا آخرش منحرف شده به يه سمت ديگه
بحث ازدواج تقريبا هميشه آخرش ميره به سمت جنگ حقوق آقايون و خانم ها

اميدوارم منظورتونمن نبده باشم چون من سعي کردم حتما جوابي که شما خواستين رو بدم.
نقل قول:
يعني چي که موهاتو از روسري بيرون نريز؟!

اگر واقعا عاشق همسرت باشي حرفاشو ميذاري روي چشمت.دوست داري فقط در نظر اون باشه که قشنگ ببيندت.پس اگر بگه چادر سرت کن بايد گوش کني چون عشقت تو رو با چادر قشنگ مي بينه. Smile

_________________
شکل تو گل اسم تو گل اما خودت خاري و بس
بغض مني نمي شکني گرفته اي راه نفس
ظالم ظالم
منو مي آزاري و بس
ظالم ظالم
Crying or Very sad
براي من روحيهء خودم مهمه که افسرده نباشه.پس گير به من نده که برام مهم نيستي.___________
بيخود تلاش هم نکن به حالم ب.... Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است [ نظر سنجي ] آيا حاضريد با يک فرد خارجي و غير مسلمان ازدواج کنيد؟
1
پاسخها: 30 بیننده: 1114 نویسنده: بچه برقي 78
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است دوست داريد باچه کسي ازدواج کنيد؟
3
پاسخها: 146 بیننده: 6300 نویسنده: مسافر کوير
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است آگهي ازدواج
2
پاسخها: 44 بیننده: 1823 نویسنده: sareh_s999
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است رشد بي رويه ازدواج!!؟
1
پاسخها: 11 بیننده: 415 نویسنده: yekta

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به: