صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
2
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 839
اعتبار کسب شده: 9308
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 24 بهمن 1386، ساعت 20:27
 6 ماه و 8 روز پيش
#1
 
چند سال پيش توي تالارهاي گفتمان يه مطلب در مورد سيد حسن خميني نوشته بودم. الان هر چي گشتم، نتونستم پيداش کنم. به طور خلاصه در اون مطلب پيش بيني کرده بودم در آينده نه چندان دور ايشون رئيس جمهور ايران خواهد شد. الان بعد از چند سال يه سري اتفاقات افتاد که باعث شد ياد اون مطلب بيفتم و نسبت به اون پيش بيني مطمئن تر بشم.

براي مقدمه يه معرفي مختصر از خانواده امام داشته باشم. از اعضاي خانواده امام خميني چند نفر برجسته تر هستن:

1- حجت الاسلام سيد مصطفي خميني، فرزند ارشد امام، که کمي قبل از انقلاب ترور شده به شهادت رسيد.

2- حجت الاسلام سيد احمد خميني، پسر دوم امام، که بدون اين که مسئوليت سياسي خاصي داشته باشه، قبل و بعد از انقلاب هميشه در کنار امام بود و کمي بعد از فوت امام در ميانسالي از دنيا رفت. هنوز هم خيلي ها مرگش رو مشکوک مي دونن.

3- حجت الاسلام سيد حسين خميني، نوه امام و فرزند سيد مصطفي، که رويه سياسي متضادي داشت و حتي مدتي در زمان حيات امام در زندان و حصر خانگي بود و بعد هم از صحنه سياست ايران طرد شد.

4- حجت الاسلام سيد حسن خميني، نوه امام و فرزند سيد احمد، که توليت حرم امام و رئيس مؤسسه حفظ و نشر آثار امام که مطرح ترين شخصيت حاضر بيت امام هست.

5- آيت الله شهاب الدين اشراقي، داماد امام، که قبل و بعد از انقلاب در کنار امام بود و کمي بعد از انقلاب اسلامي درگذشت.

6- زهرا اشراقي، نوه دختري امام و فرزند آيت الله اشراقي
و همسر دکتر سيد محمد رضا خاتمي،
نماينده اول تهران در مجلس ششم و برادر سيد محمد خاتمي، رئيس جمهور سابق ايران

7- علي اشراقي، نوه دختري امام و فرزند آيت الله اشراقي، که نامزد نمايندگي دور هشتم مجلس شوراي اسلامي بود.

بيت امام اگر چه در زمان حيات ايشون و بعدش تا به امروز تقريباً هيچ وقت به طور جدي وارد عرصه سياست نشدن و داراي مناصب سياسي نبودن، اما از لجاظ گرايش سياسي به جناح چپ و اصلاح طلبان تعلق دارن.

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 839
اعتبار کسب شده: 9308
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 24 بهمن 1386، ساعت 21:44
 6 ماه و 8 روز پيش
#2
 
بجز اظهار نظرهاي گاه و بيگاه و موضع گيريهاي معمولي در برخي حوادث سياسي و مناسبتهاي خاص، بيت امام تا به حال فعاليت خاصي در فضاي سياسي ايران نداشت؛ تا اين که در آستانه 29 مين سال پيروزي انقلاب اسلامي با نامزدي علي اشراقي، نوه دختري امام، در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي و مسائلي که در مورد تأييد صلاحيتش پيش اومد و با واکنش صريح همسر امام و سيد حسن خميني، نوه ديگر امام، روبرو شد، به نظر مي رسه بيت امام به طور جدي قصد ورود به عرصه سياست رو داره. در همين روزها يکي از رسانه هاي نزديک به دولت فعلي اتهاماتي عليه سيد حسن خميني وارد کرد که با واکنش گروههاي مختلف سياسي روبرو شد. با شرايط به وجود اومده به نظر مي رسه بيت امام رو از اين به بعد به طور رسمي تري مي تونيم در بخش ميانه روي اردوگاه اصلاح طلبان ببينيم.

در مجموع به نظر مي رسه سيد حسن 35 ساله خوش سيما که تبحر خاصي در سخنراني داره و در حوزه علميه هم داراي موقعيت علمي قابل توجهي هست کم کم وزن کافي براي حضور قدرتمند در رده اول صحنه سياسي ايران رو پيدا مي کنه و قاعدتاً بايد شاهد حضور پررنگ ترش در بخش ميانه رو جبهه اصلاحات باشيم.

Image


پي نوشت: تمام اين تحليلها از تراوشات ذهني و برداشتهاي بنده کمترين بود و از لحاظ سياسي ارزشي ندارد. Razz

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
شازده کوچولوآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 17 دي 1385
مجموع ارسالها: 1015
اعتبار کسب شده: 6435
محل سکونت: هيدالو
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 24 بهمن 1386، ساعت 23:11
 6 ماه و 8 روز پيش
#3
 
وحيد نوشته بود:
6- زهرا اشراقي، نوه دختري امام و فرزند آيت الله اشراقي
و همسر دکتر سيد محمد رضا خاتمي،
نماينده اول تهران در مجلس ششم و برادر سيد محمد خاتمي، رئيس جمهور سابق ايران



کي برادر کيه؟؟ کي به کيه؟؟ من کيم؟؟ اينجا کجاست؟؟ کي اين بيچاره رو ......؟؟

* وحيد جان! ببين يه بار که مطلبي رو خودت تايپ کردي و از جايي Copy & Paste نکردي، چقدر توش غلط داري.

_________________
نکند من هم يک خرده به آدم بزرگ‌ها رفته‌ام؟ «بايد پير شده باشم».
شازده کوچولو (اثر آنتوان دو سن‌تگزوپه‌ري)
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
s_mr66آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 528
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: همه جاي ايران سراي من است
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 0:32
 6 ماه و 8 روز پيش
#4
 
وحيد نوشته بود:
3- حجت الاسلام سيد حسين خميني، نوه امام و فرزند سيد مصطفي، که رويه سياسي متضادي داشت و حتي مدتي در زمان حيات امام در زندان و حصر خانگي بود و بعد هم از صحنه سياست ايران طرد شد.

.

سلام
از ايشان کسي خبري داره ؟من شنيدم رفته عراق
اما درمورد سيد حسن اين مقاله رو تو انتخاب خوندم
'ساين «ن» که در شمار کم خواننده ترين و در عين حال هتاک ترين سايت هاي خبري کشور است، در يادداشتي با عنوان« راز لپ هاي گل انداخته سيد حسن خميني» نوه امام خميني (ره) را متهم کرد که از رانت هاي دولتي در زمان اصلاح طلبان استفاده کرده است.



اين وبسايت نوشت:«جناب آقاي سيد حسن خميني شايد ما نيز‎ ‎اگر در زمان ‏دولت اصلاحات قدرت آن را داشتيم که به نحوي برايمان يک ماشين‎ BMW‎، هشتاد ميليون توماني(قيمت همان ‏موقع) خريداري شود که بحمدالله براي‎ ‎شما شد و از هواي بالاي شهر تهران تنفس مي‌نموديم و احيانا سوناي ‏بخارمان‎ ‎ترک نمي‌شد ‏‎...‎‏ توفيق آن را مي‌داشتيم که با لپ‌هاي گل‎ ‎انداخته درد مستضعفين و محرومين را رصد کنيم ‏و راه حضرت روح‌الله را در‎ ‎دفاع از محرومين ادامه دهيم و مواظب باشيم خداي ناکرده حق ياران و ياوران‎ ‎هميشگي انقلاب مانند حزب مشارکت ضايع نگردد و بازهم خداي ناکرده لطمه‌اي‎ ‎به جمهوريت نظام وارد نشود‎.‎‏»







اين سايت تندرو که براي نخستين بار يادداشت هاي هتاکانه ي همسر سخنگوي دولت را منتشر کرد، هميچنين به صورت غير مستقيم نوه امام خميني را تهديد کرده و نوشت:«نوه امام بودن اصالت گوهري است، ملاک نيست والا حضرت امام دستور برخورد قاطعانه با سيد ‏حسين خميني را نمي‌دادند و او امروز در آغوش آمريکا نبود.»



پس از واکنش بسياري از هواداران امام خميني به اين نوشته، اين سايت اينترنتي که موجي از رضايت و شادي در بين گروه هاي ضد انقلاب ايجاد کرده، همچنان بي توجه به اين انتقادات به انتشار مطالب مشابه در توهين و هتاکي به خانواده حضرت امام (ره) ادامه داده و در توضيح مقاله پيشين خود نوشته است: «آقاي سيد حسن خميني در زمان دولت دوم خرداد و بمباران تبليغاتي دست نشانده‌هاي اون ور آبي ها عليه اسلام و کل و جزء انديشه‌هاي حضرت امام با پول و حمايت وزارت ارشاد آقاي مهاحراني و وزارت کشور در قالب روزنامه، کتاب، فيلم و ... چرا صداشون در نمي‌آمد؟»



دفتر سيدحسن خميني در واکنش به ياداشت سايت خانوادگي "الهام": مضامين غيرصادق برخي سايت ها ارزش پاسخگويي ندارد



اين در حالي است که نظرات ذيل اخبار اين سايت اينترنتي نيز، حاکي از عصبانيت شديد خوانندگان کم تعداد اين سايت اينترنتي است.



به تعداد از اين انظرات توجه کنيد:



• ننگ بر شما که وقاحت را از حد گذرانيده ايد و خود را هوادار گروهي خاص ميدانيد
• واقعا"چه قدر دروغ پردازي،امروزه به همت سياست هاي درست دولت هر سيگارفروش هم تا محل کار با بنز مي رود انتظار داري که ÷سر بنيانگذار جمهوري اسلامي با موتور به قم برود شما همان کساني هستيد که پس از انقلاب به مال و منال رسيدهايد و حالا پس از سير خوردن نمکدان را مي شکنيد.شما اگر کسي با شما مخالف باشد حتي اگر رهبر فعلي انقلاب باشد ننگين تر ين تهمت ها را مي زنيد.قطعا"پشت شما به اندازه کافي گرم است که از تهمت و تشويش ازهان عمومي هراسي نداريد .وزارت اطلاعات النه کجاست که شماها را کاري نيست مدعي العموم کجا رفته کفن پوشان کجايند که به خاطر کوچکترين انتقاد حضور دارند؟؟؟؟؟؟؟



• خاک بر سرتان با اين نوسازي !!!! که داريد مي کنيد آيا اين نوسازي است يا تخريب !؟ جمع کنيد اين دکانهاي مسخره تان را که به نام مفاهيم ارزشي راه انداخته ايد . کمي به بازتاب اين دروغپردازي خودتان فکر کنيد -اگر عقل داريد-. آيا اين به اصطلاح افشاگري شما مورد رضايت حضرت آقا هست ؟ واقعا چه جوابي داريد؟



• اگه راست ميگيد خودتون و معرفي کنيد و بيايد قم تا به شما بفهمونيم قبل از اين که آقاي کروبي شما را بکوشه مردم قم چه به سرتون ميارن. اي مواجب بگيران .



• واقعآ جاي شرم ساري داره براي شما که فرزند رهبر کبير انقلاب را خراب ميکنيد.



• تهمت و افترا به خاندان محترم حضرت امام (ره) ؟ واي بر شما که از نامردمان دوران حضرت علي(ع) نيز پست تر و منفورتريد .



• شعور هم چيز خوبي است .سر شاخه نشسته و بن مي بريد



• واقعا" شرمتان باد دروغ مي گوئيد و ابائي نداريد يا ديوانه هستيد يا پشتتان گرم است



• شما خط امام ميدانيد چيست يا همسر امام که تنها همسر و يار ايشان بود شما خط امام را ميشناسيد نه شما از همه چيز بهانه اي براي حکايت از دوستان خود استفاده ميکنيد براي حفظ قدرت استفاده ميکنيد شما از همه مقدسات و گفتن دروغ ها ي مختلف براي حمايت از دوستان که در دولت نشسته اند استفاده ميکنيد و هر کس کوچگترين مخالفتي با دولت و احمدي نزاد نمايد به دستور انان شروع ميکنيد به تهمت زدن و افترا بدون هيچ ترسي از خدا ببينيد در جامهه هنوز هيچ کس نيست بگويد خانواده امام حتي همان سيد حسين ، سر سوزني در مسائل اقتصادي درگيرند و نان حرام خورده اند يا از موقعيت خود استفاده کرده اند چه مومين ترين چه بي ديدن ترين فرد جامعه تا کنون نتونسته تهمتي اينچنين نسبت به خانواده امام بزند واي برشما و عاقبت شما '

به نظر من که اين همسر سخنگو و رئيس مبارزه وزرير دادگستري و.... شورشو دراوره خيلي پول نفت تو دهنش مزه کرده اين قدر قلدر شده اگه همين جوري پيش بره بعيد نيست يه 2 ماه ديگه به رهبر هم گير بده

_________________
از نيل تا پنجاب
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
itwmanآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 16 آذر 1386
مجموع ارسالها: 273
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: کاشان
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 1:53
 6 ماه و 8 روز پيش
#5
 
تنها آدم کوتوله ها هستند (امثال رحيم پور ازغدي ها...) که قصد دارند با خراب کردن آدم هاي بزرگ

در ديده بقيه باشند ولي افسوس که در سايه آنان محو و نابود مي شوند!!!

_________________
شريعتي:

و اين نام چه گوارا و کاسترو است که قاره ي امريکا را ميلرزاند.
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
rfj_b_kasآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 23 مرداد 1386
مجموع ارسالها: 159
اعتبار کسب شده: 922
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 11:31
 6 ماه و 8 روز پيش
#6
 
خيلي دمت 20

موافقم
يا حق

_________________
خوشا آنان که بار دوستي را کشيدند و نرنجيدند و رفتند
 
1
-2
3
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 839
اعتبار کسب شده: 9308
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 11:35
 6 ماه و 8 روز پيش
#7
 
شازده کوچولو نوشته بود:
وحيد نوشته بود:
6- زهرا اشراقي، نوه دختري امام و فرزند آيت الله اشراقي
و همسر دکتر سيد محمد رضا خاتمي،
نماينده اول تهران در مجلس ششم و برادر سيد محمد خاتمي، رئيس جمهور سابق ايران



کي برادر کيه؟؟ کي به کيه؟؟ من کيم؟؟ اينجا کجاست؟؟ کي اين بيچاره رو ......؟؟

* وحيد جان! ببين يه بار که مطلبي رو خودت تايپ کردي و از جايي Copy & Paste نکردي، چقدر توش غلط داري.

زهرا اشراقي: نوه دختري امام و فرزند آيت الله اشراقي و همسر دکتر سيد محمد رضا خاتمي
دکتر سيد محمد رضا خاتمي: نماينده اول تهران در مجلس ششم و برادر سيد محمد خاتمي
سيد محمد خاتمي: رئيس جمهور سابق ايران

براي اين که ساختار قبلي معرفي شخصيت ها در نوشتارم حفظ بشه، مجبور شدم اين سه تا رو هم ادغام کنم. هر چند از لحاظ دستور زبان فارسي مشکلي در ادغامشون نبود، يه مقدار نامفهوم و پيچيده شده بود که سعي کردم ابهامش رو با يک بار شکستن خط و ضخيم کردن قسمتي از اون تا حدي جبران کنم. در هر صورت مي بخشين اگه گيج کننده بود.

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 839
اعتبار کسب شده: 9308
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 12:17
 6 ماه و 8 روز پيش
#8
 
itwman نوشته بود:
تنها آدم کوتوله ها هستند (امثال رحيم پور ازغدي ها...) که قصد دارند با خراب کردن آدم هاي بزرگ

در ديده بقيه باشند ولي افسوس که در سايه آنان محو و نابود مي شوند!!!

در مورد دکتر حسن رحيم پور ازغدي که گفته مي شه از شاگردان آيت الله مصباح يزديه، هر چند از لحاظ سياسي گرايش هاي راست گرايانه ايشون رو چندان نمي پسندم، اما کلاً سخنراني هايي که از ايشون شنيدم، اکثر قريب به اتفاقشون سخنراناي هاي خوبي بوده و در کل فکر نمي کنم شايسته اين جور القاب باشن. در هر صورت فکر مي کنم ايشون ارتباط خاصي با بحث اصلي ما نداره.


پايگاه اينترنتي نوسازي که آغاز کننده هجمه اخير به سيد حسن خميني بوده و از سوي مقامات دولتي اعلام شد فيلتر شده، ظاهراً هنوز در دسترسه. چندين مقاله ديگه هم در همين راستا در اين پايگاه اينترنتي قرار گرفته. هر چند بنده به هيچ وجه اين رويه تندروانه و هتاکانه رو قبول ندارم، براي روشن شدن افکار عمومي پيوندهاي اين مقالات رو در اينجا قرار مي دم:

راز لپ‌هاي گل‌انداخته سيد حسن خميني

واکنش مرکز اسناد انقلاب اسلامي به سخنان سيد حسن خميني

دفاع سايت اينترنتي اونور آبي از سيد حسن خميني

بي ام و، بنز، پژو، پيکان، سيد حسن خميني!

مخاطبان گره از زلف يار باز کنيد- پاسخ به نظرات بينندگان خبر سيد حسن خميني

معماي سيد حسين خميني(1)

معماي سيد حسين خميني(2)

معماي سيد حسين خميني(3)


ساير مقالات اخيري هم که در زمينه هاي ديگه در اين پايگاه اينترنتي وجود داره، اکثراً در همين سبک و سياقه.

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط وحيد در تاريخ پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 15:51 ويرايش شده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
شازده کوچولوآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 17 دي 1385
مجموع ارسالها: 1015
اعتبار کسب شده: 6435
محل سکونت: هيدالو
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 25 بهمن 1386، ساعت 14:33
 6 ماه و 8 روز پيش
#9
 
من واقعا برام سوال شده که اين سايت و صاحباش ميخوان چي رو از نو بسازن؟

يا بهتر بگم چه دوره تاريخي اي رو ميخوان از نو بسازن؟

_________________
نکند من هم يک خرده به آدم بزرگ‌ها رفته‌ام؟ «بايد پير شده باشم».
شازده کوچولو (اثر آنتوان دو سن‌تگزوپه‌ري)
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
itwmanآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 16 آذر 1386
مجموع ارسالها: 273
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: کاشان
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 26 بهمن 1386، ساعت 4:15
 6 ماه و 7 روز پيش
#10
 
وحيد نوشته بود:
itwman نوشته بود:
تنها آدم کوتوله ها هستند (امثال رحيم پور ازغدي ها...) که قصد دارند با خراب کردن آدم هاي بزرگ

در ديده بقيه باشند ولي افسوس که در سايه آنان محو و نابود مي شوند!!!

در مورد دکتر حسن رحيم پور ازغدي که گفته مي شه از شاگردان آيت الله مصباح يزديه، هر چند از لحاظ سياسي گرايش هاي راست گرايانه ايشون رو چندان نمي پسندم، اما کلاً سخنراني هايي که از ايشون شنيدم، اکثر قريب به اتفاقشون سخنراناي هاي خوبي بوده و در کل فکر نمي کنم شايسته اين جور القاب باشن. در هر صورت فکر مي کنم ايشون ارتباط خاصي با بحث اصلي ما نداره.


اولا من نميخاستم حرفي و بحثي در مورده ايشون در اين بحث و اين سايت بزنم ( چون اين سايت مقدسه!!) و فقط هدفم زدن مثال بود !!


چون اين آقاي دکتره شريف (!!!) نمي دونم چه اراداتي به دکتر شريعتي داشته و داره که هميشه زبان به تعريف و تمجيده ايشون داره..

اين هضمش برا من يکي خيلي مشکله !!!

در ثاني نمي دونم از کدوم سخنراني هاش خوشت اومده ؟! اگه امکان داره واسه منم بفرست شايد نظرم عوض شد !!

بگدريم ؛

سايت فوق الذکر هم فيلتر شد ، ديروز اخبار 14 هم از بيت امام عذر خواهي کردن ، ديگه چي ؟!

حل شد مشکل ديگه ، شاه رضايت ميده وزير.........؟؟؟؟؟ Sick

_________________
شريعتي:

و اين نام چه گوارا و کاسترو است که قاره ي امريکا را ميلرزاند.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 839
اعتبار کسب شده: 9308
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 26 بهمن 1386، ساعت 11:55
 6 ماه و 7 روز پيش
#11
 
itwman نوشته بود:
وحيد نوشته بود:
itwman نوشته بود:
تنها آدم کوتوله ها هستند (امثال رحيم پور ازغدي ها...) که قصد دارند با خراب کردن آدم هاي بزرگ

در ديده بقيه باشند ولي افسوس که در سايه آنان محو و نابود مي شوند!!!

در مورد دکتر حسن رحيم پور ازغدي که گفته مي شه از شاگردان آيت الله مصباح يزديه، هر چند از لحاظ سياسي گرايش هاي راست گرايانه ايشون رو چندان نمي پسندم، اما کلاً سخنراني هايي که از ايشون شنيدم، اکثر قريب به اتفاقشون سخنراناي هاي خوبي بوده و در کل فکر نمي کنم شايسته اين جور القاب باشن. در هر صورت فکر مي کنم ايشون ارتباط خاصي با بحث اصلي ما نداره.


اولا من نميخاستم حرفي و بحثي در مورده ايشون در اين بحث و اين سايت بزنم ( چون اين سايت مقدسه!!) و فقط هدفم زدن مثال بود !!


چون اين آقاي دکتره شريف (!!!) نمي دونم چه اراداتي به دکتر شريعتي داشته و داره که هميشه زبان به تعريف و تمجيده ايشون داره..

اين هضمش برا من يکي خيلي مشکله !!!

در ثاني نمي دونم از کدوم سخنراني هاش خوشت اومده ؟! اگه امکان داره واسه منم بفرست شايد نظرم عوض شد !!

بنده تعدادي از سخنراني هاي دکتر رحيم پور ازغدي رو از صدا و سيما ديدم و شنيدم که البته چيزي در مورد دکتر شريعتي توش نبود. با توجه به سخنراني هايي که ازش شنيدم، با وجود اختلاف گرايشات سياسي، شخصاً نظر مثبتي روش دارم.

در ضمن دکتر شريعتي عزيز و بزرگوار که بنده و شما و خيلي هاي ديگه بهش ارادت ويژه داريم، معيار شناسايي حق و باطل نيست که طرفدارانش رو طرفداران حق و مخالفان و منتقدانش رو اهل باطل بناميم. دکتر شريعتي هر کسي که باشه، مسلماً مثل بقيه انسانها کامل نيست و جايز الخطاست. پس بهتره با ديد واقع بينانه بهش نگاه کنيم تا از جاده حق منحرف نشيم. يادمون نره در زمان حيات دکتر شريعتي هم خيلي از بزرگان منتقد و مخالف ايشون بودن و عده زياد ديگه اي هم در دسته طرفداران ايشون قرار مي گرفتن. در هر صورت بايد بپذيريم حتي اگه ما در جبهه حق باشيم، همه حقيقت ممکنه در دستان ما نباشه. پس بهتره خودمون رو حق مطلق و ديگران رو باطل مطلق ندونيم.

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4988
اعتبار کسب شده: 10191
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 26 بهمن 1386، ساعت 12:48
 6 ماه و 7 روز پيش
#12
 
اين مطلب رو نه به خاطر طرفداري از رد صلاحيتها، بلکه فقط به خاطر اينکه به نکته نغزي اشاره کرده، اينجا ميارم.

کساني که دارند از علي اشراقي فقط به صرف اينکه نوه‌ي خميني است دفاع مي‌کنند، ناخودآگاه دارند يک جور نظام موروثي را تاييد مي‌کنند که هميشه با آن مخالفت کرده‌اند. کساني که چپ و راست در مذمت خويشاوندسالاري و مدح شايسته‌سالاري حرف مي‌زنند، حواسشان نيست که استدلالي که درباره‌ي شايستگي نوه‌ي خميني مي‌آورند هيچ ربطي به خود او ندارد. همانطور که شايستگي يک پادشاه بطور اتوماتيک در يک سيستم موروثي به پسرش مي‌رسد.
اگر قرار است نوه‌ي خميني بودن بطور اتوماتيک براي آدم صلاحيت و شايستگي بياورد که اولا احمد خميني الان رهبر شده بود، نه علي خامنه‌اي. و بعد هم لابد با همين استدلال مي‌شود حسين خميني را که چند سال پيش رفت آمريکا و پس از دست دادن با رضا پهلوي آمريکا را تشويق کرد که هر چه زودتر به ايران هم دموکراسي (به سبک عراق) صادر کند، بطور اتوماتيک داراي صلاحيت در انتخابات دانست.
بحث من اين نيست که علي اشراقي صلاحيت دارد يا نه، ولي اين که همه با اين استدلال موروثي از او دفاع مي‌کنند خيلي ديگر ضايع است...

منبع: وبلاگ حسين درخشان

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
4
4
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4988
اعتبار کسب شده: 10191
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 26 بهمن 1386، ساعت 15:20
 6 ماه و 7 روز پيش
#13
 
اين نوشته ديگه حسين درخشان، انصافا واقعيتي در زير پوست جامعه امروز ماست که اين بنده خدا از اون سر دنيا ميفهمدش، اما متاسفانه مسئولين مملکتي نميخوان درکش کنن.

در دفاع از «نوسازي»:‌ اگر پدربزرگ زنده بود خودش شازده‌‌‌پسرها را تنبيه مي‌کرد!

آقا واقعا دارند در حق اين سايت «نوسازي» بينوا نامردي مي‌کنند. اولا که مطلب اينها هيچ جور توهيني به حسن خميني نبود. اصل نقدشان درباره‌ي رياکاري کساني مثل حسن خميني است که خودشان را وامدار خميني بزرگ مي‌دانند، ولي کمترين شباهت را در ساده زندگي کردن و همدردي با مردم مستمند و اهميت براي عدالت به آن مرد دارند.
نقد بر کساني که بدون هيچ شايستگي خاصي و فقط بخاطر دختر يا پسر فلاني بودن مثل شاهزاده‌ها زندگي‌مي‌کنند، در حالي که اکثر کساني که زندگي و جواني‌شان را براي اين انقلاب و جنگ داده‌اند، بايد با چه بدبختي‌اي زندگي‌شان را تامين کنند. همان‌هايي که نه ريش دارند، نه دنبال کار دولتي رفته‌اند، نه آن قدر جانماز آب مي‌کشند. همان «اخراجي‌ها»يي که با ديدن خودشان در فيلم ده‌نمکي آن را به پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران تبديل کردند.
جمهوري اسلامي، نظام شاهنشاهي نيست که در آن کسي به خاطر پدر و مادرش شايستگي کسب کند. حسن خميني همانقدر مسوول اعمال خودش است که هر کس ديگر يا هر نوه‌ي ديگر خميني بزرگ. مگر يادمان رفته که يک نوه‌ي ديگر آقاي خميني، يعني حسين، سر از آخور مايکل لدين و رضا پهلوي درآورد و تلويحا بوش را به اشغال مملکتش تشويق کرد؟ چطور است که او از منفعت نوادگي خميني محروم است ولي اين نيست؟
تمام اين انقلاب براي اين بود که کسي مثل حسن خميني خودش را غيرقابل نقد و بالاتر از قانون نداند. تمام اين انقلاب براي اين بود که حاکمانش و خانوادهايشان مثل زمان شاه در ناز و نعمت زندگي نکنند و مردمش در تنگ‌دستي و دشواري. براي اين بود که حاکمانش چاق‌تر و لپ‌گلي‌تر از مردمش نباشند. (حالا خوب است خود خامنه‌اي اين را هميشه رعايت کرده است و اجازه نداده فرزندان و خانواده‌ي خودش شازده‌وار زندگي کنند. اگر رفسنجاني رهبر بود که واقعا کارمان تمام بود.)

براي همين شعري را که نوسازي منتشر کرده بود، اينجا مي‌آورم و به کساني بخاطر اين يک شعر که هيچ توهيني در آن نيست دستور فيلتر شدن نوسازي را داده‌اند هشدار مي‌دهم که حرف‌هاي خود خميني درباره‌ي کاخ نشينان و کوخ‌نشينان برگردند و ببينند اگر خود خميني بزرگ زنده و سرحال بود با خواندن اين شعر چه کسي را عتاب مي‌کرد،‌ شازده‌پسرهاي شکم گنده‌اي که فقط نان نزديکي با خميني را مي‌خورند، يا کسي که اين شعر را درباره زني بازمانده از يکي از همان «اخراجي»‌هاي فراموش‌شده ساخته است. شرم بر کساني که بخاطر اين شعر دستور فيتلر کردن «نوسازي» را داده‌اند:

راز لپ‌هاي گل‌انداخته سيد حسن خميني

منبع: وبلاگ حسين درخشان

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اميرحسينآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 06 مهر 1384
مجموع ارسالها: 1617
اعتبار کسب شده: 4983
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 26 بهمن 1386، ساعت 22:42
 6 ماه و 6 روز پيش
#14
 
به نظر من، اين سايت کار جالبي در انتشار چنين مطلبي انجام نداد و بايد آن را محکوم کرد. هر چند با مطالبي که اين روزها در برخي روزنامه‌ها و سايت‌ها منتشر مي‌شود و سرشار از تهمت و توهين است، اين مطلب و شعر، به واقع براي آقايان چيزي حساب نمي‌شد!
کافي است سري به سايت خبري آفتاب (سايت جناب! آقاي روحاني) بزنيد تا هر روزه سيل تهمت‌ها، توهين‌ها و جعل خبرها را ببينيد. آن وقت کسي جرأت ندارد به اين سايت چپ نگاه کند. موسويان، رفيق شفيق و همکار ايشان هم که متهم به جاسوسي است، از چند سايت شکايت کرده و آن‌ها را فيلتر کرده‌اند. نمونه‌اش سپهر نيوز است. فهرست کامل نشريات و سايت‌هاي مورد شکايت جناب:
رجا نيوز، انصارنيوز، شريف نيوز، عدالتخانه، سپهر نيوز، الف و نشريه‌ي يالثارات الحسين

به گمان من، بايد منتظر باشيم تا از همين مطلب يک سايت نه چندان شناخته شده، عده‌اي از آن استفاده‌ي سرشاري کرده و آن را در بوق و کرنا کنند تا بر انتخابات تأثير بگذارند. اين همه فحش و توهين به رئيس جمهور براي آن‌ها مسأله‌اي نيست و ککشان هم نمي‌گزد؛ بنابراين بايد پرسيد که آيا با توهين مخالفند، يا اين‌که مي‌خواهند از آب گل‌آلود ماهي بگيرند؟ اگر توهين بد است، هر گونه توهيني بد است؛ نه فقط آن‌جا که منافع اقتضاء مي‌کند بد باشد...
 
3
2
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
وحيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 13 شهريور 1386
مجموع ارسالها: 839
اعتبار کسب شده: 9308
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال شنبه 27 بهمن 1386، ساعت 1:01
 6 ماه و 6 روز پيش
#15
 
صرف نظر از اين که ادعاهاي مطرح شده از سوي پايگاه اينترنتي نوسازي درست هست و يا غلط، به نظر من نحوه انعکاس اون توهين آميز و حساسيت برانگيزه. کافيه فقط به عنوان مقاله توجه بشه: "راز لپ‌هاي گل‌انداخته سيد حسن خميني". مسلمه که انتشار مقاله با چنين عنواني در آستانه 29مين سالگرد پيروزي انقلاب حساسيت برانگيز مي شه. مخصوصاً که اين مقاله درست بعد از يه سري وقايع منتظر شده باشه. اون وقايع هم به طور خلاصه از اين قرار بوده که سرداز جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران، رسماً از بسيج مي خواد که از اصولگرايان حمايت کنن و سيد حسن هم از امام نقل مي کنه که شديداً مخالف حضور نظاميان در سياست بودن. مسلمه که در چنين شرايطي ايراد اتهام به سيد حسن توسط اکثر افراد يه تسويه حساب سياسي محسوب مي شه.

و اما در مورد اتهامات مطرح شده، تا جايي که بنده اطلاع دارم، بيت امام از اول انقلاب تا به الان در روستاي جماران که الان در شمال تهران واقع شده زندگي کاملاً ساده اي داشتن و دارن. اين که چرا امام منطقه جماران رو براي اقامت انتخاب کردن و اونجا موندگار شدن، بحث جداگونه اي هست؛ اما اين اتهامي که الان دارن به سيد حسن وارد مي کنن و اون رو به خاطر زندگي در جماران متهم مي کنن مستقيماً به همه بيت امام و خود امام بر مي گرده.

اتهام سوار شدن BMW هشتاد ميليوني هم که به بنز سواري تبديل شد. جالب اينجاست که نويسنده مقاله اصلاً سعي نکرده مدل بنز و BMW رو مشخص کنه و اين نشون دهنده ديد کوتاه بينانه اش هست. همين الان در ايران مدلهاي مختلف بنز از قيمت 50 ميليون تا چند صد ميليون وجود داره. در مورد BMW هم به همچنين. در ضمن اون جور که گفته شده بنزي که سيد حسن در تهران سوار مي شه متعلق به وزارت خارجه است و قبل از اون در اختيار پدرش، سيد احمد، بوده. با توجه به ان که 13 سال از وفات سيد احمد مي گذره، قاعدتاً عمر اين خودرو بايد دست کم 13 سال باشه. با يه ديد واقع بينانه و با فرض اين که اون خودرو از نوع معمولي باشه، قيمت اون در حال حاضر بايد چيزي در حدود 10 تا 20 ميليون باشه. يعني هم قيمت خودروهاي متوسطي که چند ميليون دستگاه از اونها در ايران وجود داره. در نتيجه جنجال بر سر اون چندان منطقي به نظر نمي رسه. ضمن اين که بهتره تحقيق انجام بشه خانه، خودرو و بقيه امکانات در اختيار ساير مسئولان و سران نظام چه وضعيتي داره و اون وقت سيد حسن رو با اونها مقايسه کنيم. ناگفته نمونه که به دليل مسائل امنيتي نمي شه انتظار داشت مثلاً سيد حسن با اتوبوس و تاکسي رفت و آمد کنه يا يه پيکان مدل 47 زير پاش باشه. فکر مي کنم قاعدتاً اتومبيلش بايد ضد گلوله باشه و متأسفانه ايران خودرو و سايپا هنوز خودروهاي ضد گلوله توليد نکردن.

_________________
ما به نرد هجـرانت همچـو مهـره در بنديم - - - - - دل ز غـيـر ببريديم، ديـده از جـهـان کنديم
ديــده ايــم رويــش را، بــاز آرزومــنــديــم - - - - - دين و دل به يک ديدن باختيم و خرسنديم
در قمار عشـق اي دل کي بود پشيماني
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی: