صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
3
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
سياسفيدآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 19 فروردين 1385
مجموع ارسالها: 2871
اعتبار کسب شده: 8377
محل سکونت: شيراز
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 18:42
 3 ماه و 19 روز پيش
#1
 
به نام آرام دهنده دلها

سلام به تمام کاربران خوب و خوانندگان عزير تالار هاي گفتمان

بنــا داريم مسابقه اي در زمينه طراحي Header مناسب براي نسخه جديد تالار هاي گفتمان برگزار کنيم به همين منظور از دوستان و کاربران علاقه مند در اين زمينه تقاضا منديم تا آخر اسفند ماه سال جاري ، هدر هاي پيشنهادي خود را طراحي کـــرده و با فرمت مناسب در همين تاپيک قرار دهند ، هدر هاي طراحي شده مانند سه هدر طراحي شده روي تالار قرار خواهند گرفت (مانند سه تا نقطه اي که بالاي هدر ، سمت چپ مي بينيد) تا اين که هدر برگزيده از طرف کاربران تالارهاي گفتمان و مديريت سايت انتخاب شود و اول بهار سال آينده با حضور مسئولين لشکري و کشوري تالار و کاربران هميشه در صحنه تالارهاي گفتمان بر سر در آن نصب شـــود . Razz

منتظر نظرات و طرح هاي زيباي شما دوستان هستيم .


پينوشت : فکر مي کنم ALPHA و نبي و sunson ايده هاي خوبي در اين زمينه داشته باشند ، براي شروع منتظر پيشنهادات اين دوستان عزيـــز هستيم .

_________________
 
4
4
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:09
 3 ماه و 19 روز پيش
#2
 
سياسفيد نوشته بود:

پينوشت : فکر مي کنم آلفا (ALPHA) و نبي و سان سان (sunson) ايده هاي خوبي در اين زمينه دارند ، براي شروع منتظر پيشنهادات اين دوستان عزيـــز هستيم .


به نظر من تالار قبل از هدر به يک لوگو يا نشانه مناسب احتياج داره.
چونکه هدر با توجه به لوگوي طراحي ميشه.
البته طراحي لوگو يا نشانه کار يک گرافيست حرفه اي هست. و ظاهرا مديران تالار دوست ندارند خارج از اعضاي تالار از کسي کمک بگيرند. شايد توي جمعمون گرافيست حرفه اي هم داشته باشيم.

به نظر من اگر اول يک لوگو يا نشانه طراحي بشه ، کار براي طراحي هدر راحت تر خواهد بود.
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4948
اعتبار کسب شده: 9885
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:14
 3 ماه و 19 روز پيش
#3
 
ALPHA نوشته بود:
...
... و ظاهرا مديران تالار دوست ندارند خارج از اعضاي تالار از کسي کمک بگيرند.


کي اينطور گفته؟


___
ما حتي نياز به يک اسم بهتر و يک دومين بهتر هم داريم! در اين مورد هم پذيراي پيشنهاداتتون هستيم.

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريبآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 2106
اعتبار کسب شده: 3896
جنسيت: زن
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:17
 3 ماه و 19 روز پيش
#4
 
با توجه به اين که گرافيک خوندم فکر مي کنم بتونم کمکتون کنم.شما فقط بايد مشخص کنيد چي بايد بنويسم منم اتود ميزنم و ارائه ميدم.

_________________
شکل تو گل اسم تو گل اما خودت خاري و بس
بغض مني نمي شکني گرفته اي راه نفس
ظالم ظالم
منو مي آزاري و بس
ظالم ظالم
Crying or Very sad
براي من روحيهء خودم مهمه که افسرده نباشه.پس گير به من نده که برام مهم نيستي.___________
بيخود تلاش هم نکن به حالم ب.... Brick wall
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:19
 3 ماه و 19 روز پيش
#5
 
احسان نوشته بود:
ALPHA نوشته بود:
...
... و ظاهرا مديران تالار دوست ندارند خارج از اعضاي تالار از کسي کمک بگيرند.


کي اينطور گفته؟
___
ما حتي نياز به يک اسم بهتر و يک دومين بهتر هم داريم! در اين مورد هم پذيراي پيشنهاداتتون هستيم.


پس اول از همه بايد يه اسم خوب پيدا کنيم .
 
1
-2
3
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4948
اعتبار کسب شده: 9885
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:32
 3 ماه و 19 روز پيش
#6
 
ALPHA نوشته بود:
احسان نوشته بود:
ALPHA نوشته بود:
...
... و ظاهرا مديران تالار دوست ندارند خارج از اعضاي تالار از کسي کمک بگيرند.


کي اينطور گفته؟
___
ما حتي نياز به يک اسم بهتر و يک دومين بهتر هم داريم! در اين مورد هم پذيراي پيشنهاداتتون هستيم.


پس اول از همه بايد يه اسم خوب پيدا کنيم .


و اين باعث ميشه که برنامه چشم انداز تالارهاي گفتمان بيست سال طول بکشه! d'oh!

من از تمامي پيشنهادات استقبال ميکنم، اما به نظرم نبايد براي انجام يکي از کارهاي فوق منتظر کار ديگري ماند که جز معطلي حاصلي در پي نداره! Think

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:36
 3 ماه و 19 روز پيش
#7
 
احسان نوشته بود:
ALPHA نوشته بود:
احسان نوشته بود:
ALPHA نوشته بود:
...
... و ظاهرا مديران تالار دوست ندارند خارج از اعضاي تالار از کسي کمک بگيرند.


کي اينطور گفته؟
___
ما حتي نياز به يک اسم بهتر و يک دومين بهتر هم داريم! در اين مورد هم پذيراي پيشنهاداتتون هستيم.


پس اول از همه بايد يه اسم خوب پيدا کنيم .


و اين باعث ميشه که برنامه چشم انداز تالارهاي گفتمان بيست سال طول بکشه! d'oh!

من از تمامي پيشنهادات استقبال ميکنم، اما به نظرم نبايد براي انجام يکي از کارهاي فوق منتظر کار ديگري ماند که جز معطلي حاصلي در پي نداره! Think

اگر يکي از اين کارها پيش نياز کار ديگه اي باشه پس حرف من درسته ، وگرنه حق با شماست. Wink
 
1
-2
3
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4948
اعتبار کسب شده: 9885
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 08 بهمن 1386، ساعت 19:45
 3 ماه و 19 روز پيش
#8
 
به صورت تئوري صحبت شما صحيح است. اما در عمل گاهي اوقات بايد از راههاي ديگري استفاده کرد.
اگر بخواهيم منتظر انتخاب اسم و طراحي لوگو بمانيم، شايد تا دو سال ديگر هم نتيجه اي نگيريم.
1. قرار نيست کار کيفيت 100% داشته باشد. فعلا يک هدر مناسب اضافه ميکنيم، قطعا اضافه کردن لوگو و يا تغيير هدر کار سختي نخواهد بود.
2. تغيير اسم سايت اولويت اول نيست (هر چند اگر حل شود خوب است)، عدم وجود لوگو هم قابل تحمل است، اما مطمئنا نداشتن هدر مناسب ممکن نيست.
به خاطر اينه که به نظر من بهتره سريعتر يک طراحي هدر داشته باشيم. هر چند کار کسي (به جاي يا در کنار طراحي هدر) به طراحي آرم يا يافتن نام مناسب هم بپردازد، قابل تقدير است و همينجا ازش تشکر ميکنم. من فقط اولويتها رو گفتم، از هر کمکي شديدا استقبال ميشه.

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سياسفيدآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 19 فروردين 1385
مجموع ارسالها: 2871
اعتبار کسب شده: 8377
محل سکونت: شيراز
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 09 بهمن 1386، ساعت 22:05
 3 ماه و 18 روز پيش
#9
 
ALPHA نوشته بود:
به نظر من تالار قبل از هدر به يک لوگو يا نشانه مناسب احتياج داره.
چونکه هدر با توجه به لوگوي طراحي ميشه.
البته طراحي لوگو يا نشانه کار يک گرافيست حرفه اي هست. و ظاهرا مديران تالار دوست ندارند خارج از اعضاي تالار از کسي کمک بگيرند. شايد توي جمعمون گرافيست حرفه اي هم داشته باشيم.

به نظر من اگر اول يک لوگو يا نشانه طراحي بشه ، کار براي طراحي هدر راحت تر خواهد بود.


چرا اينجا نشستيد با همديگه چت کرديد ، مگه مسنجر نداريد ؟ Not talking مسابقه را هم به هم ريختيد Wink

آلفا جان ، درسته که لوگوي مناسبي نداريم ، اما نمي خوايم که بهترين را داشته باشيم ، مگه خود احسان و يا خودت اين هدر ها را با لوگو طراحي کرديد ؟ من فکر مي کنم ميشه اول يه هدر خوب داشته باشيم و بعد که لوگو ساخته شد در اون هدر جوري تعبيش کنيم ، البته حق با شماست که اگر اول لوگو داشته باشيم هدر بهتري مي تونيم طراحي کنيم ، اما اين را در نظر بگير هر چيزي که در وسعمونه بايد انجام بديم و زيادي ايده آل فکر نکنيم ! يه چيز ديگه هم اين که وقتي حرف از گرافيست حرفه اي زده ميشه ، يه تصور و ذهنيت بد درست ميشه که اين کار شدني نيست و ما کاربراي عادي که يه خورده فتوشاپ بلديم نمي تونيم همچين کاري کنيم و انرژي منفي متقل ميشه ! به نظر من بعضي وقت ها ايده ها و طرح هاي يه گرافيست آماتور خيلي بهتر از يه گرافيست حرفه اي در مياد . نمونش را هم زياد مي تونيم ببينيم .

_________________
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 09 بهمن 1386، ساعت 23:22
 3 ماه و 18 روز پيش
#10
 
نقل قول:
يه چيز ديگه هم اين که وقتي حرف از گرافيست حرفه اي زده ميشه ، يه تصور و ذهنيت بد درست ميشه که اين کار شدني نيست و ما کاربراي عادي که يه خورده فتوشاپ بلديم نمي تونيم همچين کاري کنيم و انرژي منفي متقل ميشه ! به نظر من بعضي وقت ها ايده ها و طرح هاي يه گرافيست آماتور خيلي بهتر از يه گرافيست حرفه اي در مياد . نمونش را هم زياد مي تونيم ببينيم .

من هم اينقدرا ايده اليست نيستم که بگم کار بايد 100% خوب باشه. اگر انرژي منفي منتقل کردم هم ناخواسته بوده ... Sick
فقط دوست داشتم کارا رو اصولي انجام بديم، ولي مثل اينکه شرايطش مهيا نيست و به موقع قابل اجراي نيست.پس حرفاي سياسفيد و احسان رو قبول دارم.

من همينجا آمادگيم رو براي شرکت در اين مسابقه به عنوان کسي که فقط يه خورده فتوشاپ بلده اعلام ميکنم و در اولين فرصت طرح خودم رو ارائه ميدهم Cool
 
4
3
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 10 بهمن 1386، ساعت 14:42
 3 ماه و 17 روز پيش
#11
 
من مي خوام يه طرح بزنم ولي اول جواب اين سوالات رو بايد بدونم ...

0. شرايط مسابقه چي هست؟
1. تعداد طرح هاي پيشنهادي براي هر نفر محدوده يا نه؟
2. اندازه هدر دقيقا چقدر بايد باشه؟
3. پس از طراحي هدر اونو به اينجا ارسال کنم يا به PM مدير تالار؟
4. چه چيزايي حتما بايد عايت بشه يا چه متني حتما بايد نوشته بشه؟
 
3
2
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4948
اعتبار کسب شده: 9885
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 10 بهمن 1386، ساعت 15:02
 3 ماه و 17 روز پيش
#12
 
ALPHA نوشته بود:
من مي خوام يه طرح بزنم ولي اول جواب اين سوالات رو بايد بدونم ...

0. شرايط مسابقه چي هست؟
1. تعداد طرح هاي پيشنهادي براي هر نفر محدوده يا نه؟
2. اندازه هدر دقيقا چقدر بايد باشه؟
3. پس از طراحي هدر اونو به اينجا ارسال کنم يا به PM مدير تالار؟
4. چه چيزايي حتما بايد عايت بشه يا چه متني حتما بايد نوشته بشه؟


0. اعتقاد به اصول و آرمانهاي تالارهاي گفتمان و التزام عملي به آنها Razz
1. خير
2. اختبار با خودتونه.
3. تفاوتي ندارد.
4. کوچکترين الزام يا محدوديتي وجود ندارد.

چهارچوب طرح شما حتي ممکنه به طور کلي با چهارچوب طرح فعلي متفاوت باشه. (مثلا منو در وسط يا کنار هدر قرار گرفته باشه.) کوچکترين محدوديتي در اين موارد وجود نداره.

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 11 بهمن 1386، ساعت 0:11
 3 ماه و 17 روز پيش
#13
 
اين طرح اولم:

0. نشانه اي که در نظر گرفتم ترکيبي از چند ايده بود.
1. کلاه فارغ الاتحصيلي به نشان دانشجويان و فارغ التحصيلان.
2. علامت @ که بجاي a از P حرف اول PersianBB استفاده شده ، نشان اينترنت و ارتباط از طريق شبکه و به نوعي کانون و گردهمايي مي تونه باشه.
3. ترکيب بندي رو طوري انتخاب کردم که حرکت چشم از سمت چپ به راست اتفاق بيفته و اولين نقطه اي که خودش رو نشون ميده نشانه سايت هست.
4. سايه اي که طرحي از نگارگري ايراني هست (زير عنوان تالار) با توجه به نام Persian و موضوعات ادبي و هنري تالار در اون قسمت قرار گرفته.
5. کار رو زياد شلوغش نکردم چون معتقدم کار شلوغ مخاطب رو فراري ميده.


Image


فکر ميکنم اگر اينجا علاوه بر ارسال طرح هاي پيشنهادي درباره طرح ها بحث هم بشه بهتره
اينجوري مي تونيم به نتيجه بهتري برسيم.


_________________
بي عشق دلم جز گرهي کور چه بود؟ ... دل چشم نمي گشود اگر عـشق نبود
از دسـت تو در اين هـمـه سـرگــرداني ... تکليــف دلـم چه بـود اگر عـشق نبود؟
 
6
5
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
sunsonآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 24 مهر 1385
مجموع ارسالها: 1764
اعتبار کسب شده: 6875
محل سکونت: پشت هيچستان!
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 12 بهمن 1386، ساعت 22:36
 3 ماه و 15 روز پيش
#14
 
ALPHA نوشته بود:
اين طرح اولم:

0. نشانه اي که در نظر گرفتم ترکيبي از چند ايده بود.
1. کلاه فارغ الاتحصيلي به نشان دانشجويان و فارغ التحصيلان.
2. علامت @ که بجاي a از P حرف اول PersianBB استفاده شده ، نشان اينترنت و ارتباط از طريق شبکه و به نوعي کانون و گردهمايي مي تونه باشه.
3. ترکيب بندي رو طوري انتخاب کردم که حرکت چشم از سمت چپ به راست اتفاق بيفته و اولين نقطه اي که خودش رو نشون ميده نشانه سايت هست.
4. سايه اي که طرحي از نگارگري ايراني هست (زير عنوان تالار) با توجه به نام Persian و موضوعات ادبي و هنري تالار در اون قسمت قرار گرفته.
5. کار رو زياد شلوغش نکردم چون معتقدم کار شلوغ مخاطب رو فراري ميده.


Image


فکر ميکنم اگر اينجا علاوه بر ارسال طرح هاي پيشنهادي درباره طرح ها بحث هم بشه بهتره
اينجوري مي تونيم به نتيجه بهتري برسيم.



فکر نمي کني اين طرحت خيلي زيادي شاد باشه؟؟ رنگ هاش توي چشم ميزنه از بس روشنه فکر کنم

_________________
مهم نيست که چي داري ميگي!!
مردم اون چيزي رو که دوست دارن ميشنون
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ALPHAآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 25 بهمن 1385
مجموع ارسالها: 1137
اعتبار کسب شده: 11844
محل سکونت: زير گنبد کبود
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال شنبه 13 بهمن 1386، ساعت 1:21
 3 ماه و 15 روز پيش
#15
 
sunson نوشته بود:
فکر نمي کني اين طرحت خيلي زيادي شاد باشه؟؟ رنگ هاش توي چشم ميزنه از بس روشنه فکر کنم

1. از نظر شاد بودن شاد هست ولي نه زيادي!
2. با اين نظر که رنگها يکم توي چشم ميزنه موافقم؛ اگر خواستم طرح جديدي بزنم اين نکته رو هم در نظر ميگيرم.


در ضمن اين مسابقه فقط يک شرکت کننده داره؟ Whistle
بقيه کجا هستن؛ من حريف مي طلبم ............... Cool
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است مهم: سوال در مورد تالارهاي گفتمان
2
پاسخها: 83 بیننده: 3896 نویسنده: احسان
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است مهم: اخبار تالارهاي گفتمان
5
پاسخها: 135 بیننده: 4879 نویسنده: احسان
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است جشن تولد چهار سالگي تالارهاي گفتمان
4
پاسخها: 23 بیننده: 1060 نویسنده: غريب آشنا
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است تالارهاي گفتمان آزاد
1
پاسخها: 14 بیننده: 579 نویسنده: غريب آشنا

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید