صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
4
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
Poll :: آیا حاضری با کسی که رابطه جنسی با کسی دیگر داشته ازدواج کنی؟

بله
40%
 40%  [ 12 ]
خير
60%
 60%  [ 18 ]
مجموع آراء : 30


نویسنده پیغام
-faghatyedoost-آفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 15 آبان 1385
مجموع ارسالها: 315
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: تالار گفتمان
سن: 22
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 2:02
 11 ماه و 13 روز پيش
#16
 
sedayedel نوشته بود:

ولي عشق و سکس توي دنيا هميشه با هم اشتباه شدن d'oh! و همين مشکلات زيادي رو توي جامعه به وجود آورده
.
.
.
نياز سکس هم همينطوره
به موقع خودش مياد ,ولي وقتي مياد هنوز عقل اونقدر کامل نيست که بفهمه مسئوليت چيه
خيلي وقتا نياز سکس با عشق اشتباه ميشه
هورمونهاي جنسيش بالا ميره فکر ميکنه عاشق شده
.
.
.
به دور و برتون نگاه کنيد ,علاقه هاي آتشيني که بي خبر از همه جا از هورمونها شعله ور شدن جوونا رو سر سفره ي عقد ميشونه d'oh! و بعد از مدتي که فروکش ميکنه ,قصه هاي خيانت و جدايي و بد اخلاقي رو توي زبونها ميسازه
(به نظر من عموميت نداره)
.
.
اين نياز هم مثل نياز غذا خوردن ميمونه ,من نميگم هر روز سر يک سفره بشينيد ,يا از هر سفره اي غذا بخوريد
ولي در موردش psycho هم نباشيد , براي من شرطش دوست داشتن يک آدمه براي آدماي مختلف چيزاي ديگه

نه ارزش يک دختر به باکره بودنشه ,و نه مردونگي يک مرد به سکس داشتن و نداشتنشه
(کاملا موافقم)
ملاک انتخاب براي ازدواج چيزاي خيلي مهمتر از اينهاست
.
.
.
ازدواج زماني معني داره که دو نفر بتونن با هم خوشحال باشن و يک کار متفاوتي بکنن
يک خلق تازه
يک کار متفاوتي که فکر کنن با کس ديگه اي نميشه انجامش داد
يه علاقه اي که فکر کنن به کس ديگه اي ندارن
و فضايي که بتونن به همديگه بدن که هر کدوم بتونن رشد جداگونه ي خودشون رو داشته باشن
توي فرهنگ ما ازدواج انگار که آخر زندگيه انگار که با ازدواج سنديت فردي هر کسي تموم ميشه
انگار که اين ما شدن به اين معنيه که ديگه من به تنهايي معني ندارم ديگه نه خواسته هاي فرديم مهمه نه علايقم و نه فعاليت هاي فرديم
نه
ازدواج پايان من بودن نيست
ازدواج شروع من بودن ,در کنار منيت -ديگري رو هم فهميدنه ,تا جايي که منيت هر دو رشد کنه براي يک ماي بهتر

(عالي بود)
اگه غير از اين باشه
بايد بساط عقد رو برچيد و به قول اميد از بازار آزاد استفاده کرد

موافقم
و
نقل قول:

من مطمئنم حتي اون آدم که از نظر من کثيف هست چون آدم سالم ازدواج مي کنه
.
.
ببخشيد شرمنده.

به نظر من هنوزم در اشتباهي
.
.
خواهش ميکنم
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريب
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

مجموع ارسالها: 2299
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: زن
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 2:07
 11 ماه و 13 روز پيش
#17
 
-faghatyedoost- نوشته بود:
sedayedel نوشته بود:

ولي عشق و سکس توي دنيا هميشه با هم اشتباه شدن d'oh! و همين مشکلات زيادي رو توي جامعه به وجود آورده
.
.
.
نياز سکس هم همينطوره
به موقع خودش مياد ,ولي وقتي مياد هنوز عقل اونقدر کامل نيست که بفهمه مسئوليت چيه
خيلي وقتا نياز سکس با عشق اشتباه ميشه
هورمونهاي جنسيش بالا ميره فکر ميکنه عاشق شده
.
.
.
به دور و برتون نگاه کنيد ,علاقه هاي آتشيني که بي خبر از همه جا از هورمونها شعله ور شدن جوونا رو سر سفره ي عقد ميشونه d'oh! و بعد از مدتي که فروکش ميکنه ,قصه هاي خيانت و جدايي و بد اخلاقي رو توي زبونها ميسازه
(به نظر من عموميت نداره)
.
.
اين نياز هم مثل نياز غذا خوردن ميمونه ,من نميگم هر روز سر يک سفره بشينيد ,يا از هر سفره اي غذا بخوريد
ولي در موردش psycho هم نباشيد , براي من شرطش دوست داشتن يک آدمه براي آدماي مختلف چيزاي ديگه

نه ارزش يک دختر به باکره بودنشه ,و نه مردونگي يک مرد به سکس داشتن و نداشتنشه
(کاملا موافقم)
ملاک انتخاب براي ازدواج چيزاي خيلي مهمتر از اينهاست
.
.
.
ازدواج زماني معني داره که دو نفر بتونن با هم خوشحال باشن و يک کار متفاوتي بکنن
يک خلق تازه
يک کار متفاوتي که فکر کنن با کس ديگه اي نميشه انجامش داد
يه علاقه اي که فکر کنن به کس ديگه اي ندارن
و فضايي که بتونن به همديگه بدن که هر کدوم بتونن رشد جداگونه ي خودشون رو داشته باشن
توي فرهنگ ما ازدواج انگار که آخر زندگيه انگار که با ازدواج سنديت فردي هر کسي تموم ميشه
انگار که اين ما شدن به اين معنيه که ديگه من به تنهايي معني ندارم ديگه نه خواسته هاي فرديم مهمه نه علايقم و نه فعاليت هاي فرديم
نه
ازدواج پايان من بودن نيست
ازدواج شروع من بودن ,در کنار منيت -ديگري رو هم فهميدنه ,تا جايي که منيت هر دو رشد کنه براي يک ماي بهتر

(عالي بود)
اگه غير از اين باشه
بايد بساط عقد رو برچيد و به قول اميد از بازار آزاد استفاده کرد

موافقم
و
نقل قول:

من مطمئنم حتي اون آدم که از نظر من کثيف هست چون آدم سالم ازدواج مي کنه
.
.
ببخشيد شرمنده.

به نظر من هنوزم در اشتباهي
.
.
خواهش ميکنم

ميشه بگي چي رو اشتباه مي کنم لطفا !!!؟ Think
من چند سال به اين مسئلي رسيدم.

_________________
Smile
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
-faghatyedoost-آفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 15 آبان 1385
مجموع ارسالها: 315
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: تالار گفتمان
سن: 22
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 2:15
 11 ماه و 13 روز پيش
#18
 
حالا پسري که منو بخواد برام مهم نيست قبلا با چند نفر بوده مهم اينه که hiv مثبت نداشته باشه.حالا من عشق آخر اون هستم که به خواستگاريم اومده

اينو

اين که عشق آخرشي که به خواستگاريت اومده،اونيو ميگم که قبلا با خيليا بوده ها

و
اين جمله ات رو واضح تر بگو : من مطمئنم حتي اون آدم که از نظر من کثيف هست چون آدم سالم ازدواج مي کنه
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريب
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

مجموع ارسالها: 2299
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: زن
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 2:29
 11 ماه و 13 روز پيش
#19
 
ببين دوست من.وقتي طرف بياد خواستگاري من.ديگه از علاف و هرشب پيش کسي بودن خسته شده.حالا فهميده که بايد فقط و فقط با يک نفر زندگيشو تقسيم کنه. اومده منو به عنوان عشق هميشگيش انتخاب کرده.
آدمي که هرشب با يک زن بوده باشه آدم کثيفيه از نظر من.ولي اونم کلاس ميذاره و خواستگاري من نمياد.دست پيش مي گيره که پس نيفته.

_________________
Smile
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
rfj_b_kasآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 23 مرداد 1386
مجموع ارسالها: 159
اعتبار کسب شده: 922
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 17:24
 11 ماه و 12 روز پيش
#20
 
ببين عزيزم تو ي فرهنگ ما سکس معني خود فروشي داره

و خود فروش بد بخت ديگه يه مقوله جداست و تکليفش مشخصه

تو جامعه ما هم پسراي خود فروش همستند ولي مهم نيست که يه بار خود فروشي کرده يا نکرده

ولي برمي گرديم سراغ خانم ها :

تو جامعه ي غريبي بکارت معني ندارهو دختر که تقريبا 17-18 سالشه و باکره روش اسم ميزارن

ولي خودتون ايو تصور کنيد که دختري رو به عقد خودت دربياري که قبلا با يه شخص همبستر شده و بکارتشو از دست داده ؟


با عقل جور در مياد ؟

خودتون بگيد ؟

از صراحتم شرمندم

يا حق

_________________
خوشا آنان که بار دوستي را کشيدند و نرنجيدند و رفتند
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Oscarآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 20 دي 1385
مجموع ارسالها: 783
اعتبار کسب شده: 1651
محل سکونت: 
سن: 
جنسيت: نامشخص
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 19:44
 11 ماه و 12 روز پيش
#21
 
Image

nice answers

nicer Xkhols
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2368
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 20:14
 11 ماه و 12 روز پيش
#22
 
باز هم از اين موضوعات کثيف Brick wall Brick wall Brick wall
بحث کمه تو دنيا؟
تو هم با اين نظر سنجي گذاشتنت d'oh!

_________________
I Am SO Cute!!!
Mr. Green
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
majidjon13آفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 19 آذر 1384
مجموع ارسالها: 2181
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: پرشيا
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 21:17
 11 ماه و 12 روز پيش
#23
 
من اگر زبونم لال...روم به ديفال....گلاب بروتون....يه روزي عاشق بشم. گذشته فرد برام هيچ اهميت نداره مهم

اينه که من اون رو درک ميکنم و پذيرفتمش و متقابلا اون هم من رو فهميده و تفاهم و صداقت متقابل داريم.اين مهم

ترين موضوع هستش...باور کنيد اهميتش از اين قيد بند هاي مسخره روزگار مثل بکارت و سابقه عشقي و جنسي

خيلي خيلي مهم تر هستش.ما در طول زندگيمون به هر شکل و ترتيبي که زندگي کرديم مربوط به گذشته هاست

و چيزي که براي اتحاد ما مهم خواهد بود فقط و فقط اينده هستش.و گذشته هاي شخصيمون رو نبايد به زندگي ايندمون

ربط بديم.
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ستاره’ غريب
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

مجموع ارسالها: 2299
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: زن
ارسال سه‌شنبه 04 دي 1386، ساعت 21:39
 11 ماه و 12 روز پيش
#24
 
نقل قول:
من اون رو درک ميکنم و پذيرفتمش و متقابلا اون هم من رو فهميده و تفاهم و صداقت متقابل داريم.اين مهم

ترين موضوع هستش...باور کنيد اهميتش از اين قيد بند هاي مسخره روزگار مثل بکارت و سابقه عشقي و جنسي

خيلي خيلي مهم تر هستش.ما در طول زندگيمون به هر شکل و ترتيبي که زندگي کرديم مربوط به گذشته هاست

و چيزي که براي اتحاد ما مهم خواهد بود فقط و فقط اينده هستش.و گذشته هاي شخصيمون رو نبايد به زندگي ايندمون

ربط بديم.

واي واي مادر شکوه واي
اين حرف ميدوني مال کياست ؟ کسايي که کارنامهء بسيار درخشاني در اين زمينه دارن.که نمي خوان زن هم بگيرن چون هرشب...بله.
ما دختراي بدبخت هستيم که اگه به حتي به پسري نگاه کنيم رومون چسب بي حيا بودن مي خوره.ما نبايد به پسرا حتي نگاه کنيم.آه اي فلک اي روزگار تا کي ستم بر دختران
آه حالا گريه Brick wall

_________________
Smile
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
s_mr66آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 545
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: همه جاي ايران سراي من است
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 05 دي 1386، ساعت 0:00
 11 ماه و 12 روز پيش
#25
 
هرگز

_________________
از نيل تا پنجاب
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
No1
سال صفري!
سال صفري!

مجموع ارسالها: 94
اعتبار کسب شده: 491
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 دي 1386، ساعت 0:17
 11 ماه و 12 روز پيش
#26
 
اتفاقا بايد تشکر کنيم از کسائييکه جوونيشون حال حولشون ميکنن و موقع زن گرفتن هم يکي هم تيپ خودشون ميخوان..اين نشونه ي انصافه Applause Applause

مشکل اينجاست که تو ايران موقع ازدواج که ميشه براي هم ديگه جانماز آب ميکشن و اداي از ما بهترون در ميارن و اين خيلي نامرديه...

غربيه (درست يا غلط) عيب نميدونه که اين کارو کرد.ولي ايرانيا خيلي چاخانن(مخصوصا بعضي خانوماش Brick wall Brick wall ) بازم مرام غربيا دوخت دوز تو کارشون نيست Silenced
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نبيآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 06 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 1276
اعتبار کسب شده: 3303
محل سکونت: اوينور دنيا!
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 05 دي 1386، ساعت 2:39
 11 ماه و 12 روز پيش
#27
 
ارسال صداي دل عزيز واقعا 100ها هزار اعتبار داشت واسم!
من دوست داشتم اينو خيلي قبل ها تو تاپيک اي عشق همه بهانه ها از توست بشنوم.
و خواسته بودم. اما توجه نکرديد Sad
به هر حال من شديدا موافق عقايد صداي دلم.
Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause
عالي بود!

_________________
It takes a lifetime to learn the meaning of friendship...
...Sometimes love is hiding between the seconds of your life
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مسافر کويرآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 23 خرداد 1383
مجموع ارسالها: 1890
اعتبار کسب شده: 4872
محل سکونت: خودمم نميدونم!
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 05 دي 1386، ساعت 9:55
 11 ماه و 12 روز پيش
#28
 
واقعا وقتي شما جوانان آينده ساز اين مملکت رو ميبينم لذت ميبرم! Razz
شما ها اميد و چشم و چراغ مملکت ما هستيد.
به بحث هاي زيباتون ادامه بديد!
Angel
خواندن عقايد نسل جوان واقعا لذت بخشه ولي اين نصيحت رو از من داشته باشيد که زندگي با اون چيزي که فکر ميکنيد هست يا دوست داريد باشه خيلي متفاوته. همين. Cool

_________________
نه بسته ام به کس دل, نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج , رها, رها, رها من!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
عيسيآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 14 آذر 1386
مجموع ارسالها: 68
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 05 دي 1386، ساعت 10:17
 11 ماه و 12 روز پيش
#29
 
منم با نظر مسافرکوير و سراب کاملا موافقم
Brick wall قحطي مطلب مورد بحث اومده که از اين حرفاي مسخره و بي سروته و چندش آور ميزنين؟؟؟!!
مطمئن باشيد يه روز از حرفاتون خنده تون ميگيره و به نوعي خجالت مي کشين! Mad
باي Embarassed

_________________
With God all things are possible.Nothing is ever too hard to do if your faith is strong and purpose is true.So never give up and never stop
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 840
اعتبار کسب شده: 8743
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال چهارشنبه 05 دي 1386، ساعت 12:45
 11 ماه و 12 روز پيش
#30
 
Bayas Gool نوشته بود:
اين سوال براي آقايون مطرح شده يا خانوم ها هم مي تونن جواب بدن؟ Think
چون خانوم ها چه دلشون بخواد چه دلشون نخواد مجبورن با کساني ازدواج کنند که تا قبل عروسي چندين تجربه با حال و بي حال داشته اند Razz


آخي بميرم واسه خانمها که اصلا قبل ازدواج چنين تجربه اي رو کسب نمي کنن !

بهتره يه آمار سقط جنين توسط خانمهاي مجرد سرچ کنيم!

مي دوني مسئله اينه که خانمها هم مثل آقايون ممکنه اينو تجربه کنن
فقط فرقشون اينه که خيليهاشون ديگه ازدواج نمي کنن!

ولي در هر دو مورد هر دو قبل از ازدواج تجربه کردن Brick wall

_________________
نظرم عوض شد : از مارمولک بازي خوشم مياد!
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است دوست داريد باچه کسي ازدواج کنيد؟
3
پاسخها: 147 بیننده: 8664 نویسنده: مسافر کوير
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است آگهي ازدواج
3
پاسخها: 55 بیننده: 4284 نویسنده: sareh_s999
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است [ نظر سنجي ] آيا حاضريد با يک فرد خارجي و غير مسلمان ازدواج کنيد؟
1
پاسخها: 30 بیننده: 4190 نویسنده: بچه برقي 78
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است رشد بي رويه ازدواج!!؟
1
پاسخها: 11 بیننده: 527 نویسنده: yekta

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید