صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
1
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
Poll :: شما موافق این کمکهای دولتی هستید ؟؟؟

موافقم که به اين کشورها کمک بشه
29%
 29%  [ 11 ]
مخالفم چون چراغي که به منزل رواست به مسجد حرامه
70%
 70%  [ 26 ]
مجموع آراء : 37


نویسنده پیغام
اکتيوآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 20 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 1148
اعتبار کسب شده: 2078
محل سکونت: اهواز
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 28 تير 1386، ساعت 21:41
 10 ماه و 2 روز پيش
#16
 
در ايران اختلاف سليقه بين مردم بسيار زياده. مثالش رو در همين تالار ميبينيم.
در ساير کشورها هم به همين صورت هست.
قبل از اينکه راجع به مردم کشورهاي ديگر قضاوت نهايي کنيم و حکم کلي بديم، بهتره که تفکر جريانهاي مختلف رو به صورت مجزا از هم تشخيص بديم. راندن همه به يک چوب اصلاً صحيح نيست. Shame on you
کينه داشتن و حکم کلي صادر کردن بر خلاف انديشه درسته. Shame on you
همچنين، بهتره که گاهي اوقات خودمون را جاي ديگران بذاريم.
گاهي اوقات، وقتي خودم رو جاي ديگري مي ذارم، مي بينيم که به نتيجه اي مي رسم که او رسيده. و اين وسط سعي مي کنم از چيزهاي مطلع بشم که او مطلع هست و چيزهايي بشنوم و ببينم که اون ميبينه. بعد، بررسي ميکنم که چه چيزي رو من آگاه هستم که او ازش بيخبر هست؟
اون وقت، گاهي راه من اين هست که نظر خودم رو اصلاح کنم، و گاهي راه من اين هست که او رو به طور متقابل از چيزهايي آگاه کنم که من از اونها باخبرم. اگر هيچ کدوم ممکن نبود، سعي مي کنم که خودم تصميم درست رو بگيرم، و اشتباه او رو ببخشم.

در ضمن، هيز اينجوريه، نه اونجوري!

_________________
علي يارت
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Bayas Goolآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 19 مرداد 1385
مجموع ارسالها: 2080
اعتبار کسب شده: 5672
محل سکونت: Tehran
جنسيت: زن
ارسال پنجشنبه 28 تير 1386، ساعت 22:12
 10 ماه و 2 روز پيش
#17
 
حيف! نوشته بود:
من موافقم که کمک بشه...اولإ اينکه بنظر من اسلام مرز بندي نداره..يعني همه جاي دنياي اسلام يک کشور..ثانيآ اينکه دور از وجدانه که يک عده آدم بي دفاع جلوي يک گله گرگ وحشي باشن و ما بنشينيم بگيم نه يک سانت اون ور تر ديگه ايران نيست ....


همه درد همين جاست که تنها چيزي که توي سياست هاي اين کشور اسلامي ، ايزان عزيز در نظر گرفته نمي شه فقط اسلام و احکام اسلاميه
ايران و ايراني جماعت هرجا که به نفعش باشه ، ظاهر مي شه نه جائي که عمل خيرخواهانه وجود داشته باشه
امروز التماسهاي يه زن در برابر مسئول يه خيريه براي درمان دختر سرطانيش ، دلمو آتيش زده
به خدا دل سنگ به رحم مي اومد وقتي اشک هاي زن رو مي ديد،
اضافه کردن هيزم آتيش جنگ بين کشورهاي مسلمان و صهيونيسم ،عرب و غير عرب چه دردي از بزرگان کشورمون دوا مي کنه ، فقط خدائي که اون بالا نشسته ازش خبر داره Brick wall Brick wall

_________________
ديگه از کوچه عشق من ، راه برگشتي نداري Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
کلاغ سفيدآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 20 آبان 1385
مجموع ارسالها: 621
اعتبار کسب شده: 1627
محل سکونت: آخر قصه...
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 29 تير 1386، ساعت 0:06
 10 ماه و 2 روز پيش
#18
 
در اينکه در مورد همه مردم يک کشور نبايد يه جور قضاوت کرد شکي نيست...
کما اينکه در مورد مردم خودمون هم...
اما مساله اينه که ما کشور مرفهي نيستيم و خودمون مشکلات زيادي داريم که به جاي گفتن اونا ميگم "همه چيزمان مثل همه چيزمان است" * ...
دلايل سياسي را قبول دارم اما آيا تا حالا اونجور که ما خواستيم جواب داده؟!؟! Think

____________
اگه نميفهميد يعني چي توضيح بدم... Mr. Green

_________________
باور کردني نيست....
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 6319
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 29 تير 1386، ساعت 0:09
 10 ماه و 2 روز پيش
#19
 
به نظر من کمکهاي مالي به کشورهاي ديگه بر مبناي سه چيز مي تونه انجام بشه:
- منافع ملي
- ارزشهاي انساني
- وظيفه ديني

به عنوان نمونه امکان داره ايران با کمک به کشور x، براي خودش يه متحد استراتژيک ايجاد کنه که در جاهاي ديگه بتونه روي کمک اون حساب کنه و نتيجه اين کمک رو جاي ديگه اي پس بگيره. اين مي شه کمک در راستاي منافع ملي.
يا اين که توي کشور y زلزله بياد و دولت به نمايندگي از ملت ايران، بر مبناي ارزشهاي انساني براشون کمکهاي انسان دوستانه ارسال کنه.
يا اين که به مسلمونهاي کشور z که مظلوم واقع شدن و فرياد "ياللمسلمين!" سر دادن، در درجه اول بر مبناي وظيفه انساني و در درجه دوم بر مبناي وظيفه ديني کمک بشه.

در مورد اول يعني کمک در راستاي منافع ملي که دقيقاً يه دو دو تا چهار تا وجود داره و مثل يه جور معامله است. اين جور کمکها توي همه جاي دنيا مرسومه.

مورد دوم و سوم يعني کمک در راستاي ارزشهاي انساني و وظيفه ديني از يه جنس هستن. هر دوي اونها در شرايط خاص توجيه پذيره. به عنوان نمونه من وقتي به ديگران کمک مي کنم که حس کنم اونها از من محتاج ترن. در شرايطي که انسانهاي کشورهاي ديگه از مردم کشور خودمون يا مسلموهاي کشورهاي ديگه از مسلمونهاي کشور خودمون محتاج تر بودن، اين جور کمکها توجيه پذيره. در حال حاضر به نظر مي رسه ارزشهاي نساني و وظيفه ديني ايجاب مي کنه که در درجه اول به مردم کشور خودمون توجه داشته باشيم.

ظاهراً تنها جنبه اي که با وضع موجود مي تونه توجيه کننده کمک ايران به کشورهاي ديگه باشه، فقط منافع ملي هست. کمک به حزب الله لبنان و حماس به عنوان خط مقدم جبهه اسلام در مقابل صهيونيسم، دولت شيعي عراق، کشورهاي ضد امپرياليست آمريکاي جنوبي و جاهاي ديگه مي تونه در راستاي تأمين منافع ملي باشه؛ اما اين که آيا واقعاً و در عمل اين جور کمکها تضمين کننده منافع ملي ايران بوده يا نه، نياز به اطلاعاتي داره که من و شما در اختيار نداريم. پس بنده با قطعيت نمي تونم هيچ کدوم از اين دو تا گزينه رو انتخاب کنم.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اکتيوآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 20 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 1148
اعتبار کسب شده: 2078
محل سکونت: اهواز
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 29 تير 1386، ساعت 0:18
 10 ماه و 2 روز پيش
#20
 
کلاغ سفيد نوشته بود:
در اينکه در مورد همه مردم يک کشور نبايد يه جور قضاوت کرد شکي نيست...
کما اينکه در مورد مردم خودمون هم...
اما مساله اينه که ما کشور مرفهي نيستيم و خودمون مشکلات زيادي داريم که به جاي گفتن اونا ميگم "همه چيزمان مثل همه چيزمان است" * ...
دلايل سياسي را قبول دارم اما آيا تا حالا اونجور که ما خواستيم جواب داده؟!؟! Think

____________
اگه نميفهميد يعني چي توضيح بدم... Mr. Green


کاملاً واضح بود. گاهي اوقات آدم از بعضي موقعيت ها درست استفاده نميکنه. به هر حال، مشکل سياست خارجه ما قابل انکار نيست. ما بايد ضعفمون رو در عملکرد اصلاح کنيم.

_________________
علي يارت
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
عبودآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 28 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 1317
اعتبار کسب شده: 1142
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 29 تير 1386، ساعت 17:00
 10 ماه و 1 روز پيش
#21
 
دوستان تالاري من! لطفا پيش از جوگير شدن و دادن نظرات عوامانه کمي هم اطلاعات کسب کنيد و البته درباره اطلاعات موجود فکر کنيد و حقايق را کنار هم بگذاريد و به همه جنبه‌هاي يک موضوع توجه کنيد و در نتيجه‌گيري همه جنبه‌ها و اطلاعات موجود رو در نظر بگيريد.
مدتيه که شبکه خبري الجزيرة قطر سلسله مباحثي با عنوان «مع هيکل؛ تجربة حياة» رو پخش مي‌کنه. با توجه به هر هدفي که شبکه الجزيرة مي‌تونه از اين اقدام داشته باشه، خوبه به شخصيت فرد مدعو «دکتر حسنين هيکل» (en) سياستمدار برجسته و کهنه‌کار مصري و وزير سابق جمال عبدالناصر و انور سادات هم توجه بشه. ايشان علاوه بر جايگاه فرهنگيشان هنوز هم يکي از افراد موثر در سياست خارجي مصر است. نکته جالب اين برنامه که شبهاي پنج شنبه پخش مي‌شود و بعدازظهر جمعه هم تکرار مي‌شود (همين الان که اينها رو مي‌نويسم داشت پخش مي‌شد)، اين است که هيکل براي هر حرفي که مي‌زنه فوري يک سند يا نامه رو مي‌کنه و نقل قولهاش همه مستقيم هستن؛ مثلا "در فلان مهماني رايس به من گفت" يا "وقتي به هامرشولد اين رو گفتم اينطور جواب داد" و ... . مثلا در يکي از قسمتها که درباره ايران بود ماجراي ملاقاتش رو با امام خميني نقل کرد که امام از اون پرسيد: "چرا عرب با من اينطور رفتار مي‌کند درحاليکه من اونها رو به آرزوي ديرينه‌شون در مورد اختلاف ايران با اسرائيل رسوندم و الان هم از اتحاد مسلمانها حرف مي‌زنم." هيکل در اينجا گفت که در اون لحظه من شرمنده شدم و هيچ حرفي براي گفتن نداشتم! در همون برنامه هيکل با تاکيد چندبار گفت که حتي به نابودي ايران نبايد فکر کرد، چرا که اگر الان عربي هست بخاطر وجود ايران هست و اگر زمامداران عرب اين اشتباه تاريخي "کمک به آمريکا بر عليه ايران" رو مرتکب بشن به يقين بدونن که بعد از اون ديگه هيچ اسمي از حکومت عرب روي زمين باقي نمي‌مونه! هيکل کتابي معروفي به نام "حياة محمد" درباره زندگي پيامبر اکرم تاليف کرده که جعفر سبحاني در دو جلد کتاب فروغ ابديت که با هدف تجزيه و تحليل کامل زندگاني پيامبر اکرم با توجه به تمامي آثار و اقوال موجود هست،‌ در چند جا به شدت کتاب هيکل رو نقد کرده. هيکل ظاهرا به جدايي دين از سياست معتقد هست و ... .
درباره فردي مثل هيکل بهتره زياد سفيد يا سياه فکر نکنيم. هيکل در همين برنامه با اينکه از نقشه‌هاي غرب براي تسلط بر منطقه (مشروعٌ امريکي) با نامهاي مثل خطة آلفا و خطة اوميگا با اسناد صحبت مي‌کنه، به شدت در حال ماستمالي کردن اشتباهات تاکتيکي مصر در زمان ناصر و سادات و حتي امروز هست، اگرچه به بعضي اشتباهات اعتراف مي‌کنه مثل قبول نکردن چين کمونيستي براي همراهي با آمريکا و پذيرفتن تايوان به عنوان چين قانوني که هيکل اون رو احمقانه مي‌دونه. اگرچه با شروع جنگ با اسرائيل و تحريم خريد پنبه (کالاي صادراتي اصلي مصر) از سوي آمريکا، مصر روابطش رو با چين کمونستي شروع مي‌کنه. همينطور در مورد کمک به آمريکا در ساقط کردن شوروي، کمک به انقلاب ايران و آموزش دادن برخي نيروهاي انقلابي در مصر و در نهايت ضديت با انقلابي که خود آنها در گروه حاميان آن بودند، کاريکاتورهاي دانمارکي و موضع‌گيري بي‌دليل و مهم کردن چند مجله زرد و بي‌اهميت که تا آنروز فروش نداشتند و ...، اسناد و نکات جالبي نشون مي‌ده.
برميگرديم سراغ بحث اين موضوع: در يکي از قسمتها از هيکل سوال شد «چه کساني در عراق بمب مي‌گذارن و مردم رو مي‌کشن؟ آيا ايران دخالت داره؟» مجري سعي داشت القا کنه که کار ايران هست. هيکل جوابي به اين مضمون داد: ايران همسايه عراق هست و حق داره در عراق دخالت کنه و اين موضوع اصلا قابل اعتراض نيست. اما اگر خوب توجه کنيم مي‌بينيم که اين بمب گذاريها با منافع ايران در عراق تضاد داره پس خيلي واضحه که کار ايران نيست. مدتها پيش در کشورهايي که اوضاع سياسي به هم مي‌خورد، شرکتهاي بزرگي که بصورت بين‌المللي در حال فعاليت هستن، گروههاي رو به هدف تامين امنيت سرمايه‌گذاري در اين مناطق بصورت شرکتهاي کوچکتر سازماندهي کردند. اين کار در آفريقا و آمريکاي جنوبي نمود بيشتري داشت. اين شرکتها بطور واضحي براي پول هر کاري مي‌کردند و کم‌کم دولتها هم شروع به استفاده از آنها براي مقاصد سياسي خود کردند. مثالي که هيکل زد BlackWater بود و کتابي به همين نام رو هم معرفي کرد و همانجا نشان داد. توضيحات هيکل به صورت واضحي پرده از فعاليت مزدورهايي برداشت که دولتهايي مثل آمريکا و اسرائيل و دول اروپايي از اونها براي اهداف سياسي خود استفاده مي‌کنن، بدون اينکه هيچ سرنخي از خودشون باقي بگذارن يا از نيروهاي خودشون استفاده کنن. در ادامه با موج رسانه‌اي مناسب مقاصد سياسي و حتي تاثير بر افکار عمومي منطقه رو به راحتي کسب مي‌کنن.

متاسفانه امروز باز هم افراد زيادي هستن که با به آتش کشيده شدن يک مسجد از اهل سنت يا يک مرقد مقدس از شيعيان گناه رو به گردن برادر مسلمان خود مي‌اندازن و درگيريها و برادرکشيها شروع مي‌شه. به هر حال اون چيزي که بيش از همه واضح هست استفاده استعمارگران پيشين از تمام امکانات موجود براي دخالت در کشورهاي ضعيفتر هست. حالا اگر کشوري مثل ايران بياد در عراق يا لبنان يا فلسطين يا سوريه يا هرجاي ديگه دنيا براي حفظ خودش و ساير مسلمانان و مقابله با اين نوع خرابکاريها و تبعات تبليغاتي-رسانه‌اي گسترده بعدش خرج کنه چه عيبي داره؟ اينکه علاوه بر قدرتمند شدن از نظر اقتصادي،‌ نيم‌نگاهي هم به حفظ کشور داشته باشيم تا مبادا بعد از اين همه تلاش، به يک باره غافلگير بشيم و هرچه ساختيم دو دستي تحويل يه استعمارگر کنيم، مشکلي داره؟ من تعجب مي‌کنم که مساله‌اي به اين واضحي که "بايد براي کشور دولتي وجود داشته باشه تا پول خرج کشور کنه" شک مي‌کنن! Brick wall


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط عبود در تاريخ يکشنبه 31 تير 1386، ساعت 21:11 ويرايش شده است.
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ناشناس
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

مجموع ارسالها: 198
اعتبار کسب شده: 0
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 29 تير 1386، ساعت 17:50
 10 ماه و 1 روز پيش
#22
 
نقل قول:
امروز التماسهاي يه زن در برابر مسئول يه خيريه براي درمان دختر سرطانيش ، دلمو آتيش زده
به خدا دل سنگ به رحم مي اومد وقتي اشک هاي زن رو مي ديد،


فقط واسه اين نقل و قول کردم که به نظرم خيلي دل سنگ ها از روي اين موضوع بدون درنگ رد شدن....

لطفا اونور آبي ها اين موضوع رو با درمان مساوي و رايگان در کشورشون مقايسه کنن....
Brick wall
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اکتيوآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 20 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 1148
اعتبار کسب شده: 2078
محل سکونت: اهواز
جنسيت: مرد
ارسال شنبه 30 تير 1386، ساعت 0:30
 10 ماه و 1 روز پيش
#23
 
ناشناس نوشته بود:
نقل قول:
امروز التماسهاي يه زن در برابر مسئول يه خيريه براي درمان دختر سرطانيش ، دلمو آتيش زده
به خدا دل سنگ به رحم مي اومد وقتي اشک هاي زن رو مي ديد،


فقط واسه اين نقل و قول کردم که به نظرم خيلي دل سنگ ها از روي اين موضوع بدون درنگ رد شدن....

لطفا اونور آبي ها اين موضوع رو با درمان مساوي و رايگان در کشورشون مقايسه کنن....
Brick wall

پس معلوم شد ناشناس کيه! Mr. Green

_________________
علي يارت
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
علي باباآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 14 مرداد 1385
مجموع ارسالها: 1059
اعتبار کسب شده: 2010
محل سکونت: کهکشان راه شيري درب اول سمت راست !!!
سن: 28
جنسيت: مرد
ارسال شنبه 30 تير 1386، ساعت 10:26
 10 ماه پيش
#24
 
تنها با تمام دردها نوشته بود:
سالم نوشته بود:
علي بابا نوشته بود:
جالبه
دلم ميخواد اونهايي که گفتن آره بيان دليلشم بگن
حتما از دسته پولدارهاي بيدرد هستن
يا اينکه از عاشقهاي جان بر کف اسلام و حذب ا... هستن.
کاربرايي مثل ... Cool


حزب يا همون گروه و دسته !

من موافقم ! دليلش هم بخودم ربط داره ! اتفاقا اين از اون چراغ هاست که به مسجد رواست!
راستي از يانگوم چه خبر؟

مي دوني همين فلسطيني ها اگه روزي قدرتي پيدا کنن
گلوي ما ايراني ها رو با دندون مي جوند ؟؟
مي دونستي از نظر فلسطيني ها ايروني ها کثيف ترين مرئم دنيا هستند ؟؟؟
باور نداري برو از کساني بپرس که توي کشورهاي عربي مثل دوبي و امارات و.... کار مي کنن
ضمنا اگه اين مسجدي که شما مي گيد واقعا رواست چرا خود اعراب که هم کيش و هم جنسند از اين مسجدها رو روا نمي دونند و چوب اين آدمها رو بايد ما بخوريم ؟؟؟

کاملا با اين حرف موافقم
من خودم چند تا فلسطيني ديدم که مهندس عمران بودند
ميگفتند شما قصد کمک به ما رو نداريد ،شما فقط دنبال مقاصد خخودتون هستيد، دنبال آشوبيد
من هم گفتم با جمله اولت موافقم، چون ما قصد کمک به شما رو نداريم و اين دولت ماست که ميخواد به زور حق مارو بده به شما.
خيلي هم ادعاشون ميشد.
من خيلي ازشون بدم مياد
لبناني ها بهترند.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
تنها با تمام دردهاآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 30 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 314
اعتبار کسب شده: 748
محل سکونت: در قلب تو
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 31 تير 1386، ساعت 16:05
 9 ماه و 29 روز پيش
#25
 
احمدي نژاد نوشته بود:
همين آدمهاي بيچاره که ما بايد بهشون کمک کنيم همين که آمريکا يا اسرائيل يه روي خوش بهشون نشون ميده براش دم تکون مي دن و ميان پاچه خودمون رو مي گيرن .

دقيقا الان که گشنه اند دارن دم تکون مي ئن ولي واي به روزي که سير بشن
پاچه که شرف داره خرخره همهون رو مي گيرن
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
جوادآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 26 آبان 1385
مجموع ارسالها: 317
اعتبار کسب شده: 1202
محل سکونت: سکون معنا ندارد
سن: 18
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 31 تير 1386، ساعت 16:56
 9 ماه و 29 روز پيش
#26
 
تنها با تمام دردها نوشته بود:
احمدي نژاد نوشته بود:
همين آدمهاي بيچاره که ما بايد بهشون کمک کنيم همين که آمريکا يا اسرائيل يه روي خوش بهشون نشون ميده براش دم تکون مي دن و ميان پاچه خودمون رو مي گيرن .

دقيقا الان که گشنه اند دارن دم تکون مي ئن ولي واي به روزي که سير بشن
پاچه که شرف داره خرخره همهون رو مي گيرن


با حرف هاي تو آدم مي مونه چي بگه . Whistle من با حرف هاي تو موافقم اما همه يکي نيستن

_________________
من منم،هيچ‌کس به جاي من نيست و من به جاي هيچ‌کس نيستم،پس آن‌گونه زندگي مي‌کنم که مي‌انديشم.
هميشه راهي براي نفوذ است و هيچ سيستمي به طور مطلق امن نيست. بلکه بايستي آن راه نفوذ را کشف کرد .هنر هک هم در همين نکته متبلور ميشود
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
s_mr66آفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 21 دي 1385
مجموع ارسالها: 499
اعتبار کسب شده: 2536
محل سکونت: همه جاي ايران سراي من است
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 01 مرداد 1386، ساعت 2:37
 9 ماه و 29 روز پيش
#27
 
تنها با تمام دردها نوشته بود:
شما به عنوان يه ايراني که دولتتون به کشورهايي مثل فلسطين و لبنان و عراق و سوريه و .... کمک بلا عوض مي کنه
نظرتون در مورد اين کمکها چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا شما راضي هستيد که حق و حقوقتان را خرج ديگرون کنند و در آخر اونها ....

سلام
با اين حکومت که اسرائل رو دشمن قسم خورده خودش مودونه ما با اين کار داريم يه خط مقدم با اسرائل درست ميکنيم همون کاري که امريکا با ايران در مورد شوروي کرد (کمک هايي بلا عوض)
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
harvardآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 26 مهر 1382
مجموع ارسالها: 1594
اعتبار کسب شده: 1644
محل سکونت: سکون معنا ندارد !!! بايد امشب بروم !!!
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 01 مرداد 1386، ساعت 15:02
 9 ماه و 28 روز پيش
#28
 
من کاملا موافقم به خيلي از دلايل که برخي اش را دوستان شمردند و من نيازي نمي بينم بيش از اون چيزي بگم .
اما تنها چيزي که خواستم بگم اين بود که توي خاطرات شهيد چمران به جايي بر مي خوريم که گروه هاي فلسطيني بر عليه گروه چمران و امام موسي صدر متحد مي شوند و همراه با اسرائيل به آنها حمله مي کنند Brick wall
چرا ؟ چون مي خواهند شيعه زودتر از خودشان سقوط کند Brick wall مشکل عرب و عجم نيست مشکل حماقت برخي است که در اين قالب هاي جنگ سني و شيعه و اختلاف عرب و عجم جلوه مي کند

_________________
عملکرد هر انسان ريشه در بينشها و گرايشهايي دارد که خود، برگرفته از داده هاي خامي است که در زندگي روزانه به دست مي آيد . از همين روست که ابرقدرتها مي کوشند که با کاناليزه کردن اخبار و اطلاعات جهاني ، گرايشها و در نتيجه ، مواضع علمي جوامع بشري را به کنترل خود درآورند .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
apache_2o0o6آفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 03 دي 1384
مجموع ارسالها: 103
اعتبار کسب شده: 502
محل سکونت: تهران
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 01 مرداد 1386، ساعت 16:18
 9 ماه و 28 روز پيش
#29
 
موافقم!
چون اين پولي که ما براي اونها هزينه مي کنيم در واقع براي خودمون هزينه کرديم
شما مطمئن باشيد تا زماني که قدرتهاسرشون به اونها گرمه و زورشون به طفيلي هاي
ما هم نمي رسه عمراً به فکر تهاجم به ما بيفتند که متولي اونها هستيم! Applause
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
بيمار روانيآفلاين
زبون بسته!
زبون بسته!

تاريخ عضويت: جمعه 26 مرداد 1386
مجموع ارسالها: 5
اعتبار کسب شده: 99
محل سکونت: عسلويه
سن: 28
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 26 مرداد 1386، ساعت 11:47
 9 ماه و 3 روز پيش
#30
 
تنها با تمام دردها نوشته بود:
شما به عنوان يه ايراني که دولتتون به کشورهايي مثل فلسطين و لبنان و عراق و سوريه و .... کمک بلا عوض مي کنه
نظرتون در مورد اين کمکها چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا شما راضي هستيد که حق و حقوقتان را خرج ديگرون کنند و در آخر اونها ....

من هم کاملا موافقم چون اونها خيلي بدبخت تر از ما هستند
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است چه بي خير هستيد شماها
2
پاسخها: 1 بیننده: 111 نویسنده: ستاره’ غريب
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است اگه VB.Net کار خوب هستيد بفرما!!!!
1
پاسخها: 1 بیننده: 94 نویسنده: Marziyeh
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است چگونه ديوانه شدم
1
پاسخها: 11 بیننده: 769 نویسنده: فلفلو
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است ايراني هستيد يا پارسي؟
1
پاسخها: 0 بیننده: 199 نویسنده: mhaji

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به: