صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
3
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
harvardآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 26 مهر 1382
مجموع ارسالها: 1595
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: سکون معنا ندارد !!! بايد امشب بروم !!!
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 18 تير 1386، ساعت 11:02
 3 سال پيش
#31
 
با فرض اين که من اهل دل باشم Eh? و سوال شما هم سر کاري نباشه ( مثل قضيه ازدواجتون Confused ) به اين سوال جواب مي دم :
خوب من گزينه اول را انتخاب مي کنم چوا اگر عاشق کسي بشم اين قدر بهش محبت مي کنم که اگه قلبش از سنگ خارايي باشه که با فولاد آب ديده باز هم آب شود . و اما در مورد گزينه دوم فکر مي کنم قلب هيچ کس در مقابل محبت سنگ نيست پس گزينه دوم هم مي تونه منجر به خوشبختي بشه .
در نهايت تمام گزينه ها پيش فرض اوليه عاشق شدن را داره و عشق اگر در ايثار خلاصه نشه عشق نيست بلکه يک حس زودگذر است و ايثار هرجايي پيدا شد چنان عاشق را مي سوزانه که گرماي اين سوختن هر يخي را آب مي کنه .
عشق اگر عشق است بايد در زمين غوغا کند
جمله مستان و خوشان را عاشق و شيدا کند

شور و شر بر پا کند شاهان به سودا افکند
محشري از خون گرم عاشقان برپا کند .

_________________
عملکرد هر انسان ريشه در بينشها و گرايشهايي دارد که خود، برگرفته از داده هاي خامي است که در زندگي روزانه به دست مي آيد . از همين روست که ابرقدرتها مي کوشند که با کاناليزه کردن اخبار و اطلاعات جهاني ، گرايشها و در نتيجه ، مواضع علمي جوامع بشري را به کنترل خود درآورند .

اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود .
 
5
4
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Miniآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: شنبه 30 ارديبهشت 1385
مجموع ارسالها: 1000
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: زن
ارسال سه‌شنبه 19 تير 1386، ساعت 8:02
 3 سال پيش
#32
 
مسافر کوير نوشته بود:
خوب ! اشتباه نکنيد! اين منم! Mr. Green
من هم بلدم از اين پست ها بزارم! مگه من چيم از بقيه کمتره که نتونم پست مفيد بزارم؟
اونايي که اهل دل هستن! Razz بيايد به اين سوال جواب بديد:
فرض کنيد توي موقعيتي هستيد که مجبوريد فقط از بين دونفر زير يکي رو براي ازدواج انتخاب کنيد:

1- شما اون رو عاشقانه دوست داريد اما اون هيچ حسي نسبت به شما نداره
2- اون شما رو عاشقانه دوست داره اما شما هيچ حسي نسبت به اون نداريد

حالا:
انتخاب شما کدومه؟ و چرا؟


Well well well.... Cheshmam roshan Shahin jan TOAM????
But you know what, me too, I can participate in these subjects too.

I'll choose the second one, (seems like it) Wink
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
manisaآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 تير 1385
مجموع ارسالها: 339
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: tehran
سن: 32
جنسيت: زن
ارسال سه‌شنبه 19 تير 1386، ساعت 10:26
 3 سال پيش
#33
 
Mini نوشته بود:
مسافر کوير نوشته بود:
خوب ! اشتباه نکنيد! اين منم! Mr. Green
من هم بلدم از اين پست ها بزارم! مگه من چيم از بقيه کمتره که نتونم پست مفيد بزارم؟
اونايي که اهل دل هستن! Razz بيايد به اين سوال جواب بديد:
فرض کنيد توي موقعيتي هستيد که مجبوريد فقط از بين دونفر زير يکي رو براي ازدواج انتخاب کنيد:

1- شما اون رو عاشقانه دوست داريد اما اون هيچ حسي نسبت به شما نداره
2- اون شما رو عاشقانه دوست داره اما شما هيچ حسي نسبت به اون نداريد

حالا:
انتخاب شما کدومه؟ و چرا؟


Well well well.... Cheshmam roshan Shahin jan TOAM????
But you know what, me too, I can participate in these subjects too.

I'll choose the second one, (seems like it) Wink

اومده بودم از اين تاپيک انتقاد کنم اما ديدم شاهين اينجا پست داده و خيلي تعجب کردم من هم مثل ميني بابا تو هم بلدي ؟؟؟؟ يکي بياد اين شاخهاي منو بکنه
اما در جواب به اين سوالت من هر دو رو تجربه کردم و نشده ،اولي که تو رو ني خواد و نمي توني باهاش ازدواج کني ، و اما در مورد دومي چون تو عاشق يکي ديگه هستي هرگز نمي توني به اون فکر کني بنابراين هرچي اون بهت محبت کنه اصلاً به چشمت نمي ياد بنابراين قضيه منتفي هست ....به نظر من هر دو احمقانه هست .........به نظر من ازدواج نکنيد ....تو دنيايي که صداقت و يکرنگي و عشق و محبت معنايي نداره و همه چيز فقط دروغ و رياکاريه چه جوري ميشه يه همراه و همسر خوب پيدا کرد ، عاشق مي شي و صادقانه عشق مي ورزي و بعد از مدتي مي فهمي
همه چي يه بازي ساده بوده براي پول و سکس و مقام ،استفاده از موقعيت هات ........... آنوقت روحت داغون مي شه قلبت تکه تکه مي شه ، کاش واقعا همه چي فقط با عشق شروع مي شد و بعد با هم ساختن از صفر آنوقت همه چي خيلي قشنگ بود ....ازدواج به نظر من يه امر خيلي خيلي خيلي مقدسه ، اما به گند کشيدنش چرا بايد براي تضمين يه امر مقدس مهريه هاي کلان گذاشت اگه اعتماد نداري ازدواج نکن ،تو اين دنيا همه چي به گند کشيده شده عشق ،ازدواج ،اعتماد ، دوستي،................
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Omidآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 11 آذر 1384
مجموع ارسالها: 3497
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: My home
سن: 37
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 19 تير 1386، ساعت 17:24
 3 سال پيش
#34
 
Manisa نوشته بود:

، کاش واقعا همه چي فقط با عشق شروع مي شد و بعد با هم ساختن از صفر آنوقت همه چي خيلي قشنگ بود ..


خدا آن چه را که براي هدايت لازم است را در کتاب آسمانيش قرار داده است. زيرا او بهتر از هر کس ديگري ما را مي شناسد و مي داند که چه چيزي براي مبارزه با شيطان لازم است همچنين او خيلي چيزها را براي آزمايش ما قرار داده است.

عشق چه بهتر که پس از ازدواج رخ دهد، چرا که اگر پيش از ازدواج باشد و حتي پاک و شايد از نوع افلاطوني، ممکن است در نهايت به وصال و ازدواج نيانجامد و ناکامي در عشق عاشق و معشوق را افسرده سازد. پدران و مادران موظفند که به فرزندان خود سفارش کنند که اينگونه و با مهريه هاي کلان ازدواج را بپاي دارند. بايد کاملاً واقع بين بود و شرايط فعلي رو در نظر گرفت و نه اميدوها و آرزوها. بايد با جان و دل به ازدواج معتقد باشيم وخيلي چيزها را براي آزمايش عمل نمائيم . هر چند زياده روي در اين کار به شيطان صرر مي رسونه.

_________________
بهترين زن دنيا زني است که کسي او را نديده باشد.
 
3
1
2
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سالم
پرچونه!!
پرچونه!!

مجموع ارسالها: 594
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 19 تير 1386، ساعت 22:14
 3 سال پيش
#35
 
واقعيت اينه که خيلي مواقع هوس با عشق اشتباه مي شه!
اين چه عشقي يه که يه روزه به وجود مي اد و يه شبه هم از بين ميره؟
عشق بايد از شناخت به وجود بياد نه از شهوت! اگر مي بينيد طرف هي عشق عشق مي کنه اما مرتب در حال عوض کردن معشوقه! يا مي گه عشق اما به توصيه مي کنه که دفعه بعد که خواستي عکس بگيري اول يه مقداري از لباست سبک کن!
خوب منظورش چيز ديگه اي غير از عشقه! که بهش مي گن هوس! اگر کسي بيش تر از اوني که به خودت و طرز فکرت اهميت بده به جنسيتت اهميت مي ده اون در واقع دلش ( يا يه جاي پايين تر)هوات رو کرده! نه اينکه عاشقت شده !

البته يه نوع خواص از شهوت وجود داره که طرف از لپ معشوقه اول و لب معشوقه دوم و موي معشوقه سوم و قر معشوقه چهارم .....فلان و بهمان معشوقه nام باهم خوشش مي آد که اين در تخصص اميده !

از صراحت نوشته عذر مي خوام اگر ادامنه تشخيص دادن بي ادبانست ازش بمقدار لازم و کافي حذف کنن!
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احمدي نژادآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 22 خرداد 1386
مجموع ارسالها: 376
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال چهارشنبه 20 تير 1386، ساعت 10:45
 3 سال پيش
#36
 
سالم نوشته بود:
واقعيت اينه که خيلي مواقع هوس با عشق اشتباه مي شه!
اين چه عشقي يه که يه روزه به وجود مي اد و يه شبه هم از بين ميره؟
عشق بايد از شناخت به وجود بياد نه از شهوت! اگر مي بينيد طرف هي عشق عشق مي کنه اما مرتب در حال عوض کردن معشوقه! يا مي گه عشق اما به توصيه مي کنه که دفعه بعد که خواستي عکس بگيري اول يه مقداري از لباست سبک کن!
خوب منظورش چيز ديگه اي غير از عشقه! که بهش مي گن هوس! اگر کسي بيش تر از اوني که به خودت و طرز فکرت اهميت بده به جنسيتت اهميت مي ده اون در واقع دلش ( يا يه جاي پايين تر)هوات رو کرده! نه اينکه عاشقت شده !

البته يه نوع خواص از شهوت وجود داره که طرف از لپ معشوقه اول و لب معشوقه دوم و موي معشوقه سوم و قر معشوقه چهارم .....فلان و بهمان معشوقه nام باهم خوشش مي آد که اين در تخصص اميده !

از صراحت نوشته عذر مي خوام اگر ادامنه تشخيص دادن بي ادبانست ازش بمقدار لازم و کافي حذف کنن!


به اين ميگن عشق مرکب .
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست .

_________________
هموطن گرامي. در مصرف برق صرفه جويي نماييد .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
manisaآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 تير 1385
مجموع ارسالها: 339
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: tehran
سن: 32
جنسيت: زن
ارسال جمعه 22 تير 1386، ساعت 1:11
 3 سال پيش
#37
 
Omid نوشته بود:
Manisa نوشته بود:

، کاش واقعا همه چي فقط با عشق شروع مي شد و بعد با هم ساختن از صفر آنوقت همه چي خيلي قشنگ بود ..


خدا آن چه را که براي هدايت لازم است را در کتاب آسمانيش قرار داده است. زيرا او بهتر از هر کس ديگري ما را مي شناسد و مي داند که چه چيزي براي مبارزه با شيطان لازم است همچنين او خيلي چيزها را براي آزمايش ما قرار داده است.

عشق چه بهتر که پس از ازدواج رخ دهد، چرا که اگر پيش از ازدواج باشد و حتي پاک و شايد از نوع افلاطوني، ممکن است در نهايت به وصال و ازدواج نيانجامد و ناکامي در عشق عاشق و معشوق را افسرده سازد. پدران و مادران موظفند که به فرزندان خود سفارش کنند که اينگونه و با مهريه هاي کلان ازدواج را بپاي دارند. بايد کاملاً واقع بين بود و شرايط فعلي رو در نظر گرفت و نه اميدوها و آرزوها. بايد با جان و دل به ازدواج معتقد باشيم وخيلي چيزها را براي آزمايش عمل نمائيم . هر چند زياده روي در اين کار به شيطان صرر مي رسونه.



سالي يک بار من تو اين تالار مي نويسم ،آنوقت بايد اين بلا سرم بياد، آقا قبول نيست من نمي دونستم اين موضوع سر کاري ،اميد خيلي عوض شدي بابا ،خيلي ديندار شدي Wink من هم باهات موافقم خداوند همه ما را از شر شياطين نجات بده.خوب شد من جواب دادم به اين موضوع سرگرم شديدن...
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
honeyآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 05 مرداد 1385
مجموع ارسالها: 982
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: زن
ارسال جمعه 22 تير 1386، ساعت 2:16
 3 سال پيش
#38
 
manisa نوشته بود:
من نمي دونستم اين موضوع سر کاري ،اميد خيلي عوض شدي بابا ،خيلي ديندار شدي


نه تنها اين موضوع سرکاريه بلکه بنظر من خيلي از پست هاي جديد کاربرهاي قديمي هم سرکاريه Anxious
توجه کردين شخصيت جديدي که مسافرکوير از اون ميگفت 180 درجه که هيچي 360 درجه با قبليش فرق ميکنه؟
ولي خيلي رک بگم با شخصيتي که براي خودش ساخته نميشه کنار ا.مد و يجورايي Sick
اميد هم که ...
مد شده؟ Mr. Green

_________________
چترها را بايد بست.
زير باران بايد رفت.
فکر را، خاطره را، زير باران بايد برد.
با همه مردم شهر ، زير باران بايد رفت.
 
2
1
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Oscarآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 20 دي 1385
مجموع ارسالها: 783
اعتبار کسب شده: 1651
محل سکونت: 
سن: 
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 22 تير 1386، ساعت 2:33
 3 سال پيش
#39
 
امروز کتاب‌ «نقدي‌ بر قرائت‌ رسمي‌ از دين» اثر آقاي‌ محمد مجتهد شبستري را که ميخوندم نوشته بود

آقاي‌ شبستري‌ اعتقاد به‌ قرائت‌هاي‌ گوناگون‌ از دين‌ دارند.
آقاي‌ شبستري‌ مرتب‌ از پيش‌فهم‌ها و پيش‌فرض‌ها و انتظارات‌ و علائق‌ براي‌ تفسير متون‌ سخن‌ مي‌گويند.
از نظر آقاي‌ شبستري‌ ميان‌ متافيزيک‌ - خواه‌ افلاطوني‌ و ارسطويي‌ باشد يا صدرايي‌ - با متن‌خواني‌ ناسازگاري‌ وجود دارد.
آقاي‌ شبستري‌ براي‌ هرمنوتيک‌ مباني‌ زير را مطرح‌ مي‌کند:
1. پيش‌فهم‌ يا پيش‌قرائت‌هاي‌ مفسر؛
2. علايق‌ و انتظارات‌ مفسر؛
3. پرسش‌هاي‌ مفسر از تاريخ؛
4. شناسائي‌ معناي‌ مرکزي‌ متن؛
5. ترجمه‌ متن‌ در افق‌ تاريخي‌ مفسر.

تلفني نظر آقاي شبستري را جويا شدم، ايشان اعتقاد داشتند که گزينه ي اول و دوم را وللش، گزينه ي سوم را عشق است
~cEnSoReD~

______________
با احترام
غريب آشنا
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Bayas Goolآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 19 مرداد 1385
مجموع ارسالها: 2235
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Tehran
جنسيت: زن
ارسال يکشنبه 24 تير 1386، ساعت 17:46
 3 سال پيش
#40
 
honey نوشته بود:
manisa نوشته بود:
من نمي دونستم اين موضوع سر کاري ،اميد خيلي عوض شدي بابا ،خيلي ديندار شدي


نه تنها اين موضوع سرکاريه بلکه بنظر من خيلي از پست هاي جديد کاربرهاي قديمي هم سرکاريه Anxious
توجه کردين شخصيت جديدي که مسافرکوير از اون ميگفت 180 درجه که هيچي 360 درجه با قبليش فرق ميکنه؟
ولي خيلي رک بگم با شخصيتي که براي خودش ساخته نميشه کنار ا.مد و يجورايي Sick
اميد هم که ...
مد شده؟ Mr. Green


هيچ هم سرکار نيستيم
تا الان اميد و شاهين داشتن شخصيت اصلي خودشون رو پنهان مي کردن Mr. Green
اين همون چيزيه که بايد از اول رو مي شد به قول شاعر : هر کسي کو دور ماند از اصل خويش باز جويد روزگار وصل خويش

در هر حال خدمت مسافر کوير عرض کنم :‌ من با گزينه اول زياد مشکل ندارم ،‌کافيه اراده کنم تا طرف رو عاشق کنم ( اعتماد به نفس رو داشته باشين)
اما پسري که نتونه من رو عاشق خودش کنه به درد عمه اش مي خوره Twisted Evil

_________________
ياد آور اين باشيم که عشق معجزه مي کند Angel
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2371
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 22
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 24 تير 1386، ساعت 17:54
 3 سال پيش
#41
 
Bayas Gool نوشته بود:
honey نوشته بود:
manisa نوشته بود:
من نمي دونستم اين موضوع سر کاري ،اميد خيلي عوض شدي بابا ،خيلي ديندار شدي


نه تنها اين موضوع سرکاريه بلکه بنظر من خيلي از پست هاي جديد کاربرهاي قديمي هم سرکاريه Anxious
توجه کردين شخصيت جديدي که مسافرکوير از اون ميگفت 180 درجه که هيچي 360 درجه با قبليش فرق ميکنه؟
ولي خيلي رک بگم با شخصيتي که براي خودش ساخته نميشه کنار ا.مد و يجورايي Sick
اميد هم که ...
مد شده؟ Mr. Green


هيچ هم سرکار نيستيم
تا الان اميد و شاهين داشتن شخصيت اصلي خودشون رو پنهان مي کردن Mr. Green
اين همون چيزيه که بايد از اول رو مي شد به قول شاعر : هر کسي کو دور ماند از اصل خويش باز جويد روزگار وصل خويش

در هر حال خدمت مسافر کوير عرض کنم :‌ من با گزينه اول زياد مشکل ندارم ،‌کافيه اراده کنم تا طرف رو عاشق کنم ( اعتماد به نفس رو داشته باشين)
اما پسري که نتونه من رو عاشق خودش کنه به درد عمه اش مي خوره Twisted Evil

هر کلمه اي در يه محدوده خاص کاربرد داره ولي ايني که شما گفتين از اعتماد به نفس خيلي اونور تره و اميدواريم که مسئولان فرهنگستان زبان فارسي هر چه سريعتر کلمه مناسبي براي اين حس شما پيدا کنند تا ملت از سر در گمي بيرون بيان Mr. Green

_________________
I Am SO Cute!!!
Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نبيآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 06 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 1326
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: اوينور دنيا!
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 24 تير 1386، ساعت 23:05
 3 سال پيش
#42
 
honey نوشته بود:
manisa نوشته بود:
من نمي دونستم اين موضوع سر کاري ،اميد خيلي عوض شدي بابا ،خيلي ديندار شدي


نه تنها اين موضوع سرکاريه بلکه بنظر من خيلي از پست هاي جديد کاربرهاي قديمي هم سرکاريه Anxious
توجه کردين شخصيت جديدي که مسافرکوير از اون ميگفت 180 درجه که هيچي 360 درجه با قبليش فرق ميکنه؟
ولي خيلي رک بگم با شخصيتي که براي خودش ساخته نميشه کنار ا.مد و يجورايي Sick
اميد هم که ...
مد شده؟ Mr. Green


نمي دونم بعد سوتي دکتر احمدي نژاد، همه سوتي هايي مشابه انجام مي دند!!!
خوب شخصيت جديد مورد پسندخيلياس نه؟!! Sad

_________________
It takes a lifetime to learn the meaning of friendship...
...Sometimes love is hiding between the seconds of your life

-- جنانچه مصطم جصطم! Mr. Green Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Yaghmaآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 18 دي 1384
مجموع ارسالها: 1207
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: همين امروز ...!
سن: 25
جنسيت: زن
ارسال دوشنبه 25 تير 1386، ساعت 15:27
 3 سال پيش
#43
 
honey نوشته بود:

نقل قول:


1- شما اون رو عاشقانه دوست داريد اما اون هيچ حسي نسبت به شما نداره
2- اون شما رو عاشقانه دوست داره اما شما هيچ حسي نسبت به اون نداريد

حالا:
انتخاب شما کدومه؟ و چرا؟



پس با اجازه من گزينه سوم رو اضافه ميکنم :
3- اون به شما علاقه داشته باشه و شما بدوني ميتوني درآينده بهش علاقه مند بشي
Razz

اولا علاقه در آغاز مي تونه کوچکترين معيار باشه، يه جورايي يعني دليل يه اتفاق اونقدري که يه کم آدم رو ترغيب کنه، اگر نه اساسا مهمترين معيار نيست.
اما من ترجيح ميدم انتخابم بر مبناي علاقه نباشه يا حداقل کاملا بر مبناي علاق نباشه. بر اساس شرايط باشه، يه جورايي شرايط رو بسنجم بعد انتخاب کنم، اينجوري قاعدتا اهل دل هم نخواهم بود. ميدونيد، من اگه تو اين مدل شرايطا قرار بگيرم، اوني که عقل ناقصم ميگه رو مي پذيرم. و بعد سعي مي کنم يه جورايي به اون شکلي که بايد تغييرش بدم و تبديلش کنم به اوني که خودم ميخوام.
مثلا اگه اولي رو انتخاب کردم، يعني مطمئن باشم طرف حسابم، دقيقا هموني ِ که بايد، و خوب اگر هم علاقه اي هست فقط از طرف منِ، همه سعي ام رو ميکنم تا قبل از هر چيز حسن علاقه ام رو بهش ثابت کنم و صداقت احساسي رو که دارم (فکر مي کنم اين مهمترين چيز واسه هر کس، صداقت احساس). خوب قاعدتا چنين آدمي اونقدر درک داره که متوجه قضيه بشه و حتي اين پيشنهاد رو بشه بدون هيچ ابايي باهاش در ميون گذاشت (ابا از اين بابت که هضمش واسه اون راحت باشه! اگر نه من نظر خودم رو دادم)
اگر دومي رو بخوام بپذيرم، خوب سعي مي کنم شرايط رو بسنجم و از صدق گفتار طرف مقابل اطمينان حاصل کنم. خيلي تند نرم. خيلي محتاطانه تصميم بگيرم.
سومي رو هم نمي شه خيلي قبول داشت، چون هيچ تضميني در مورد آينده نيست ...
به هر حال تصور مي کنم تو اين جور موارد بايد عقل عاشقي داشت تا قلب عاقلي.

ولي يه جورايي هم شديدا با نظر غريب آشنا موافقم. گزينه دوم تنها گزينه اي که درصد بيشتري از اطمينان رو فراهم ميکنه. چيزي که آرامش خيال مياره.

_________________
........ زيرا همه چيز از احساس آغاز مي شود!!!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Oscarآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 20 دي 1385
مجموع ارسالها: 783
اعتبار کسب شده: 1651
محل سکونت: 
سن: 
جنسيت: نامشخص
ارسال دوشنبه 25 تير 1386، ساعت 15:30
 3 سال پيش
#44
 
Yaghma نوشته بود:
اما من ترجيح ميدم انتخابم بر مبناي علاقه نباشه يا حداقل کاملا بر مبناي علاق نباشه.


تريپ غلط گيري غريب آشنا

الاغ

فکر نميکنم به کاربردن لفظ الاغ در تالارهاي گفتمان جايي داشته باشه در صورت ادامه نام کاربري شما حفذ خواهد شد

~CeNsOrEd~
~CeNsOrEd~
~CeNsOrEd~
~CeNsOrEd~
~CeNsOrEd~
~CeNsOrEd~

با احترام
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
apache_2o0o6آفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 03 دي 1384
مجموع ارسالها: 103
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: تهران
سن: 23
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 25 تير 1386، ساعت 15:42
 3 سال پيش
#45
 
مي دونيد چيزي به نتيجه مي رسه که برنامه ريزي داشته باشه!

علاقه اي هم که به يه نفر داريد دو حالت داره يا برنامه ريزي شده و علت داره! يا همينجوري ديميه!

اگه علاقه شما علتهايي مثل زيبايي ، زيرکي، پرکاري و سخت کوشي، شباهت ، تفاهم يا ديدن گوشه اي گمشده از زندگيتون بوجود مياد ؛ مي تونيد موفق باشيد تازه ممکنه که موفق باشيد!!!
تکليف علاقه ديمي هم معلومه ديگه Brick wall

اما يه بحث هست که خيلي از بزرگان بهش اشاره کردن و اون هم "حب و بغض" هست ؛
اگر بخوايم به خاطر علاقه خودمون
حالا با دليل يا بي دليل
يه سري عيبهاي اساسي يک فرد رو نبينيم حتماً شکست خواهيم خورد و علاقمون خيلي سريع به نفرت تبديل مي شه

پس به نظر من اول بايد ازدواج کرد بعد عاشق شد اما به يه شرط اونم اينکه يه کسيو انتخاب کنيد که مي دونيد اون مشخصات و قدرتهايي رو که براي عاشق کردن شما لازمه داره! Rolling Eyes
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است آگهي ازدواج
3
پاسخها: 55 بیننده: 5420 نویسنده: sareh_s999
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است [ نظر سنجي ] آيا حاضريد با يک فرد خارجي و غير مسلمان ازدواج کنيد؟
1
پاسخها: 30 بیننده: 7624 نویسنده: بچه برقي 78
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است رشد بي رويه ازدواج!!؟
1
پاسخها: 11 بیننده: 704 نویسنده: yekta
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است نفس خود را نگه داريد!
1
پاسخها: 13 بیننده: 596 نویسنده: armoazn

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید
قوانين تالارهاي گفتمان گزارش خطا
سوال در مورد تالارهاي گفتمان پيشنهاد
تمام ساعات و تاریخها بر حسب 4.5+ ساعت گرینویچ می‌باشند
تبليغات: