صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
1
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
hakimPHP
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 61
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 11:40
 1 سال و 2 ماه پيش
#1
 
درود!


آقايان همانطور که مي دونيد پايه سيستمهاي حکومتي مبتني بر جمهوري و دموکراسي، راي اکثريت مردم است.

مي دونيد که به هر حال براي مسلمانان ملاک بايد در وهله اول قرآن حکيم باشد.

من کلمه "اکثر الناس" را در قرآن حکيم جستجو کردم.


در اين سايت کلمه " اکثر الناس " را جستجو کنيد.
http://www.parsquran.com/index.html


سوره مبارکه انعام

وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ ﴿116﴾

و اگر از بيشتر كسانى كه در زمين مى‏باشند پيروى كنى تو را از راه خدا گمراه مى‏كنند آنان جز از گمان [خود] پيروى نمى‏كنند و جز به حدس و تخمين نمى‏پردازند (116)


سوره مبارکه الرعد
المر تِلْكَ آيَاتُ الْكِتَابِ وَالَّذِيَ أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ الْحَقُّ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لاَ يُؤْمِنُونَ ﴿1﴾

الف لام ميم راء اين است آيات كتاب و آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو نازل شده حق است ولى بيشتر مردم نمى‏گروند (1)


سوره مبارکه هود

أَفَمَن كَانَ عَلَى بَيِّنَةٍ مِّن رَّبِّهِ وَيَتْلُوهُ شَاهِدٌ مِّنْهُ وَمِن قَبْلِهِ كِتَابُ مُوسَى إَمَامًا وَرَحْمَةً أُوْلَئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ وَمَن يَكْفُرْ بِهِ مِنَ الأَحْزَابِ فَالنَّارُ مَوْعِدُهُ فَلاَ تَكُ فِي مِرْيَةٍ مِّنْهُ إِنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّكَ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لاَ يُؤْمِنُونَ ﴿17﴾

آيا كسى كه از جانب پروردگارش بر حجتى روشن است و شاهدى از [خويشان] او پيرو آن است و پيش از وى [نيز] كتاب موسى راهبر و مايه رحمت بوده است [دروغ مى‏بافد] آنان [كه در جستجوى حقيقت‏اند] به آن مى‏گروند و هر كس از گروه‏هاى [مخالف] به آن كفر ورزد آتش وعده‏گاه اوست پس در آن ترديد مكن كه آن حق است [و] از جانب پروردگارت [آمده است] ولى بيشتر مردم باور نمى‏كنند (17)




سوره مبارکه الروم

وعده خداست‏خدا وعده‏اش را خلاف نمى‏كند ولى بيشتر مردم نمى‏دانند (6
وَعْدَ اللَّهِ لَا يُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ ﴿6﴾


از زندگى دنيا ظاهرى را مى‏شناسند و حال آنكه از آخرت غافلند (7)
يَعْلَمُونَ ظَاهِرًا مِّنَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ عَنِ الْآخِرَةِ هُمْ غَافِلُونَ ﴿7﴾


سوره مبارکه الفرقان
وَلَقَدْ صَرَّفْنَاهُ بَيْنَهُمْ لِيَذَّكَّرُوا فَأَبَى أَكْثَرُ النَّاسِ إِلَّا كُفُورًا ﴿50﴾
و قطعا آن [پند] را ميان آنان گوناگون ساختيم تا توجه پيدا كنند و[لى ] بيشتر مردم جز ناسپاسى نخواستند (50)



من در جستجوي که در قرآن حکيم انجام دادم ،

حتي يک مورد نديدم که قرآن حکيم از اکثريت مردم به نيکي اسم برده باشد.

شما نظرتون در مورد اين تناقض جمهوري و دموکراسي(مردم سالاري، حکومت مبتني بر راي اکثريت) ، با آيات قرآن حکيم چه است؟








 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
created_for_iranآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

تاريخ عضويت: چهارشنبه 22 فروردين 1386
مجموع ارسالها: 160
اعتبار کسب شده: 140
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 12:15
 1 سال و 2 ماه پيش
#2
 
کنتم خیر امة اخرجت للناس تامرون بالمعروف وتنهون عن المنکر وتومنون بالله ولو آمن اهل الکتاب لکان خیرا لهم منهم المومنون واکثرهم الفاسقون

شما بهترین امتی بودید که به سود انسانها آفریده شده‏اند; (چه اینکه) امر به معروف و نهی از منکر می‏کنید و به خدا ایمان دارید. و اگر اهل کتاب، (به چنین برنامه و آیین درخشانی،) ایمان آورند، برای آنها بهتر است! (ولی تنها) عده کمی از آنها با ایمانند، و بیشتر آنها فاسقند، (و خارج از اطاعت پروردگار) -----آل عمران(110)

فعلا این یکی رو داشته باش
بقیه رو هم می نویسم. Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3582
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 12:15
 1 سال و 2 ماه پيش
#3
 
hakimPHP نوشته بود:
...من در جستجوي که در قرآن حکيم انجام دادم ،

حتي يک مورد نديدم که قرآن حکيم از اکثريت مردم به نيکي اسم برده باشد.

شما نظرتون در مورد اين تناقض جمهوري و دموکراسي(مردم سالاري، حکومت مبتني بر راي اکثريت) ، با آيات قرآن حکيم چه است؟ [/color]

اشکال در نحوه برداشت شما از دموکراسي يا مردم سالاري هست. مردم سالاري به اين معني نيست که "حق با اکثريت است". به اين معنيه که "اکثريت حق دارند نظر خود را به کرسي بنشانند". چه بسا اکثريت در اشتباه باشن و حق با اقليت باشه. در ضمن اين مباني مردم سالاري غربي و لائيک هست. در مردم سالاري ديني "اکثريت در چارچوب قوانين ديني حق دارند نظر خورد را به کرسي بنشانند". يعني به عنوان نمونه اکثريت اگه نظرشون بر اين بود که حلال خدا رو حروم و حروم رو حلال کنن، اجازه همچين کاري رو ندارن.

شايد بهترين نمونه هاي مردم سالاري ديني در قرآن آيات شريفه "و أمرهم شورى بينهم" و "و شاورهم في الأمر" باشه. در سيره پيامبر هم موارد متعددي ذکر شده که در امور مختلف با مردم مشورت کردن و نظر اکثريت رو به نظر خودشون ترجيح دادن. شايد مشهورترينشون هم قضيه جنگ بدر باشه که پيامبر نظرشون به جنگ در داخل شهر و نظر اکثريت به جنگ در خارج از شهر بوده و پيامبر بر طبق نظر اکثريت عمل کردن.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
created_for_iranآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

تاريخ عضويت: چهارشنبه 22 فروردين 1386
مجموع ارسالها: 160
اعتبار کسب شده: 140
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 12:20
 1 سال و 2 ماه پيش
#4
 
و لو انهم اقاموا التوراة و الانجيل و ما انزل اليهم من ربهم لاکلوا من فوقهم و من تحت ارجلهم منهم امة مقتصدة و کثير منهم ساء ما يعملون
و اگر آنان، تورات و انجیل و آنچه را از سوی پروردگارشان بر آنها نازل شده برپا دارند، از آسمان و زمین، روزی خواهند خورد; جمعی از آنها، معتدل و میانه‏رو هستند، ولی بیشترشان اعمال بدی انجام می‏دهند. --- مائده(66)

در این آیه هم که مشخص است منظور چه کسانی هستند .
این هم دومی .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
created_for_iranآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

تاريخ عضويت: چهارشنبه 22 فروردين 1386
مجموع ارسالها: 160
اعتبار کسب شده: 140
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 12:26
 1 سال و 2 ماه پيش
#5
 
هو الذی ارسل رسوله بالهدی ودین الحق لیظهره علی الدین کله وکفی بالله شهیدا ﴿28﴾ محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم تراهم رکعا سجدا یبتغون فضلا من الله ورضوانا سیماهم فی وجوههم من اثر السجود ذلک مثلهم فی التوراة ومثلهم فی الانجیل کزرع اخرج شطاه فآزره فاستغلظ فاستوی علی سوقه یعجب الزراع لیغیظ بهم الکفار وعد الله الذین آمنوا وعملوا الصالحات منهم مغفرة واجرا عظیما (29)


او کسی است که رسولش را با هدایت و دین حق فرستاده تا آن را بر همه ادایان پیروز کند; و کافی است که خدا گواه این موضوع باشد! (2Cool

محمد (ص) فرستاده خداست; و کسانی که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند; پیوسته آنها را در حال رکوع و سجود می‏بینی در حالی که همواره فضل خدا و رضای او را می‏طلبند; نشانه آنها در صورتشان از اثر سجده نمایان است; این توصیف آنان در تورات و توصیف آنان در انجیل است، همانند زراعتی که جوانه‏های خود را خارج ساخته، سپس به تقویت آن پرداخته تا محکم شده و بر پای خود ایستاده است و بقدری نمو و رشد کرده که زارعان را به شگفتی وامی‏دارد; این برای آن است که کافران را به خشم آورد (ولی) کسانی از آنها را که ایمان آورده و کارهای شایسته‏انجام داده‏اند، خداوند وعده آمرزش و اجر عظیمی داده است. --- فتح(29)
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
created_for_iranآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

تاريخ عضويت: چهارشنبه 22 فروردين 1386
مجموع ارسالها: 160
اعتبار کسب شده: 140
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 12:32
 1 سال و 2 ماه پيش
#6
 
بهتر است جناب hakimPHP جمعیت تقریبا 100 میلیونی شیعیان و 1.5 میلیارد نفری مسلمانان در تمام کره زمین را با 6 میلیارد نفر آدم مقایسه نموده و آیاتی را هم که آورده ایم بخواند تا متوجه مطلب شود و معنای اکثریت را بفهمد .

تو می خواهی عوام فریبی کنی ولی من به تو اجازه نمی دهم . به زودی تاپیک جدیدی باز خواهم نمود و مشت تو و اون رفیق صهیونیستت را برای همه باز خواهم نمود .
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
hakimPHP
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 61
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 13:56
 1 سال و 2 ماه پيش
#7
 
درود!
وحيد جان اين حرفا براي شما آشنا نيست؟

به خاتمي راي ميدم چون سيده!!!!!...

به اين خانم راي ميدم چون آرايش کرده و بعد ما ديگه آزاديم!.........بهش راي ميدم چون زيباست!!!

به اين راي ميدم چون برنده ميشه!!!!!!!.......

به آقو راي ميدم چون ...........

اصلا برام مهم نيست، فقط مهر تو شناسنامه من بخوره!!!!!!!.......

اوههههههه نميدونه چي گفته! گفته آنتن ماهواره آزاد مي کنه!!!!!!!!!...........

ميرم راي ميدم تا نشون بدم بزرگ شدم!!!!!!!!!......(راي اولي)




البته حضرات بعد از تقريبا 30 سال فهميدن که نبايد به يک ادم 15 ساله اجازه راي داد!!!!!!

اول انقلاب دخترهاي 9 ساله حق راي داشتن و بني صدر انتخاب شد!!!!!!!!!!!


حالا بريم سراغ ملت:

ما بالاترين آمار کشته داريم در تصادفات:27000 در سال علتش هم سرعت زياد است...

ما شعور استفاده از وسايل عمومي را نداريم (اتوبوس هاس عمومي)

مطالعه مردم ما هم که شکر خدا اونقدر بالا است که وقتي ببينن کتاب دست بگيري متلک بارت مي کنن......
اون وضع برخورد با بانوان هم که در اينجا بحث شد:



دموکراسي يعني اينکه:

آقاي غريب،يک راي ميده

يک لات چاقو کش هم يک راي ميده

بعد مرجع تقليد يک راي ميده

يک دانش آموز هم يک راي ميده

يک استاد دانشگاه هم يک راي ميده



در صورتي که شما مي دونيد، قوه تشخيص اينها در يک سطح نيست.........يک همچين ملتي با همچين فرهنگي و.........

به نظر شما يک اشکالي در دموکراسي وجود نداره؟


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط hakimPHP در تاريخ يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 14:12 ويرايش شده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3582
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 14:07
 1 سال و 2 ماه پيش
#8
 
hakimPHP نوشته بود:
...دموکراسي يعني اينکه:

آقاي غريب،يک راي ميده

يک لات چاقو کش هم يک راي ميده

بعد مرجع تقليد يک راي ميده

يک دانش آموز هم يک راي ميده

يک استاد دانشگاه هم يک راي ميده



در صورتي که شما مي دونيد، قوه تشخيص اينها در يک سطح نيست.........يک همچين ملتي با همچين فرهنگي و.........

به نظر شما يک اشکالي در دموکراسي وجود نداره؟

دموکراسي دقيقاً‌ به اين معني نيست. مردم سالاري يه مفهموم کلي هست که به شکلهاي مختلف مي شه اون رو اجرا کرد. مثلاً‌ انتخاب مستقيم رئيس جمهور توسط مردم عين مردم سالاريه. انتخاب غير مستقيم رئيس مجلس هم توسط نمايندگان مردم با وجودي که رأي مستقيم مردم پشت سرش نيست باز عين مردم سالاريه. شکلهاي مختلف پياده سازي مردم سالاري خودش بحث مفصلي داره. در هر صورت اينها ربطي به موضوع "دموکراسي از ديد قرآن و اسلام" نداره و اگه مايل به بحث هستين، يه موضوع ديگه براش ايجاد کنين.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
hakimPHP
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 61
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 14:17
 1 سال و 2 ماه پيش
#9
 
درود!

علامه اقبال لاهوري:

گريز از طرز جمهوري، غلام پخته کاري شو

که از مغز دو صد خر ، فکر انساني بر نمي آيد
!


به نظر شما يک اکثريت نادان، حق دارند براي يک اقليت دانا تعيين تکليف کنند؟قرآن ميفرمايد:اکثرهم لا يعلمون، لطفا به آيات بالايي دقت بفرماييد.




نقل قول:

تو می خواهی عوام فریبی کنی ولی من به تو اجازه نمی دهم . به زودی تاپیک جدیدی باز خواهم نمود و مشت تو و اون رفیق صهیونیستت را برای همه باز خواهم نمود .


ان شاالله موفق باشيد . Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
hakimPHP
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 61
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 15:01
 1 سال و 2 ماه پيش
#10
 
درود!

من مجددا تاکيد مي کنم که قرآن حکيم با اکثريت نظر مثبتي نداره:

من يک جستجو کردم در اين سايتي که بالا لينکشو گذاشتم درباره کلمه "اکثرهم"، 44 نتيجه داده، :


إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَةً وَمَا كَانَ أَكْثَرُهُم مُّؤْمِنِينَ
قطعا در اين [هنرنمايى] عبرتى است و[لى] بيشترشان ايمان‏آورنده نيستند

يَعْرِفُونَ نِعْمَتَ اللّهِ ثُمَّ يُنكِرُونَهَا وَأَكْثَرُهُمُ الْكَافِرُونَ ﴿83﴾
نعمت‏خدا را مى‏شناسند اما باز هم منكر آن مى‏شوند و بيشترشان كافرند (83)

فَإِذَا مَسَّ الْإِنسَانَ ضُرٌّ دَعَانَا ثُمَّ إِذَا خَوَّلْنَاهُ نِعْمَةً مِّنَّا قَالَ إِنَّمَا أُوتِيتُهُ عَلَى عِلْمٍ بَلْ هِيَ فِتْنَةٌ وَلَكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ﴿49﴾
و چون انسان را آسيبى رسد ما را فرا مى‏خواند سپس چون نعمتى از جانب خود به او عطا كنيم مى‏گويد تنها آن را به دانش خود يافته‏ام نه چنان است‏بلكه آن آزمايشى است ولى بيشترشان نمى‏دانند (49)


راستي اين مثل احمقانه:

خواهي نشوي رسوا، همرنگ جماعت شو

حتما شنيديد....
حالا نظرتون چي هست؟

"اگر آرايش نکنم ميگن امل هست"
"اگر اون شلوارو نپوشم....ميگن"
: اگر جهيزيه دخترمون اين نباشه مردم ميگن"
" اگر فلان ماشين قلان کوفت فلان زهر مار .. فلان....مردم ميگن.."
"اگر مجلس ختم نگيريم مردم ميگن گدا هستن...(پس تو براي حرف مردم مجلس ميگيري، نه براي پدرت)"
"اوه اوه دخترمون ليسانس کامپيوتر دانشگاه آزاد ميان ولايت کچل آباد هست،[Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happyشکر خدا که اين نون دوني کارگزاران خست و اين خانوادهايي که عقده دارن بچشون دانشجو بشه تا جلوي مردم پز بدن، يک راهي براشون باز شد!!!] بديم به ديپلم؟ مردم چي ميگن اونوقت؟"
" اوهههه حرف مردم را چه کار کنيم؟ مردم ميگن بده، مردم مسخرمون ميکنن"


باز هم ميفرماييد اکثريت؟
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
حيف!آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 19 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 647
اعتبار کسب شده: 1058
محل سکونت: شيراز
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 15:18
 1 سال و 2 ماه پيش
#11
 
من مي خواستم اين جوابو که در اسلام چيزي به اسم دموکراسي و مردم سالاري و رأي اکثريت نداريم رو در جواب او ن تاپيک ولايت فقيه تون بدم...که..
واقعيت اينه که اسلام يعني تسليم شدن....تسليم اکثريت شدن که همون دموکراسيه در واقع همون قانون جنگله...هر کي قوي تر شايسته تر ...اينجام ملاک اکثريته که به هيچ وجه ملاک شايسته تر بودن نيست ....در حاليکه اسلام به اصلح تر بودن اونم نه به تشخيص مردم تأکيد داره...گفته فقط از خداو پيامبرش و اولوالامر اطاعت بشه..و و اگر اسلام داريد تسلين دستور خدا باشيد....که نحوه انتخاب اين سه گروه هيچ ربطي به مردم نداره Very Happy ....در مورد حضرت علي وقتي براي بيعت مردم ازش خواستن که رهبريو قبول کنه....حضرت علي در جواب نگفت باشه ..حالا که شما مي خوايد من رهبرتون....چه خدا بخواد چه نخواد...گفت حجت براي اداره مردم و حکومت بر من تمام شد ...يعني از قبل امام بوده ...و چيزي که تغيير کرده اراده مردمه براي پذيرش...چه اينکه قبلش هم تعداد زيادي براي قضاوت و ...حضرت علي رو انتخاب مي کردن... رهبري و حکومت دو مقوله کاملأ جداست...اسلام در مورد رهبري نظرش اينه که مردم صلاحيت انتخاب رهبرو ندارن ..اما در مورد حکومت و خليفه و غيره تاريخ اماماي معصوم ما نشون داده که تا مردم نخوان حکومت رو تشکيل ندان ..و فقط به ارشاد مردم بسنده کردن...الان در جامعه ما اصل ولايت فقيه هم همينه ...خيليم به مردم لطف شده که يه انتخابکي مي تونن داشته باشن...به نطر من مردم همون گندايي که به بقيه مسائل ميزنن بسشونه...
پس در اسلام در مورد رهبري دموکراسي نداريم...اما در مورد انتخاب خليفه يا همون حکومت داريم Mr. Green
و البته تشکيل حکومت اسلامي بر عهده همون رهبر يا اولو الامر ه...در واقع حق حکومت بر مردم فقط مخصوص خداست نه انتخاب مردم ...فقط مي مونه اين نکته که مردم اينوبخوان يا نه..يعني لا اکراه في الدين...اما اگه قبول کردن مسلمون باشن و اسلامو بخوان بايد يادشون باشه که از رأي گيري اين سوسول بازيا ديگه خبري نيست...به نظر من مشکل ما الان اينه که گرچه من شخصأ صد در صد شخص رهبريو فوق العاده بيش از حد ممکنات قبول دارم...اما احتمالا خيلي از مردم اينو قبول ندارن که اين حکومت دقيقأ همو ن حکومت اسلامي باشه که اولو الامر تشکيلش داده..يا شايد از مسلمون بودن خسته شدن....حالا به هر دليل...

[/code] Twisted Evil
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
hakimPHP
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 61
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 18:12
 1 سال و 2 ماه پيش
#12
 
درود!
لطفا منقل کنيد به همان موضوع ولايت فقيه، تا همان جا جواب بدم..
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
حيف!آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 19 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 647
اعتبار کسب شده: 1058
محل سکونت: شيراز
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 09 ارديبهشت 1386، ساعت 19:17
 1 سال و 2 ماه پيش
#13
 
نخير..ما همينجا هستيم...شما هم هرجادوست داشتيد برويد جواب دهيد.تالار عکس..ورزشي...آفلاينهاي سرگردان..بر وزنش بنويس...فرقي نمي کند! .....چون مهم نيست و نمي خوانيم...بدرود Laughing ...
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
hakimPHP
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

مجموع ارسالها: 274
اعتبار کسب شده: 61
جنسيت: نامشخص
ارسال دوشنبه 10 ارديبهشت 1386، ساعت 0:01
 1 سال و 2 ماه پيش
#14
 
درود!

بارها به اين تکيه ميشه که 99 درصد ملت ايران به قانون اساسي، قانوني که بعد از 30 سال هنوز اجرا نشده، راي مثبت دادند.

برطبق 50 در صد مردم ايران در آن زمان بيسواد بودن.

پس 50 درصد مردم به نوشته اي راي دادن که حتي بلد نبودن اونو بخونن.....

البته اينو اضافه کنم که من شخصا به قانون اساسي احترام ميذارم.

يک مثال ديگه:

اکثريت مردم ايران جوانان هستن

ولي وقتي به مساجد که عبادتگاهها هستن بيشتر پيرمردهارو مي بينيد، پس اکثر مردم ايران اهل مسجد تيستن.

مثال ديگه:

اکثر افرادي که به مساجد و حسينيه ها مي روند،به معاني قرآن و دعاهاي مفاتيح توجهي ندارن و فقط يک مشت لفظ عربي زمزمه ميکنن!... عبادت بدون تفکر،.......

آمار google در مورد جستجوي کلمه Sex نشون ميده اکثر ايرانيها دنبال چه چيزي در اينترنت هستن،

کافي نت ها نشون ميده اکثر کساني که ميان دنبال چت و وب کم و ......

پس ميبينيد قرآن حکيم کاملا درست مي فر مايد



نقل قول:

به نظر من مشکل ما الان اينه که گرچه من شخصأ صد در صد شخص رهبريو فوق العاده بيش از حد ممکنات قبول دارم...اما احتمالا خيلي از مردم اينو قبول ندارن که اين حکومت دقيقأ همو ن حکومت اسلامي باشه که اولو الامر تشکيلش داده


بسيار عالي، پستهاي من درباره جنگ، ديه، امام جمعه، مستقيم به رهبري مربوط ميشه و ضعف مديريت ايشون نشون ميده حتي در زمينه دانشگاه آزاد، ايشون مي تونن با يک حکم حکومتي مساله رو حل کنن... هيچ توجيهي وجود ندارد!

تمامي موارد در پستهاي قبلي من هست...اگر نظارت قويتري روي ولايت فقيه شايد اين اشتباهات پيش نميومد.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اميرحسينآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 06 مهر 1384
مجموع ارسالها: 1616
اعتبار کسب شده: 5329
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 10 ارديبهشت 1386، ساعت 1:42
 1 سال و 2 ماه پيش
#15
 
خوب الآن دیگه داری متناقض می‌گی. به هر حال مردم مسجد می‌رن یا نه؟ مسجدی‌ها که پیرمرد بودن، بعد رفتن چت کردن و جستجوهای ناجور کردن؟ اون هم تو کافی‌نت؟ پیرمرد دیدین شماها تو کافی‌نت؟
کسانی که می‌رن مسجد و یا حتی فرادا نماز می‌خونن و اعتقاد دارن، به سمت فساد کشیده نمی‌شن.
مسأله‌ی اساسی اینه که بیشتر مفاسد در كشور منشا خارجي دارد. [خبرگزاری فارس]
وقتی که آمریکا بیش از ۷۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری علنی برای تهاجم فرهنگی به ایران کرده و میلیون‌ها و بلکه میلیاردها دلار دیگر به صورت غیرمستند خرج می‌کند، مفاسد در کشور زیاد می‌شود. با این همه، ایران در زمینه‌ی فساد، نسبت به کشورهای غربی مثل آمریکا و انگلیس و نیز کشورهای مسلمان همسایه مثل امارات، بسیار وضع بهتری دارد، و این مستقیماً با اعتقاد مردم در ارتباط است، و نادرستی فرضیه‌های شما را به اثبات می‌رساند.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است به احمدي نژاد راي ندهيد
3
پاسخها: 25 بیننده: 745 نویسنده: تنها با تمام دردها
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است انتخابات رياست جمهوري آمريکا (سال 2008)
3
پاسخها: 36 بیننده: 1927 نویسنده: شازده کوچولو
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است بهترين وزنه بردار جهان با راي شما!
1
پاسخها: 9 بیننده: 250 نویسنده: مهدي پلنگ
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است به من راي دهيد
1
پاسخها: 14 بیننده: 174 نویسنده: فلفلو

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید