صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
3
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2368
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 بهمن 1385، ساعت 18:17
 1 سال و 10 ماه پيش
#31
 
بي ستاره نوشته بود:
سراب نوشته بود:
اگه یه کم خودتو بذاری جای اونها ممکنه یه کم بهشون حق بدی نگران باشن!
وقتی یه کشوری مثل ایران که هر روز پرچم یه کشور رو آتیش میزنن با این مدل سیاست ها اگه سلاح هسته ای داشته باشه اونوقت یه روز باهاش آمریکا رو میزنه ؛ فردا اسرائیل بعدش انگلیس و... همینجوری برو تا برسی به بورکینافاسو Wink

اگه کشوري بخواد بجنگه به خيلي عوامل بستگي داره، مثلا تا مردم نخوان بجنگن که کشور وارد جنگ نمي شه!!!مردم هم من و شما هستيم که با جنگ مخالفيم.در ضمن الان کشورها با نمايش قدرت مي جنگن، شما يه جوري ميگين امريکا انگار ميگين قبرس که کاري به کسي نداره!
اطرافتونو خوب نگاه کنين مي بينين که ايران از هر طرف در محاصره امريکاس.تازه تا حالا کم نياورده که اينجوره ،اگه کم بياره که ديگه...
مطمئن باشين که ايران جنگ رو شروع نمي کنه ولي طرف مقابل ايران از آينده خودش مي ترسه آخه با ايران هسته اي نمي تونه بجنگه.
در ضمن امريکا نيازي به طرفداري نداره چون خودش بحد کافي قلدر هست. Wink

حالا کی از آمریکا طرفداری کرد؟؟!
ولی این که گفتی تا مردم کشوری نخوان اون کشور وارد جنگ نمیشه رو قبول ندارم!
مگه همین آمریکا نیست!
یه بار گفتم :BYE

_________________
I Am SO Cute!!!
Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4997
اعتبار کسب شده: 6569
محل سکونت: شيراز
سن: 27
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 بهمن 1385، ساعت 18:29
 1 سال و 10 ماه پيش
#32
 
سراب نوشته بود:
اگه یه کم خودتو بذاری جای اونها ممکنه یه کم بهشون حق بدی نگران باشن!
وقتی یه کشوری مثل ایران که هر روز پرچم یه کشور رو آتیش میزنن با این مدل سیاست ها اگه سلاح هسته ای داشته باشه اونوقت یه روز باهاش آمریکا رو میزنه ؛ فردا اسرائیل بعدش انگلیس و... همینجوری برو تا برسی به بورکینافاسو Wink


مگه بده؟ Wink
1. فارغ از بحثهاي رايج سياسي يا اخلاقي، ما ايرانيها (و هم ملل ديگه) معمولا به دوره هايي از تاريخمون افتخار ميکنيم که اتفاقا در همون دوره ها قدرت نظاميمون بيشتر از سايرين بوده. (هخامنشيان، ساسانيان، افشاريه، ...) بنا بر اين از نظر من رسيدن به قدرت بيشتر، از جمله "بمب" هسته اي نه تنها نادرست نيست، بلکه بايد حتما بهش برسيم.
2. احتمال استفاده از بمب هسته اي، از سوي اکثر کشورها، تقريبا نزديک به صفره. يکي از تحليلگران آمريکائي (که متاسفانه منبعش رو خاطرم نيست) در مورد بمب هسته اي احتمالي ايران نوشته بود: "حتي اگر ايران جرات کند که بمبش را به سمت اسرائيل رها کند، هنوز بمب به 200 متري زمين نرسيده که تهران با خاک يکسان خواهد شد!!!" فارغ از غلو به کار رفته در جمله فوق، کاملا روشنه که بمب اتمي صرفا قدرت بازدارندگي داره و نه تهاجمي.
3. شعارهاي انقلابي "مرگ بر ..." (که البته قبولشون ندارم) کنش نيستند، اين شعارها واکنشي هستند نسبت به تمام دخالتهايي که امثال آمريکا و انگيس در ايران انجام دادند. به عنوان مثال انتظار نداريد که بعد از هدف قرار گرفتن هواپيماي ايراني توسط ناو جنگي آمريکائي، مردم به خيابونها ريخته و "زنده باد آمريکا" سر بدن؟ وقتي گفته ميشه (راست يا دروغش رو کاري ندارم) که اشرار مسلح سيستان (ريگي) با حمايت نيروهاي آمريکايي موفق به فرار شدند، کاملا طبيعي هست که در تشييع پيکر شهداي حوادث مشابه، فرياد مرگ بر آمريکا شنيده بشه. تحليل جالبي از يکي تحليلگران اتفاقا آمريکائي خوندم که درش بعد از مقايسه ايران با عربستان، گفته شده بود که اگر بوش با ايران رابطه برقرار کنه و مثلا پنجاه هزار ويزاي دانشجويي به ايرانيها بده، مردم ايران خودشون سياست دولت رو تغيير ميدن. دقيقا به علت همين عناد دولت آمريکاست که طبق نظرسنجي موسسه آمريکائي افكار سنجي «world public opinion»، 93 درصد مردم ايران از دولت جرج بوش متنفر هستند و فقط 5 درصد از ايراني هاي شركت كننده در اين نظرسنجي درباره دولت كنوني حاكم بر واشنگتن نظر مثبت دارند! [منبع]
4. همه نسبت به قدرت گرفتن بقيه احساس نگراني ميکنند. آيا اين دليلي براي عقب نشيني ما ميشود؟ ايران هم از 200 کلاهک هسته اي اسرائيل احساس نگراني ميکند. ايران حتي از حضور ناوهاي آمريکائي در خليج فارس هم احساس نگراني ميکند. آيا اونها هم به خاطر نگراني ما حاضرند کاري انجام بدن؟ آيا وقتي صدام بمبهاي شيميايي به سر "ايرانيها" ميريخت، آمريکا و اروپا احساس نگراني(!!!) ما رو درک کردند؟

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2368
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 بهمن 1385، ساعت 22:20
 1 سال و 10 ماه پيش
#33
 
من میگم هر چیزی جنبه میخواد. از گوشی موبایل گرفته تا سلاح هسته ای.
من هم قبول دارم که اگه سلاح هسته ای بده برای همه بده نه فقط برای ما.
من میگم اگه ناو آمریکا هواپیمای ایرانی رو زد باید سیاست های دولت وقتش رو محکوم کرد و بگیم مرگ بر فلانی نه این که یه ملت.یا پرچمشون رو آتیش بزنیم.
در مورد تنفر ایرانی ها از بوش هم باید بگم که باید هم متنفر باشن.سیاست های بوش حتی از سیاست های احمدی نژاد هم بدتره ولی از این موضوع هم که بگذریم اگه در مورد ویل اسمیت یا رابرت دونیرو هم تو تلویزیون اینقدر بد بگن و بعد نظر سنجی کنن بیش از 80% تو ایران ازش متنفر خواهند بود!چون تو ایران ماهواره ممنوعه(البته خیلی ها دارن ولی همونهایی هم که دارن باهاش شو نگاه میکنن!) و سایتهای سیاسی فیلتر میشن و روزنامه نگارهای مخالف میرن تو زندان و... و کسی جرات نداره اسم مسئولین رو بیاره. d'oh! و تمام عقاید مردم از طریق یه تلویزیون و یه مشت اخبار راست و دروغ قاطی القا میشه. البته من کاملا اون چیزایی که تو ماهواره به عنوان اخبار میگن دروغ میدونم ولی شنیدنش نباید ممنوع باشه!
پس نظر سنجی رو بی خیال!
حالا هم تا سایت رو فیلتر نکردن این بحث رو تموم کن! Wink

_________________
I Am SO Cute!!!
Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
TITANآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 23 دي 1385
مجموع ارسالها: 1135
اعتبار کسب شده: 3874
محل سکونت: بين هيچ کجا و خداحافظ
سن: 27
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 بهمن 1385، ساعت 22:45
 1 سال و 10 ماه پيش
#34
 
سراب جان نه داشتنش بده نه اينکه جنبش نيست..
اما اينکه من بگم تورو ميکشم و فردا تو کيفم يه چاقو ببيني، شک نميکني؟؟ نميترسي؟؟ آره خوب نميترسي براي اينکه تورو نگفتن که بايد محو بشي، جالب اينکه ايران از زمان کورش کبير به کشوري حمله نکرده، اما نميدونم حالا بايد خالي بنديها و بزرگ نمايي ها بشه که در مجموع به ضرر مردم باشه
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اميرحسينآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 06 مهر 1384
مجموع ارسالها: 1617
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 بهمن 1385، ساعت 23:43
 1 سال و 10 ماه پيش
#35
 
سراب نوشته بود:
اگه یه کم خودتو بذاری جای اونها ممکنه یه کم بهشون حق بدی نگران باشن!
وقتی یه کشوری مثل ایران که هر روز پرچم یه کشور رو آتیش میزنن با این مدل سیاست ها اگه سلاح هسته ای داشته باشه اونوقت یه روز باهاش آمریکا رو میزنه ؛ فردا اسرائیل بعدش انگلیس و... همینجوری برو تا برسی به بورکینافاسو Wink

بمب هسته‌ای که آمریکا، اسرائیل و اسرائیل دارند، برای «زدن» است، و نه برای «ویترین». در یک مجله‌ی ریاضی خوانده بودم که با تئوری بازی‌ها ثابت شده که قدرت مقابله به مثل هسته‌ای، مؤثرتر از سیستم دفاعی در مقابل حمله‌ی هسته‌ای است. آمریکا از بمب اتمی قبلاً دوبار استفاده کرده و الآن هم پایه‌ی استفاده می‌باشد. Shame on you
رئیس جمهور فرانسه، ژاک شیراک هم که گفته بود که «حق استفاده از سلاح اتمی بر علیه تروریست‌ها را برای کشورش محفوظ می‌دارد». واضح است که یک تروریست را نمی‌توان هدف بمب اتمی قرار داد Laughing چرا که این بمب برای کشتار جمعی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که این تهدید بر علیه ایران مطرح شده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4997
اعتبار کسب شده: 6569
محل سکونت: شيراز
سن: 27
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 16 بهمن 1385، ساعت 23:52
 1 سال و 10 ماه پيش
#36
 
TITAN نوشته بود:
سراب جان نه داشتنش بده نه اينکه جنبش نيست..
اما اينکه من بگم تورو ميکشم و فردا تو کيفم يه چاقو ببيني، شک نميکني؟؟ نميترسي؟؟ آره خوب نميترسي براي اينکه تورو نگفتن که بايد محو بشي، جالب اينکه ايران از زمان کورش کبير به کشوري حمله نکرده، اما نميدونم حالا بايد خالي بنديها و بزرگ نمايي ها بشه که در مجموع به ضرر مردم باشه


شايد اصلا به موضوع ربطي نداشته باشه، اما منم در مورد اينکه ما بعد از کورش به جايي حمله نکرديم، بارها و بارها شنيدم، اما اولا کسي که مصر رو گرفت، پسر کورش بود! ثانيا آخرين دوره پرافتخار تاريخي ما بر ميگرده نادر شاه افشار که فکر ميکنم تمام دور و بر ايران رو تا هند روفت و جلو رفت! (کوه نور و درياي نور که يکيشو انگليسيها دزديدند و يکيش هنوز در ايرانه، از غنائمي بود که نادر با خودش از هند آورد).

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
majidjon13آفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 19 آذر 1384
مجموع ارسالها: 2181
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: پرشيا
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 17 بهمن 1385، ساعت 3:11
 1 سال و 9 ماه پيش
#37
 
h15n نوشته بود:
سراب نوشته بود:
اگه یه کم خودتو بذاری جای اونها ممکنه یه کم بهشون حق بدی نگران باشن!
وقتی یه کشوری مثل ایران که هر روز پرچم یه کشور رو آتیش میزنن با این مدل سیاست ها اگه سلاح هسته ای داشته باشه اونوقت یه روز باهاش آمریکا رو میزنه ؛ فردا اسرائیل بعدش انگلیس و... همینجوری برو تا برسی به بورکینافاسو Wink

بمب هسته‌ای که آمریکا، اسرائیل و اسرائیل دارند، برای «زدن» است، و نه برای «ویترین». در یک مجله‌ی ریاضی خوانده بودم که با تئوری بازی‌ها ثابت شده که قدرت مقابله به مثل هسته‌ای، مؤثرتر از سیستم دفاعی در مقابل حمله‌ی هسته‌ای است. آمریکا از بمب اتمی قبلاً دوبار استفاده کرده و الآن هم پایه‌ی استفاده می‌باشد. Shame on you
رئیس جمهور فرانسه، ژاک شیراک هم که گفته بود که «حق استفاده از سلاح اتمی بر علیه تروریست‌ها را برای کشورش محفوظ می‌دارد». واضح است که یک تروریست را نمی‌توان هدف بمب اتمی قرار داد Laughing چرا که این بمب برای کشتار جمعی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که این تهدید بر علیه ایران مطرح شده است.

دروود

سيستم هاي موشکي دفاعي در برابر بمب هسته اي(صرفا يک موشک با سوخت جامد و سرعت بسيار بالا) هم بسيار پر هزينه تر هستند و هم بسيار کند تر.
شما جوري در مورد بمب هسته اي صحبت ميکني انگار داري در مورد يک نارنجک دستي سخن ميگي....حتي يک بمب هسته اي امروزي اثار بسيار مخرب و وحشتناکي براي کل جهان داره...حتي يکي Brick wall ......هيچ کشور اونقدر احمق نيست که مستقيما از بمب هسته اي استفاده کنه.....مگر شخصي باشه که اعتقاداتش جاي عقلش رو گرفته باشند.....مثل احمدي نژاد که عضو گروهي هستش که ميخواند جهان رو براي ظهور منجي اماده کنند و راستاي اون عقيده دارند که بايد به هر نحوي اسلام رو گسترش بدهند...حتي اگر شده با بمب هسته اي....البته اين گونه موضوعات زياد مورد بحث قرار نميگيره...اما موضوع سلاح هسته اي ايران مانند امريکا واسرائيل يا چين و روسيه نخواهد بود....ايران متعصبه و ممکنه دست به کارهاي نا عاقلانه اي بزنه.....در صورت وجود سلاح هسته اي...و با تعصب اسلامي که داره موجب ترس و فعاليت بيشتر جهان شده.......و اين که شما ميگي امريکا در صدد تا از بمب هسته اي استفاده کنه 100% درست نيست...مگر جنگي رخ بده...بعد سلاح هاي هسته اي ايران نمايان بشه و سپس فاجعه رخ خواهد داد...(جنگ هسته اي)

اون ژاک شيراک رو هم بيخيالش...به قول خودت پيريه و هزار جور .........

تفکر غربي ها نسبت به واقعيت جنگ هسته اي(هر اندازه هم که غربي ها رو مشکل سازبدونيد)خطور نکرده؟؟

در مورد عواقب استفاده از بمب هسته اي هم يک سر به اينجا بزنيد

جنگ هسته ای
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اميرحسينآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 06 مهر 1384
مجموع ارسالها: 1617
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 17 بهمن 1385، ساعت 5:44
 1 سال و 9 ماه پيش
#38
 
majidjon13 نوشته بود:
h15n نوشته بود:
سراب نوشته بود:
اگه یه کم خودتو بذاری جای اونها ممکنه یه کم بهشون حق بدی نگران باشن!
وقتی یه کشوری مثل ایران که هر روز پرچم یه کشور رو آتیش میزنن با این مدل سیاست ها اگه سلاح هسته ای داشته باشه اونوقت یه روز باهاش آمریکا رو میزنه ؛ فردا اسرائیل بعدش انگلیس و... همینجوری برو تا برسی به بورکینافاسو Wink

بمب هسته‌ای که آمریکا، اسرائیل و اسرائیل دارند، برای «زدن» است، و نه برای «ویترین». در یک مجله‌ی ریاضی خوانده بودم که با تئوری بازی‌ها ثابت شده که قدرت مقابله به مثل هسته‌ای، مؤثرتر از سیستم دفاعی در مقابل حمله‌ی هسته‌ای است. آمریکا از بمب اتمی قبلاً دوبار استفاده کرده و الآن هم پایه‌ی استفاده می‌باشد. Shame on you
رئیس جمهور فرانسه، ژاک شیراک هم که گفته بود که «حق استفاده از سلاح اتمی بر علیه تروریست‌ها را برای کشورش محفوظ می‌دارد». واضح است که یک تروریست را نمی‌توان هدف بمب اتمی قرار داد Laughing چرا که این بمب برای کشتار جمعی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که این تهدید بر علیه ایران مطرح شده است.

شما جوري در مورد بمب هسته اي صحبت ميکني انگار داري در مورد يک نارنجک دستي سخن ميگي....حتي يک بمب هسته اي امروزي اثار بسيار مخرب و وحشتناکي براي کل جهان داره...حتي يکي Brick wall ......

در روزنامه‌یTorento Star مقاله‌ای چاپ شده بود، با عنوان "We should nuke Iran" که سر وصدای زیادی برپا کرد....خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
نقل قول:
هيچ کشور اونقدر احمق نيست که مستقيما از بمب هسته اي استفاده کنه.....

بمب برای استفاده کردنه. آمریکا که بمب داره، می‌خواد ازش استفاده کنه، وگرنه برای ویترین که نمی‌سازه. توضیح دادم که «قدرت مقابله به مثل» ارزش داره، وگرنه اصلاً انگار که بمبی در کار نیست.
نقل قول:
مگر شخصي باشه که اعتقاداتش جاي عقلش رو گرفته باشند.....

اعتقاد به اسلام و عقل همسو هستند و یکی نمی‌تواند جای دیگری را بگیرد.
نقل قول:
مثل احمدي نژاد که عضو گروهي هستش که ميخواند جهان رو براي ظهور منجي اماده کنند و راستاي اون عقيده دارند که بايد به هر نحوي اسلام رو گسترش بدهند...حتي اگر شده با بمب هسته اي....

عجب. این یکی رو دیگه نشنیده بودم. می‌شه بگین این رو از کجا نقل کردین؟
نقل قول:
البته اين گونه موضوعات زياد مورد بحث قرار نميگيره...

چرا، زیاد هم مطرح می‌شود. رسانه‌های غربی، با مطرح کردن چنین مطالبی (به دروغ)، اسلام‌هراسی(کوفی عنان هم از اسلام‌هراسی انتقاد کرده بود) را ترویج می‌کنند و به آن دامن می‌زنند.
نقل قول:
اما موضوع سلاح هسته اي ايران مانند امريکا واسرائيل يا چين و روسيه نخواهد بود....ايران متعصبه و ممکنه دست به کارهاي نا عاقلانه اي بزنه.....

نخیر. همان‌طور که گفتم، بمب اتمی که آن‌ها دارند، برای استفاده کردن است ولی ایران به لحاظ ایدئولوژیکی، تکنیکی و ... به دنبال بمب نیست.
نقل قول:
در صورت وجود سلاح هسته اي...و با تعصب اسلامي که داره موجب ترس و فعاليت بيشتر جهان شده.......

اسلام‌هراسی رو که توضیح دادم.
نقل قول:
و اين که شما ميگي امريکا در صدد تا از بمب هسته اي استفاده کنه 100% درست نيست...مگر جنگي رخ بده...

جنگ هسته‌ای با فشردن یک کلید اتفاق می‌افتد و آن‌ها هم به راحتی این کار را خواهند کرد.
نقل قول:
بعد سلاح هاي هسته اي ايران نمايان بشه و سپس فاجعه رخ خواهد داد...(جنگ هسته اي)

نمایان؟ چیزی برای نمایان کردن وجود ندارد. آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای هم این را تأیید کرده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
majidjon13آفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 19 آذر 1384
مجموع ارسالها: 2181
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: پرشيا
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 17 بهمن 1385، ساعت 6:07
 1 سال و 9 ماه پيش
#39
 
h15n نوشته بود:
majidjon13 نوشته بود:
h15n نوشته بود:
سراب نوشته بود:
اگه یه کم خودتو بذاری جای اونها ممکنه یه کم بهشون حق بدی نگران باشن!
وقتی یه کشوری مثل ایران که هر روز پرچم یه کشور رو آتیش میزنن با این مدل سیاست ها اگه سلاح هسته ای داشته باشه اونوقت یه روز باهاش آمریکا رو میزنه ؛ فردا اسرائیل بعدش انگلیس و... همینجوری برو تا برسی به بورکینافاسو Wink

بمب هسته‌ای که آمریکا، اسرائیل و اسرائیل دارند، برای «زدن» است، و نه برای «ویترین». در یک مجله‌ی ریاضی خوانده بودم که با تئوری بازی‌ها ثابت شده که قدرت مقابله به مثل هسته‌ای، مؤثرتر از سیستم دفاعی در مقابل حمله‌ی هسته‌ای است. آمریکا از بمب اتمی قبلاً دوبار استفاده کرده و الآن هم پایه‌ی استفاده می‌باشد. Shame on you
رئیس جمهور فرانسه، ژاک شیراک هم که گفته بود که «حق استفاده از سلاح اتمی بر علیه تروریست‌ها را برای کشورش محفوظ می‌دارد». واضح است که یک تروریست را نمی‌توان هدف بمب اتمی قرار داد Laughing چرا که این بمب برای کشتار جمعی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که این تهدید بر علیه ایران مطرح شده است.

شما جوري در مورد بمب هسته اي صحبت ميکني انگار داري در مورد يک نارنجک دستي سخن ميگي....حتي يک بمب هسته اي امروزي اثار بسيار مخرب و وحشتناکي براي کل جهان داره...حتي يکي Brick wall ......

در روزنامه‌یTorento Star مقاله‌ای چاپ شده بود، با عنوان "We should nuke Iran" که سر وصدای زیادی برپا کرد....خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
نقل قول:
هيچ کشور اونقدر احمق نيست که مستقيما از بمب هسته اي استفاده کنه.....

بمب برای استفاده کردنه. آمریکا که بمب داره، می‌خواد ازش استفاده کنه، وگرنه برای ویترین که نمی‌سازه. توضیح دادم که «قدرت مقابله به مثل» ارزش داره، وگرنه اصلاً انگار که بمبی در کار نیست.
نقل قول:
مگر شخصي باشه که اعتقاداتش جاي عقلش رو گرفته باشند.....

اعتقاد به اسلام و عقل همسو هستند و یکی نمی‌تواند جای دیگری را بگیرد.
نقل قول:
مثل احمدي نژاد که عضو گروهي هستش که ميخواند جهان رو براي ظهور منجي اماده کنند و راستاي اون عقيده دارند که بايد به هر نحوي اسلام رو گسترش بدهند...حتي اگر شده با بمب هسته اي....

عجب. این یکی رو دیگه نشنیده بودم. می‌شه بگین این رو از کجا نقل کردین؟
نقل قول:
البته اين گونه موضوعات زياد مورد بحث قرار نميگيره...



اين توي خبري در سايت بي بي سي...بود...اگر خواستي بعدا سرچ ميکنم

به نظرم بحث فاييده نداره..چون شما تمامي نظرات احمدي نژاد رو نفل ميکنيد...بعد از اين بجاي بحث با شما ميشينم پاي سخنان گهر بار رئيس جمهور تا نظرات شما رو هم شنيده باشم و با يک تير 2 نشون بزنم.....و در ضمن در وقتم هم صرفه جويي کنم...
چون جواب به موضوعات سياسي با جبه هاي مختلف کشورها و بدون شواهد و مدارک(از هر 2 طرف)
وقت هدر دادنه..


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط majidjon13 در تاريخ سه‌شنبه 17 بهمن 1385، ساعت 6:23 ويرايش شده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
اميرحسينآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 06 مهر 1384
مجموع ارسالها: 1617
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: ايران
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 17 بهمن 1385، ساعت 6:14
 1 سال و 9 ماه پيش
#40
 
نقل قول:
اين توي خبري در سايت بي بي سي...بود...اگر خواستي بعدا سرچ ميکنم

من BBC رو به صورت مطلق قبول ندارم و خیلی وقت‌ها پیش اومده که دروغ هم نوشته. بهتره سرچ کنین تا بعد با هم بیش‌تر صحبت کنیم.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
بچه برقي 78آفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 31 خرداد 1385
مجموع ارسالها: 1039
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: اهواز
جنسيت: مرد
ارسال سه‌شنبه 17 بهمن 1385، ساعت 14:57
 1 سال و 9 ماه پيش
#41
 
اگه به جاي حکومت يک «شبکه عصبي مصنوعي» داشتيم بعد از 30 سال وزناش Train شده بود و شيوه حکومت را ياد گرفته بود.

مشکل ما از اشخاص نيست، مشکل از جايي بالاتره که هميشه هم به اون اشاره کردم و نيازي به تکرارش نيست.

_________________
... دلبري برگزيده ام که مپرس
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Mohammad133آفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 15 آذر 1386
مجموع ارسالها: 44
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Canada
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 18 آذر 1386، ساعت 22:11
 11 ماه و 28 روز پيش
#42
 
کاربران گرامي
من فکر ميکنم بي بي سي نيوز بدرد نميخوره ..

اگر خواستيد به اين اخبار مراجعه کنيد خيلي بهتر است.
www.aljazeera.com
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است اخبار دولت احمدي نژاد
3
پاسخها: 336 بیننده: 15405 نویسنده: غريب آشنا
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است به احمدي نژاد راي ندهيد
3
پاسخها: 46 بیننده: 2272 نویسنده: تنها با تمام دردها
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است احمدي نژاد vs خاتمي..
1
پاسخها: 5 بیننده: 507 نویسنده: majidjon13
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است الهه زيبايي!
1
پاسخها: 21 بیننده: 916 نویسنده: sunson

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید
قوانين تالارهاي گفتمان گزارش خطا
سوال در مورد تالارهاي گفتمان پيشنهاد
تمام ساعات و تاریخها بر حسب 4.5+ ساعت گرینویچ می‌باشند
تبليغات: