صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
2
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
تنها با تمام دردهاآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 30 شهريور 1385
مجموع ارسالها: 367
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: در قلب تو
جنسيت: نامشخص
ارسال پنجشنبه 16 آذر 1385، ساعت 16:31
 1 سال و 11 ماه پيش
#1
 
به نظر شما چرا اين دولت مردان عزيز جمهوري اسلامي
اصلا به شيراز و استان فارس اهميت نمي دن ؟؟؟؟؟؟
چرا به اين استان سفر نمي کنن ؟؟؟؟؟
علت بي مهري شون به شيراز و استان فارس چيه ؟؟؟؟؟؟؟
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
حامدآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 08 فروردين 1385
مجموع ارسالها: 1240
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 16 آذر 1385، ساعت 17:32
 1 سال و 11 ماه پيش
#2
 
در يک کلمه مي شه گفت: حسادت!
ترس از اينکه شيراز شيراز بشه!

_________________
دلم از بي کسي بيچاره شد بيچاره تر بادا
________________________________
مرخصي مطلق تا اطلاع ثانوي.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
llollآفلاين
زبون بسته!
زبون بسته!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 15 آذر 1385
مجموع ارسالها: 11
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال پنجشنبه 16 آذر 1385، ساعت 22:14
 1 سال و 11 ماه پيش
#3
 
واقعا اينجا آي دي من به کار مياد


lloll
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 17 آذر 1385، ساعت 0:40
 1 سال و 11 ماه پيش
#4
 
بنده از يه منبع مطلع و موثق شنيدم كه رئيس جمهور با استاندار فارس مشكل پيدا كرده و حتي سعي كرده اون رو عوض كنه؛ اما از اونجايي كه به طور كاملاً اتفاقي استاندار فارس خواهر زاده خانم آقاي حائري، امام جمعه شيراز، هست و از حمايت كامل ايشون بهره منده، آقاي رئيس جمهور هم گفته به استان فارس نمياد و علت تأخير طولانيه حضور رئيس جمهور در استان فارس هم همينه.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سياسفيدآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 19 فروردين 1385
مجموع ارسالها: 2877
اعتبار کسب شده: 4065
محل سکونت: شيراز
سن: 24
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 17 آذر 1385، ساعت 0:48
 1 سال و 11 ماه پيش
#5
 
تنها با تمام دردها نوشته بود:
اصلا به شيراز و استان فارس اهميت نمي دن ؟؟؟؟؟؟
چرا به اين استان سفر نمي کنن ؟؟؟؟؟


اگر منظورتون سفرهاي استاني رييس جمهور است ، اين سفر ها به ترتيب خاصي است که در جال انجام هست .
از استان هاي محروم تر شروع شده . همان طور که هيئت دولت هنوز به استان اصفهان نرفته !

_________________
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
manisaآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 تير 1385
مجموع ارسالها: 336
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: tehran
سن: 31
جنسيت: زن
ارسال جمعه 17 آذر 1385، ساعت 1:37
 1 سال و 11 ماه پيش
#6
 
بايد خوشحال باشيد که نيامده چون هر جا رفته يک گندي بالا آمده ،ايشون بيشتر به استانهايي که پاچه خوارهاي زيادي داره ميره اما شيرازي ها همه آدمهاي رک و رو راستي هستند و حاضر نيستند جلوي هر کسي سر خم کنند به نظر من به همين خاطره آنطرفها پيداش نيميشه
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
llollآفلاين
زبون بسته!
زبون بسته!

آواتار

تاريخ عضويت: چهارشنبه 15 آذر 1385
مجموع ارسالها: 11
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 17 آذر 1385، ساعت 2:47
 1 سال و 11 ماه پيش
#7
 
باز هم به آي دي من توجه کنيد:

lloll
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2367
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 17 آذر 1385، ساعت 2:48
 1 سال و 11 ماه پيش
#8
 
غريب آشنا نوشته بود:
بنده از يه منبع مطلع و موثق شنيدم كه رئيس جمهور با استاندار فارس مشكل پيدا كرده و حتي سعي كرده اون رو عوض كنه؛ اما از اونجايي كه به طور كاملاً اتفاقي استاندار فارس خواهر زاده خانم آقاي حائري، امام جمعه شيراز، هست و از حمايت كامل ايشون بهره منده، آقاي رئيس جمهور هم گفته به استان فارس نمياد و علت تأخير طولانيه حضور رئيس جمهور در استان فارس هم همينه.

باز هم سعادتیه Pray ایشال جناب حائری هیچ وقت با خواهر زاده شون اختلاف پیدا نکنن! Anxious

_________________
I Am SO Cute!!!
Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احسانآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 4997
اعتبار کسب شده: 7262
محل سکونت: شيراز
سن: 26
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 17 آذر 1385، ساعت 5:16
 1 سال و 11 ماه پيش
#9
 
متاسفانه اين تصور که "نسبت به ما کم لطفي شده" بين همه مردم ايران جا افتاده. از خوزستان تا خراسان و از آذربايجان تا سيستان! من چنين تفکري رو قبول ندارم. شيراز و فارس اگر پيشرفته نباشند، عقب مانده نيز نيستند، چه بسا نقاط ديگري در اين کشور وجود دارند که مردمش در فلاکت مطلق به سر ميبرند. نمونه اي که چند ماه پيش در استان کرمان تيتر خبرگزاريها شد، فقط يکي از هزار است. همين الان در استانهايي چون ايلام، کهکيلويه و بويراحمد، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبي و ... ميتوانيد نشانه هاي عقب ماندگي محض را ببينيد. آيا ميتوانيد باور ميکنيد که در ايران جائي باشد که مردم آنجا "پول" را نشناسند؟؟؟ و مبادله شان به صورت کالا به کالا باشد؟ (ميتونم بهتون آدرس بدم، چند ساعت بيشتر با شيراز فاصله نداره! اطراف ياسوجه.)


1. فارس به علت اينکه پايتخت هخامنشيان بوده، بعد از انقلاب (حداقل اوائل آن) به نوعي مظهر حکومت پادشاهي به حساب مي آمده و بنابراين عدم توجه به آن (در آن مقطع) دور از انتظار نبوده است.

2. عقب ماندگي برخي مناطق نسبت به ساير جاها، بيش از اينکه معلول دخالتي از بالاي سر بوده باشد، به مردمان و فرهنگ مردمان آن منطقه باز ميگردد. به عنوان مثال کردستان پيشرفت نميکند، چون امنيت کافي براي سرمايه گزاري در آن برقرار نيست و اصفهان پيشرفت ميکند چون مردمش عموما سخت کوش و اقتصادي هستند. [تهران يک استثنا هست]

3. قانون دنيا، قانون جنگل است، تحت هر اسمي که بيانش کنند! در ممالک جهان سوم، عامل "نفوذ" قائده بازي را بيش از پيش ناعادلانه ميشازند. بنابراين بديهي است که هر کسي بسته به ميزان نفوذش، از منابع کشور بهره ببرد. به اين ترتيب رفسنجان ميشود پايتخت توسعه، پسته ميشود صادرات اول کشور (بعد از نفت)، سيرجان داراي منطقه آزاد اقتصادي ميشود و در همان حال روستاهايي در همان استان کشف ميشود که گويي در چند هزار سال پيش به سر ميبرند! از نمايندگان شيراز چه خبر؟

سخن بسيار است.

_________________
» تنهايي خيلي خوب است... ... ... اما دونفره‌اش!
» برنج را با وام بانکي ميخريم، نان را قسطي و ديگر هيچ!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Bayas Goolآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: پنجشنبه 19 مرداد 1385
مجموع ارسالها: 2169
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Tehran
جنسيت: زن
ارسال شنبه 18 آذر 1385، ساعت 10:00
 1 سال و 11 ماه پيش
#10
 
احسان نوشته بود:

1. فارس به علت اينکه پايتخت هخامنشيان بوده، بعد از انقلاب (حداقل اوائل آن) به نوعي مظهر حکومت پادشاهي به حساب مي آمده و بنابراين عدم توجه به آن (در آن مقطع) دور از انتظار نبوده است.

2. عقب ماندگي برخي مناطق نسبت به ساير جاها، بيش از اينکه معلول دخالتي از بالاي سر بوده باشد، به مردمان و فرهنگ مردمان آن منطقه باز ميگردد. به عنوان مثال کردستان پيشرفت نميکند، چون امنيت کافي براي سرمايه گزاري در آن برقرار نيست و اصفهان پيشرفت ميکند چون مردمش عموما سخت کوش و اقتصادي هستند. [تهران يک استثنا هست]

3. قانون دنيا، قانون جنگل است، تحت هر اسمي که بيانش کنند! در ممالک جهان سوم، عامل "نفوذ" قائده بازي را بيش از پيش ناعادلانه ميشازند. بنابراين بديهي است که هر کسي بسته به ميزان نفوذش، از منابع کشور بهره ببرد. به اين ترتيب رفسنجان ميشود پايتخت توسعه، پسته ميشود صادرات اول کشور (بعد از نفت)، سيرجان داراي منطقه آزاد اقتصادي ميشود و در همان حال روستاهايي در همان استان کشف ميشود که گويي در چند هزار سال پيش به سر ميبرند! از نمايندگان شيراز چه خبر؟

سخن بسيار است.


Applause Applause Applause
بعد از ده سال از اولين مسافرتم به شيراز وقتي براي ادامه تحصيل وارد شيراز شدم
خيلي تاسف خوردم، چون شيراز همون شيراز ده سال پيش بود و هيچ تغييري نکرده بود
و هميشه تا روز آخري که شيراز بودم بين ما دانشجوهاي شهرستاني سر اينکه چرا شيراز در مقايسه
با شهر هاي بزرگي مثل اصفهان و تبريز که در دوره هاي گذشته پايتخت بودند و تونستند به موازات تهران از هر نظر رشد کنند، عقب ماندگي وجود داره بحث بود
من با گزينه دوم احسان کاملا موافقم،‌مردم شيراز خودشون هيچ وقت نخواستند شهرشون پيشرفت داشته باشه

_________________
ياد آور اين باشيم که عشق معجزه مي کند Angel
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 19 آذر 1385، ساعت 0:28
 1 سال و 11 ماه پيش
#11
 
توي شيراز يه چيزهايي شديداً تو اين مدت رشد كرده و همچنان داره رشد مي كنه: غذاخوري ها و رستوران ها و فست فودها! علتش هم كاملاً مشخصه: شيرازي ها عموماً به شكمشون خيلي اهميت مي دن.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
سرابآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 22 مهر 1385
مجموع ارسالها: 2367
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 20
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 19 آذر 1385، ساعت 2:09
 1 سال و 11 ماه پيش
#12
 
Bayas Gool نوشته بود:
احسان نوشته بود:

1. فارس به علت اينکه پايتخت هخامنشيان بوده، بعد از انقلاب (حداقل اوائل آن) به نوعي مظهر حکومت پادشاهي به حساب مي آمده و بنابراين عدم توجه به آن (در آن مقطع) دور از انتظار نبوده است.

2. عقب ماندگي برخي مناطق نسبت به ساير جاها، بيش از اينکه معلول دخالتي از بالاي سر بوده باشد، به مردمان و فرهنگ مردمان آن منطقه باز ميگردد. به عنوان مثال کردستان پيشرفت نميکند، چون امنيت کافي براي سرمايه گزاري در آن برقرار نيست و اصفهان پيشرفت ميکند چون مردمش عموما سخت کوش و اقتصادي هستند. [تهران يک استثنا هست]

3. قانون دنيا، قانون جنگل است، تحت هر اسمي که بيانش کنند! در ممالک جهان سوم، عامل "نفوذ" قائده بازي را بيش از پيش ناعادلانه ميشازند. بنابراين بديهي است که هر کسي بسته به ميزان نفوذش، از منابع کشور بهره ببرد. به اين ترتيب رفسنجان ميشود پايتخت توسعه، پسته ميشود صادرات اول کشور (بعد از نفت)، سيرجان داراي منطقه آزاد اقتصادي ميشود و در همان حال روستاهايي در همان استان کشف ميشود که گويي در چند هزار سال پيش به سر ميبرند! از نمايندگان شيراز چه خبر؟

سخن بسيار است.


Applause Applause Applause
بعد از ده سال از اولين مسافرتم به شيراز وقتي براي ادامه تحصيل وارد شيراز شدم
خيلي تاسف خوردم، چون شيراز همون شيراز ده سال پيش بود و هيچ تغييري نکرده بود
و هميشه تا روز آخري که شيراز بودم بين ما دانشجوهاي شهرستاني سر اينکه چرا شيراز در مقايسه
با شهر هاي بزرگي مثل اصفهان و تبريز که در دوره هاي گذشته پايتخت بودند و تونستند به موازات تهران از هر نظر رشد کنند، عقب ماندگي وجود داره بحث بود
من با گزينه دوم احسان کاملا موافقم،‌مردم شيراز خودشون هيچ وقت نخواستند شهرشون پيشرفت داشته باشه

آمو پیشرفت چی چیه؟؟؟
میریم کالباس با خیار شور و نون ساندویچی میگیریم میریم چمران ؛ مَی بدون پیشرفت نَمیشه ساندویچ کالباس خورد؟؟؟ اوینه ازینا؟؟؟ Silenced
شکم برای شیرازیها یعنی همه چیز!!! Brick wall

_________________
I Am SO Cute!!!
Mr. Green
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
cyb3rآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 01 اسفند 1384
مجموع ارسالها: 53
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: تهران
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 19 آذر 1385، ساعت 2:20
 1 سال و 11 ماه پيش
#13
 
به فارس نسبت به اصفهان و مشهد و .... طبيعتا کمتر ميرسند ، ولي از خيلي شهر هاي ديگه خيلي خيلي بيشتر هواشو دارند ! من بوشهر ، شيراز ، تهران ، کرمانشاه ، .. زندگي کردم ، بجز اينا زندگي خيلي شهر هاي ديگه از مايه دارش تا فقيرش رو ديدم از نزديک ... به نظرم کلمه "اصلا" اصلا! مناسب نيست . تهرانيا هم ميگن به ما نميرسن ولي آيا شما قبول داريد؟
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ناشناس
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

مجموع ارسالها: 198
اعتبار کسب شده: 0
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 19 آذر 1385، ساعت 19:39
 1 سال و 11 ماه پيش
#14
 
تنها با تمام دردها نوشته بود:
به نظر شما چرا اين دولت مردان عزيز جمهوري اسلامي
اصلا به شيراز و استان فارس اهميت نمي دن ؟؟؟؟؟؟
چرا به اين استان سفر نمي کنن ؟؟؟؟؟
علت بي مهري شون به شيراز و استان فارس چيه ؟؟؟؟؟؟؟


در يک کلمه:کسي راي نميده! Applause
______________
يکي از اعضاي پيشن تالار
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 19 آذر 1385، ساعت 20:53
 1 سال و 11 ماه پيش
#15
 
سياسفيد نوشته بود:
تنها با تمام دردها نوشته بود:
اصلا به شيراز و استان فارس اهميت نمي دن ؟؟؟؟؟؟
چرا به اين استان سفر نمي کنن ؟؟؟؟؟


اگر منظورتون سفرهاي استاني رييس جمهور است ، اين سفر ها به ترتيب خاصي است که در جال انجام هست .
از استان هاي محروم تر شروع شده . همان طور که هيئت دولت هنوز به استان اصفهان نرفته !

خدمت منورتون عرض كنم كه در رده بندي استانها، استان فارس از استانهاي محروم محسوب مي شه.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است مهم: تصاوير گردهمايي يازدهم مرداد 1385 - رستوران فدک شيراز
1
پاسخها: 65 بیننده: 4665 نویسنده: احسان
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است سيستم اداري منحصر بفرد دانشگاه شيراز
1
پاسخها: 7 بیننده: 468 نویسنده: مهفام
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است تصاويري از خوابگاه دختران دانشگاه شيراز (ارم)
2
پاسخها: 22 بیننده: 6273 نویسنده: احسان
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است دانشگاه صنعتي شيراز
1
پاسخها: 4 بیننده: 648 نویسنده: احسان

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید
قوانين تالارهاي گفتمان گزارش خطا
سوال در مورد تالارهاي گفتمان پيشنهاد
تمام ساعات و تاریخها بر حسب 4.5+ ساعت گرینویچ می‌باشند
تبليغات: