صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
1
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
Poll :: من با ارتباط جنسی قبل از ادواج ...

موافقم و تاثيري در انتخاب همسر آينده ام ندارد
26%
 26%  [ 5 ]
موافقم ولي همسر آينده ام نبايد داشته باشد
0%
 0%  [ 0 ]
مخالفم و همسر آينده ام نيز نبايد داشته باشد
63%
 63%  [ 12 ]
مخالفم ولي تاثيري روي انتخاب همسر آينده ام ندارد
10%
 10%  [ 2 ]
مجموع آراء : 19


نویسنده پیغام
مهربان...آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 29 ارديبهشت 1385
مجموع ارسالها: 707
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 1:41
 2 سال و 3 ماه پيش
#106
 
sedayedel نوشته بود:
zohre khanoom نوشته بود:
خلاصه من مخالفم ودوست دارم همسرم جز من دست به دختر ديگه اي نزده باشه و شديد غيرتي باشه Think



ولی درمورد اولت, باشه حالا يک دونه بی دستش و برای شما سفارش ميديم که مطمئن باشي Razz


Razz Razz Wink

_________________
سفر بايد کرد
دو قدم مانده تا قاف...
ع ، ش !!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
mhajiآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 3418
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Montreal
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 1:46
 2 سال و 3 ماه پيش
#107
 
مهربان... نوشته بود:

Razz Razz Wink


مهربونم...
با اين پستت يه ستاره ديگه گرفتي
و حالا شدي سه ستاره: ***
بهت تبريک ميگم Smile Applause
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مهربان...آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 29 ارديبهشت 1385
مجموع ارسالها: 707
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 1:51
 2 سال و 3 ماه پيش
#108
 
mhaji نوشته بود:
مهربان... نوشته بود:

Razz Razz Wink


مهربونم...
با اين پستت يه ستاره ديگه گرفتي
و حالا شدي سه ستاره: ***
بهت تبريک ميگم Smile Applause


ممنونم ...
ساده تر از اوني که فکر مي کردم...

_________________
سفر بايد کرد
دو قدم مانده تا قاف...
ع ، ش !!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
mhajiآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 3418
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Montreal
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 1:56
 2 سال و 3 ماه پيش
#109
 
مهربان... نوشته بود:

ممنونم ...
ساده تر از اوني که فکر مي کردم...


براي گرفتن ستاره بعدي بايد سيصد ارسال ديگه داشته باشي
و براي پنج ستاره شدن، که در تالار بالاترين حد معرفت به حساب مياد، 800 تا ديگه لازمه Very Happy
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 2:20
 2 سال و 3 ماه پيش
#110
 
اين هم ادامه مطالب قبلي كه نوشته بودم:
انسان اگه بتونه قبل از ازدواج خويشتن داري كنه، مسلماً خيلي بهتره؛ البته خويشتن داري به اين راحتي هم نيست. اگه اين توان رو در خودش نمي بينه، بايد راه حلي براي ارضاي غرايزش پيدا كنه كه اين راه حل از نظر اسلام ازدواج موقته. كساني هم كه به اين مسئله اعتقاد ندارن يا اصلاً كلاً به احكام دين پايبند نيستن، هر جور كه دوست داشته باشن و از دستشون بر بياد غريزه جنسي شون رو ارضا مي كنن و اين براي بقيه افرادي كه مثل اونها فكر مي كنن كاملاً طبيعيه. به عنوان نمونه وضعيت روابط جنسي در جوامع لائيك غربي به همين شكله. يعني ارتباط جنسي قبل از ازدواج كاملاً عاديه. در هر صورت چون در ازدواج همه چيز دو طرفه هست، شخص هر جور خودش با اين قضيه برخورد كنه، همون انتظار رو هم بايد از همسرش داشته باشه. كسي كه ارتباط جنسي قبل از ازدواج رو حق خودش مي دونه، اين حق رو براي همسرش هم بايد در نظر بگيره.
با ديدي كه من دارم، اگه از لحاظ منطقي به قضيه نگاه كنم، ارتباط جنسي مشروع قبل از ازدواج چه براي دختر و چه براي پسر اشكالي نداره. اگه هم بخوام احساسي برخورد كنم،" خدا يكي؛ يار يكي؛ دل يكي؛ دلدار يكي." ارتباط جنسي قبل از ازدواج درست نيست. باز از لحاظ منطقي، اگه همسرم قبل از ازدواج ارتباط جنسي مشروع با كس ديگه اي داشته، به من ارتباطي نداره و مسأله شخصي خودشه؛ البته در مورد ارتباط جنسي نامشروع قضيه فرق مي كنه. چون روي همچين كسي اصلاً نمي تونم حساب كنم و برام قابل اعتماد نيست. اما از لحاظ احساسي، خيلي غلط مي كنه ارتباط جنسي قبل از ازدواج داشته باشه! مشروع و نامشروع هم سرم نمي شه! از نظر من كه نامشروعه!
تو اين قضيه براي من يه دو راهي بين منطق و احساس و همچنين شرع و عرف وجود داره كه منطق و شرع در يك سمت و احساس و عرف در سمت مقابل قرار گرفتن. زور هر كدومشون بچربه، پيروزه! با اين اوصاف من هيچ گزينه اي رو انتخاب نكردم.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط غريب آشنا در تاريخ جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 12:46 ويرايش شده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
رندآفلاين
سال صفري!
سال صفري!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 15 مهر 1382
مجموع ارسالها: 57
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: کلبه اي در دوردست بر روي دريا...
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 2:58
 2 سال و 3 ماه پيش
#111
 
امروز یکی از جالب ترین بحث هایی را که در این تالار به آنها برخوردم رو می بینم و خیلی کنجکاو به نتیجه اون هستم به عنوان اینکه افراد این جامعه مجازی اغلب از قشر دانشجویان و با سوادان ایران هستند و خیلی به ندرت به چنین بحث هایی در این ابعاد (افکار متنوع حاکم بر این تالار در برابر این موضوع) بر می خورم وهمیشه برام نظرات مختلف افراد در این باره جالب بوده و تصمیم گرفتم یه نوت در این مورد بذارم.

به نظر من این مساله به قول صدای دل اجتناب ناپذیره و باید در موردش تفکر کرد. من حامی 100% طرز فکر امید هستم و از اون نکته ظریفی که در باره زن ها گفت متشکرم و به اون کاملاً ایمان دارم.
در مورد این مساله هم دخالت دادن هیچ باور قبلی رو قبول ندارم مگر اینکه با فکر پذیرفته شده باشه تا به اينکه به پشتوانه هر باور قوی دیگه!

موقع خوندن نظرات افراد مختلف، تماماً این سوال برای من پیش میومد که اونایی که جزو گروه سوم هستند(تا حالا 67%)، چه تضمینی براشون هست که طرف مقابلشون (مثل خودشون) همچین تجربه ای نداشته باشند و خودشون اولین شریک جنسی همسرشون باشند؟ مگه پنهان کردنش خیلی سخته؟ یک لحظه خودتون رو در شرایطی فرض کنید که اتفاقاً حقیقت تلخی بعد از گذشت مدتها از ازدواجتان بر شما برملا شده. این حقیقت که همسر شما روابط جنسی قبلی داشته و اکنون شما متوجه آن شدید و آنوقت فکر می کنید وای که چه کلاه بزرگی بر سر شما رفته، ولی حقیقت اینه که اینکه شما خود را از تمامی این مسائل قبل ازدواج محروم کردید، هیچ ربطی به این که شریک زندگی شما همین روش را داشته است، ندارد.
بر خلاف فکر خیلی از شما، من فکر می کنم احتمال وجود این مساله خیلی هم کم نیست. این افراد شاید حتی تصور این مساله رو هم نمی تونن داشته باشند ولی این هم یک واقعیته مثل خیلی حقایق دیگه که شوکه کننده هستند وخیلی ها ازش فرار می کنن. حتی اگه این کار(داشتن رابطه جنسی) رو یک اشتباه به حساب بیاریم، باز باید بپذیریم که انسان اشتباه میکنه، ولی ممکنه ازگذر یک اشتباه بزرگ بشه، پس چرا باید این جنبه رو نادیده بگیریم؟

من فکر میکنم تقریبا همه ما "دوست داریم" که اولین شریک جنسی همسرمان باشیم و این یک امر طبیعیه (چرا؟)، و نیز ما میخواهیم قهرمان جنسی او نیز باشیم. ولی ما فقط به خاطر سکس ازدواج نمی کنیم.
به نظر من خیلی بد تر از اینکه شریک جنسی ما تجربه قبلی سکس داشته باشه، اینه که بخواد به دروغ اون رو کتمان کنه.

همه حرف من اینه که به نظر من داشتن و نداشتن روابط جنسی قبل از ازدواج برای هر کس باید آگاهانه باشه.
مرد و زن هم نداره. تو ایران ما، داشتن این رابطه برای زن های ما به مراتب قبیح تر و زشت تر جلوه داده میشه ودر مواردی حتی "مرگ !" بر زن حلال شمرده میشه. اینجا باید تعصب های "قیصری" رو کنار گذشت چون من اعتقاد دارم این جور محرومیت ها همواره نتیجه عکس خواهد داشت. زنان ما هم مانند مردان ما نیاز جنسی دارند. پس همانطور که مردان ارضای این نیاز را بر خود مجاز می دانند، برای زنان هم این حق وجود دارد در غیر اینصورت انحراف بیشتری در زنان ایجاد خواهد شد. بر خلاف تصور خیلی از مردان، اثبات مدرک پاکدامنی دروغین برای زن ها اصلاً کار سختی نیست. توجه کنید که حرف من اصلاً به معنی برابری زن و مرد نیست که من هرگز به اون ایمان ندارم.

من با تمام تمایل ایرانی خودم، تلخی حقیقت رو به جان میخرم و چه بسا شهامت طرف مقابلم رو در گفتن این حقیقت و راستی و یکرنگی اون رو به پاکدامنی که برای من یک جُک بزرگ و تو خالیست، کاملاً ترجیح میدم. پس من هرگز نگران این مساله نیستم، من منش و شیوه ام رو برهمین اساس بنا می کنم و پیش میرم. نیاز جنسی رو هم یک واقعیت می دونم، در این مورد خیلی بی پرده برخورد می کنم چون هرگز نمی خوام به خاطر نیاز جنسی، یک عمر به بازیگری که احتمالاً بخواد از این نیاز به عنوان افسار من استفاده کنه، سواری بدم.

پس من یک بستنی زعفرانی بابا بستنی رو به یک شریک جنسی دودره باز ترجیح میدم، به سلامتی هر چی آدم دروغگو که اگه اونا نبودن، راست ها وجود نداشتند!!!
Razz

_________________
شادي از خرد عاقل تر است..
Will. Durant


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط رند در تاريخ جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 3:27 ويرايش شده است.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Omidآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 11 آذر 1384
مجموع ارسالها: 3166
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Florida
سن: 36
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 3:21
 2 سال و 3 ماه پيش
#112
 


Applause Applause x 1000 to Gharibe Ashena for being very clear and logical!

Dancing Dancing x 1000 to Rend for exactly the same reason.

You guys expressed really good points! Now that thigs re being said logically, I might get tempted to add a few words after dinner. (food is always more important than sex, you see! Wink )

_________________
بهترين زن دنيا زني است که کسي او را نديده باشد.
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مسافر کويرآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 23 خرداد 1383
مجموع ارسالها: 1886
اعتبار کسب شده: 4939
محل سکونت: خودمم نميدونم!
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 11:37
 2 سال و 3 ماه پيش
#113
 
غريب آشنا نوشته بود:
اين هم ادامه مطالب قبلي كه نوشته بودم:
انسان اگه بتونه قبل از ازدواج خويشتن داري كنه، مسلماً خيلي بهتره؛ البته خويشتن داري به اين راحتي هم نيست. اگه اين توان رو در خودش نمي بينه، بايد راه حلي براي ارضاي غرايزش پيدا كنه كه اين راه حل از نظر اسلام ازدواج موقته. كساني هم كه به اين مسئله اعتقاد ندارن يا اصلاً كلاً به احكام دين پايبند نيستن، هر جور كه دوست داشته باشن و از دستشون بر بياد غريزه جنسي شون رو ارضا مي كنن و اين براي بقيه افرادي كه مثل اونها فكر مي كنن كاملاً طبيعيه. به عنوان نمونه وضعيت روابط جنسي در جوامع لائيك غربي به همين شكله. يعني ارتباط جنسي قبل از ازدواج كاملاً عاديه. در هر صورت چون در ازدواج همه چيز دو طرفه هست، شخص هر جور خودش با اين قضيه برخورد كنه، همون انتظار رو هم بايد از همسرش داشته باشه. كسي كه ارتباط جنسي قبل از ازدواج رو حق خودش مي دونه، اين حق رو براي همسرش هم بايد در نظر بگيره.
با ديدي كه من دارم، اگه از لحاظ منطقي به قضيه نگاه كنم، ارتباط جنسي مشروع قبل از ازدواج چه براي دختر و چه براي پسر اشكالي نداره. اگه هم بخوام احساسي برخورد كنم،" خدا يكي؛ يار يكي؛ دل يكي؛ دلدار يكي." ارتباط جنسي قبل از ازدواج درست نيست. باز از لحاظ منطقي، اگه همسرم قبل از ازدواج ارتباط جنسي مشروع با كس ديگه اي داشته، به من ارتباطي نداره و مسأله شخصي خودشه؛ البته در مورد ارتباط جنسي نامشروع قضيه فرق مي كنه. چون روي همچين كسي اصلاً نمي تونم حساب كنم و برام قابل اعتماد نيستن. اما از لحاظ احساسي، خيلي غلط مي كنه ارتباط جنسي قبل از ازدواج داشته باشه! مشروع و نامشروع هم سرم نمي شه! از نظر من كه نامشروعه!
تو اين قضيه براي من يه دو راهي بين منطق و احساس و همچنين شرع و عرف وجود داره كه منطق و شرع در يك سمت و احساس و عرف در سمت مقابل قرار گرفتن. زور هر كدومشون بچربه، پيروزه! با اين اوصاف من هيچ گزينه اي رو انتخاب نكردم.


اين است غريب آشناي واقعي! Applause Applause Applause Applause Applause
مرد منطق و احساس.
صداقت وحيد واقعا ستودنيه. Applause

رند هم نشون داد که چه انسان منطقي و کار درستيه.
دست گل هر دوتاتون درد نکنه!
کاش بقيه هم اينقدر صادق بودند.

_________________
نه بسته ام به کس دل, نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج , رها, رها, رها من!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مهربان...آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 29 ارديبهشت 1385
مجموع ارسالها: 707
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
جنسيت: نامشخص
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 13:21
 2 سال و 3 ماه پيش
#114
 
غريب آشنا نوشته بود:
اين هم ادامه مطالب قبلي كه نوشته بودم:
انسان اگه بتونه قبل از ازدواج خويشتن داري كنه، مسلماً خيلي بهتره؛ البته خويشتن داري به اين راحتي هم نيست. اگه اين توان رو در خودش نمي بينه، بايد راه حلي براي ارضاي غرايزش پيدا كنه كه اين راه حل از نظر اسلام ازدواج موقته. كساني هم كه به اين مسئله اعتقاد ندارن يا اصلاً كلاً به احكام دين پايبند نيستن، هر جور كه دوست داشته باشن و از دستشون بر بياد غريزه جنسي شون رو ارضا مي كنن و اين براي بقيه افرادي كه مثل اونها فكر مي كنن كاملاً طبيعيه. به عنوان نمونه وضعيت روابط جنسي در جوامع لائيك غربي به همين شكله. يعني ارتباط جنسي قبل از ازدواج كاملاً عاديه. در هر صورت چون در ازدواج همه چيز دو طرفه هست، شخص هر جور خودش با اين قضيه برخورد كنه، همون انتظار رو هم بايد از همسرش داشته باشه. كسي كه ارتباط جنسي قبل از ازدواج رو حق خودش مي دونه، اين حق رو براي همسرش هم بايد در نظر بگيره.
با ديدي كه من دارم، اگه از لحاظ منطقي به قضيه نگاه كنم، ارتباط جنسي مشروع قبل از ازدواج چه براي دختر و چه براي پسر اشكالي نداره. اگه هم بخوام احساسي برخورد كنم،" خدا يكي؛ يار يكي؛ دل يكي؛ دلدار يكي." ارتباط جنسي قبل از ازدواج درست نيست. باز از لحاظ منطقي، اگه همسرم قبل از ازدواج ارتباط جنسي مشروع با كس ديگه اي داشته، به من ارتباطي نداره و مسأله شخصي خودشه؛ البته در مورد ارتباط جنسي نامشروع قضيه فرق مي كنه. چون روي همچين كسي اصلاً نمي تونم حساب كنم و برام قابل اعتماد نيست. اما از لحاظ احساسي، خيلي غلط مي كنه ارتباط جنسي قبل از ازدواج داشته باشه! مشروع و نامشروع هم سرم نمي شه! از نظر من كه نامشروعه!
تو اين قضيه براي من يه دو راهي بين منطق و احساس و همچنين شرع و عرف وجود داره كه منطق و شرع در يك سمت و احساس و عرف در سمت مقابل قرار گرفتن. زور هر كدومشون بچربه، پيروزه! با اين اوصاف من هيچ گزينه اي رو انتخاب نكردم.


آفرين غريب آشناي عزيز...
بچه ها درست مي گن مرد منطق و احساس... Applause

_________________
سفر بايد کرد
دو قدم مانده تا قاف...
ع ، ش !!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال جمعه 27 مرداد 1385، ساعت 16:57
 2 سال و 3 ماه پيش
#115
 
مهربان... نوشته بود:
غريب آشنا نوشته بود:
اين هم ادامه مطالب قبلي كه نوشته بودم:
انسان اگه بتونه قبل از ازدواج خويشتن داري كنه، مسلماً خيلي بهتره؛ البته خويشتن داري به اين راحتي هم نيست. اگه اين توان رو در خودش نمي بينه، بايد راه حلي براي ارضاي غرايزش پيدا كنه كه اين راه حل از نظر اسلام ازدواج موقته. كساني هم كه به اين مسئله اعتقاد ندارن يا اصلاً كلاً به احكام دين پايبند نيستن، هر جور كه دوست داشته باشن و از دستشون بر بياد غريزه جنسي شون رو ارضا مي كنن و اين براي بقيه افرادي كه مثل اونها فكر مي كنن كاملاً طبيعيه. به عنوان نمونه وضعيت روابط جنسي در جوامع لائيك غربي به همين شكله. يعني ارتباط جنسي قبل از ازدواج كاملاً عاديه. در هر صورت چون در ازدواج همه چيز دو طرفه هست، شخص هر جور خودش با اين قضيه برخورد كنه، همون انتظار رو هم بايد از همسرش داشته باشه. كسي كه ارتباط جنسي قبل از ازدواج رو حق خودش مي دونه، اين حق رو براي همسرش هم بايد در نظر بگيره.
با ديدي كه من دارم، اگه از لحاظ منطقي به قضيه نگاه كنم، ارتباط جنسي مشروع قبل از ازدواج چه براي دختر و چه براي پسر اشكالي نداره. اگه هم بخوام احساسي برخورد كنم،" خدا يكي؛ يار يكي؛ دل يكي؛ دلدار يكي." ارتباط جنسي قبل از ازدواج درست نيست. باز از لحاظ منطقي، اگه همسرم قبل از ازدواج ارتباط جنسي مشروع با كس ديگه اي داشته، به من ارتباطي نداره و مسأله شخصي خودشه؛ البته در مورد ارتباط جنسي نامشروع قضيه فرق مي كنه. چون روي همچين كسي اصلاً نمي تونم حساب كنم و برام قابل اعتماد نيست. اما از لحاظ احساسي، خيلي غلط مي كنه ارتباط جنسي قبل از ازدواج داشته باشه! مشروع و نامشروع هم سرم نمي شه! از نظر من كه نامشروعه!
تو اين قضيه براي من يه دو راهي بين منطق و احساس و همچنين شرع و عرف وجود داره كه منطق و شرع در يك سمت و احساس و عرف در سمت مقابل قرار گرفتن. زور هر كدومشون بچربه، پيروزه! با اين اوصاف من هيچ گزينه اي رو انتخاب نكردم.


آفرين غريب آشناي عزيز...
بچه ها درست مي گن مرد منطق و احساس... Applause

آفرين براي چي؟ براي منطق يا براي احساس؟ خيلي وقتها اين دو تا جلوي هم جبهه مي گيرن. بايد بدوني كي منطق به كار ببري و كي احساس و اين اصلاً كار راحتي نيست.

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مهربان...آفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 29 ارديبهشت 1385
مجموع ارسالها: 707
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
جنسيت: نامشخص
ارسال شنبه 28 مرداد 1385، ساعت 1:30
 2 سال و 3 ماه پيش
#116
 
هم احساس و هم منطق و مهم تر از اون تعادل و توازني که بايد در اين بين وجود داشته باشه و گاهي اوقات يکي بر ديگري غلبه ميکنه و سختي کار اينجاست که ما بتونيم در شرايط به وجود اومده بهترين رو انتخاب کنيم..که شما توي حرفاتون به اون اشاره کرديد..

_________________
سفر بايد کرد
دو قدم مانده تا قاف...
ع ، ش !!
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
نمایش پیغامهای ارسال شده قبلی:      
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
موضوعات مرتبط
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است دوست داريد باچه کسي ازدواج کنيد؟
3
پاسخها: 147 بیننده: 8559 نویسنده: مسافر کوير
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است آگهي ازدواج
3
پاسخها: 55 بیننده: 4184 نویسنده: sareh_s999
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است [ نظر سنجي ] آيا حاضريد با يک فرد خارجي و غير مسلمان ازدواج کنيد؟
1
پاسخها: 30 بیننده: 4079 نویسنده: بچه برقي 78
هيچ پيغام جديدي ارسال نشده است رشد بي رويه ازدواج!!؟
1
پاسخها: 11 بیننده: 522 نویسنده: yekta

مشاهده موضوع قبلی مشاهده موضوع بعدی
قبلی تالار بعدی

 پرش به:   

شما نمی‌توانید در این تالار موضوع جدیدی ارسال کنید
شما نمی‌توانید به موضوعات این تالار پاسخ دهید
شما نمی‌توانید پیغامهای ارسالی خود در این تالار را، ویرایش کنید
شما نمی‌توانید پیغام های ارسالی خود در این تالار را حذف کنید
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌های این تالار شرکت کنید
قوانين تالارهاي گفتمان گزارش خطا
سوال در مورد تالارهاي گفتمان پيشنهاد
تمام ساعات و تاریخها بر حسب 4.5+ ساعت گرینویچ می‌باشند
تبليغات: