صفحه نخست  •  فهرست تالارها  •  نگارخانه  •  لیست اعضا  •  گروه‌ها  •  جستجو  •  ورود
 
3
ارسال موضوع جدیدپاسخ به موضوع
نویسنده پیغام
ستاره’ غريب
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

مجموع ارسالها: 2298
اعتبار کسب شده: 3160
جنسيت: زن
ارسال يکشنبه 31 تير 1386، ساعت 13:42
 1 سال و 2 ماه پيش
#256
 
Neutral ندانيم ما که چيست دانيم آنقدر که عمرا همچين کاري نکن . حسن مواظب باش حسن.
تمرينيست براي آنان که بيش فعالي دارن. ولي گفته باشم من از اين کار و اون شخص که اين کار رو بکنه ( صيغه کردن ) متنفرم. Mad Evil or Very Mad Confused

_________________
Smile
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احمدي نژادآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 22 خرداد 1386
مجموع ارسالها: 376
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال يکشنبه 31 تير 1386، ساعت 13:52
 1 سال و 2 ماه پيش
#257
 
ستاره’ غريب نوشته بود:
Neutral ندانيم ما که چيست دانيم آنقدر که عمرا همچين کاري نکن . حسن مواظب باش حسن.
تمرينيست براي آنان که بيش فعالي دارن. ولي گفته باشم من از اين کار و اون شخص که اين کار رو بکنه ( صيغه کردن ) متنفرم. Mad Evil or Very Mad Confused


اين کار و اون شخص که اين کار رو بکنه ( صيغه کردن ) هم از شما متنفرند . Mr. Green

_________________
هموطن گرامي. در مصرف برق صرفه جويي نماييد .
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
sedayedelآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 03 تير 1384
مجموع ارسالها: 3341
اعتبار کسب شده: 3877
محل سکونت: oonvar e donya
جنسيت: نامشخص
ارسال يکشنبه 31 تير 1386، ساعت 23:23
 1 سال و 2 ماه پيش
#258
 
غريب آشنا نوشته بود:

يه مرد براي مسافرت کاري چند ماهي از همسرش دوره و در مقابل نياز جنسيش نمي تونه مقاومت کنه و يا خويشتن داري نشون بده. در همچين موردي مي تونه با رعايت حدود الهي ازدواج موقت انجام بده. در اينجا جايگاه عشق و خانواده و وفاداري کجاست؟ اگه منظور اينه که به کسي که يه شب براي رفع نياز جنسي مهمونش بوده بايد عشق بورزه و باهاش تشکيل خانواده بده و تا ابد بهش وفادار بمونه، مشخصاً چيز مسخره اي هست. اگه هم منظور عشق و وفاداري به همسر دائم و حفظ بنيان خانواده خودش هست، فکر نمي کنم يه شب رفع نياز جنسي در وضعيت اضطراري که شخص توانايي خويشتن داري نداره به اين چيزها خللي وارد کنه. اگه طرف به جاي ازدواج موقت از طريق خود ارضايي که هم حرام هست و هم ضررهاي جسمي و روحي در پي داره نياز جنسيش رو برطرف کنه عشق و وفاداري و بنيان خانواده حفظ مي شه؛ اما اگه در شرايط اضطراري و مطابق با حکم شرع و عقل و طبيعت با يکي موقتاً ازدواج کنه تا همون نياز جنسي رو به روش طبيعي و شرعي برطرف کنه، همه اين چيزها از بين مي ره؟!


Applause
Applause
Applause
کاملاً صحيح و عادلانه ميفرماييد
آخر عدالته
خوش به حال همسر آيندت
به آقايون اصلاً نبايد بد بگذره ,تحمل نياز جنسي سخته Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ولي ميشه بفرماييد زن اين آقا در اين شرايط يکسان در زمان دوري شوهرش چيکار بايد بکنه
جواب حتماً روشنه ديگه
دين هيچ حکمي در اين باره نداره ,زن بايد اينقدر بشينه تا آقا تشريف بيارن, Pray Pray ولي آقا نبايد انتظار بکشن
بهشون بد ميگذره Mr. Green
آخي Sick Silenced

***
خانمها آخه چقدر شماها احمقيد
چقدر خنگيد که همش اين آقايون بايد براتون احکام دين رو توضيح بدن و شما کودنها اصلاً متوجه نميشيد Twisted Evil

چقدر شما خانمها بي انصافيد, آخه اين آقا دوست داره شما رو Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad چجوري تحمل کنه که
شما همون حالت هايي رو که با خودش داريد براي مرد ديگه اي هم داشته باشيد Not talking Not talking ولي شما ها چشمتون کور شه بايد تحمل کنيد که بهترش و خود آقا با ديگري داشيه باشه Shhh Sick
قضيه ي به اين راحتي رو آقايون ميفهمن و شما خانمهاي خنگ نميفهميد Brick wall Brick wall Brick wall

آخه چي ميخواين از جونشون Embarassed Embarassed Embarassed
واسه ي عشق و علاقه دادن, که حاضرن جون بدن ولي علاقه ندن Whistle Cool
آزادي جنسي هم که بايد داشته باشن چون تحملش سخته Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
چشم شما ها هم که همش به پول و مقام و اين چيزاشونه و علاقه هاتون قلابيه Twisted Evil
چرا شما ها نميخوايد بفهميد
چرا زور ميگيد اي خانمها Pray Pray Confused
 
6
6
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
شازده کوچولوآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 17 دي 1385
مجموع ارسالها: 1068
اعتبار کسب شده: 6406
محل سکونت: هيدالو
سن: 27
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 01 مرداد 1386، ساعت 0:38
 1 سال و 2 ماه پيش
#259
 
غريب آشنا نوشته بود:
فکر نمي کنم يه شب رفع نياز جنسي در وضعيت اضطراري که شخص توانايي خويشتن داري نداره به اين چيزها خللي وارد کنه. اگه طرف به جاي ازدواج موقت از طريق خود ارضايي که هم حرام هست و هم ضررهاي جسمي و روحي در پي داره نياز جنسيش رو برطرف کنه عشق و وفاداري و بنيان خانواده حفظ مي شه؛ اما اگه در شرايط اضطراري و مطابق با حکم شرع و عقل و طبيعت با يکي موقتاً ازدواج کنه تا همون نياز جنسي رو به روش طبيعي و شرعي برطرف کنه، همه اين چيزها از بين مي ره؟!


من نميخوام از چيزي يا کاري دفاع کنم. مسلماً رابطه با جنس مخالف ارجحيت کامل داره و در اين شکي نيست.
ولي اگر ممکنه يه مرجع غير مذهبي اسم ببر که اين گفته رو تاييد کنه.

_________________
اگر آدم گذاشت اهليش کنند بفهمي‌نفهمي خودش را به اين خطر انداخته که کارش به گريه‌کردن بکشد.
شازده کوچولو (اثر آنتوان دو سن‌تگزوپه‌ري)
 
1
1
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احمدي نژادآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 22 خرداد 1386
مجموع ارسالها: 376
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 01 مرداد 1386، ساعت 12:10
 1 سال و 2 ماه پيش
#260
 
sedayedel نوشته بود:
غريب آشنا نوشته بود:

يه مرد براي مسافرت کاري چند ماهي از همسرش دوره و در مقابل نياز جنسيش نمي تونه مقاومت کنه و يا خويشتن داري نشون بده. در همچين موردي مي تونه با رعايت حدود الهي ازدواج موقت انجام بده. در اينجا جايگاه عشق و خانواده و وفاداري کجاست؟ اگه منظور اينه که به کسي که يه شب براي رفع نياز جنسي مهمونش بوده بايد عشق بورزه و باهاش تشکيل خانواده بده و تا ابد بهش وفادار بمونه، مشخصاً چيز مسخره اي هست. اگه هم منظور عشق و وفاداري به همسر دائم و حفظ بنيان خانواده خودش هست، فکر نمي کنم يه شب رفع نياز جنسي در وضعيت اضطراري که شخص توانايي خويشتن داري نداره به اين چيزها خللي وارد کنه. اگه طرف به جاي ازدواج موقت از طريق خود ارضايي که هم حرام هست و هم ضررهاي جسمي و روحي در پي داره نياز جنسيش رو برطرف کنه عشق و وفاداري و بنيان خانواده حفظ مي شه؛ اما اگه در شرايط اضطراري و مطابق با حکم شرع و عقل و طبيعت با يکي موقتاً ازدواج کنه تا همون نياز جنسي رو به روش طبيعي و شرعي برطرف کنه، همه اين چيزها از بين مي ره؟!


Applause
Applause
Applause
کاملاً صحيح و عادلانه ميفرماييد
آخر عدالته
خوش به حال همسر آيندت
به آقايون اصلاً نبايد بد بگذره ,تحمل نياز جنسي سخته Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ولي ميشه بفرماييد زن اين آقا در اين شرايط يکسان در زمان دوري شوهرش چيکار بايد بکنه
جواب حتماً روشنه ديگه
دين هيچ حکمي در اين باره نداره ,زن بايد اينقدر بشينه تا آقا تشريف بيارن, Pray Pray ولي آقا نبايد انتظار بکشن
بهشون بد ميگذره Mr. Green
آخي Sick Silenced

***
خانمها آخه چقدر شماها احمقيد
چقدر خنگيد که همش اين آقايون بايد براتون احکام دين رو توضيح بدن و شما کودنها اصلاً متوجه نميشيد Twisted Evil

چقدر شما خانمها بي انصافيد, آخه اين آقا دوست داره شما رو Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad چجوري تحمل کنه که
شما همون حالت هايي رو که با خودش داريد براي مرد ديگه اي هم داشته باشيد Not talking Not talking ولي شما ها چشمتون کور شه بايد تحمل کنيد که بهترش و خود آقا با ديگري داشيه باشه Shhh Sick
قضيه ي به اين راحتي رو آقايون ميفهمن و شما خانمهاي خنگ نميفهميد Brick wall Brick wall Brick wall

آخه چي ميخواين از جونشون Embarassed Embarassed Embarassed
واسه ي عشق و علاقه دادن, که حاضرن جون بدن ولي علاقه ندن Whistle Cool
آزادي جنسي هم که بايد داشته باشن چون تحملش سخته Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
چشم شما ها هم که همش به پول و مقام و اين چيزاشونه و علاقه هاتون قلابيه Twisted Evil
چرا شما ها نميخوايد بفهميد
چرا زور ميگيد اي خانمها Pray Pray Confused


البته اکثر دخترهايي که من در اين تالار با آنها آشنا شده ام (مجردها رو مي گم) سالياني است که در حال تحمل مي باشند . فکر نمي کنم که چند ماه تحمل براي اونها سخت باشه . Think

_________________
هموطن گرامي. در مصرف برق صرفه جويي نماييد .
 
4
-2
6
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
Omidآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 11 آذر 1384
مجموع ارسالها: 3127
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: Florida
سن: 35
جنسيت: مرد
ارسال دوشنبه 01 مرداد 1386، ساعت 20:17
 1 سال و 2 ماه پيش
#261
 
احمدي نژاد نوشته بود:

البته اکثر دخترهايي که من در اين تالار با آنها آشنا شده ام (مجردها رو مي گم) سالياني است که در حال تحمل مي باشند . فکر نمي کنم که چند ماه تحمل براي اونها سخت باشه . Think


This is NOT the way a gentleman talks to ladies. Shame on you Shame on you It reveals the degree of your weakness when you say things like this to a fine woman who has shown how rediculous some of these religious laws are. Angel

_________________
بهترين زن دنيا زني است که کسي او را نديده باشد.
 
3
2
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مشنگآفلاين
زبون بسته!
زبون بسته!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 01 مرداد 1386
مجموع ارسالها: 13
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: 
جنسيت: نامشخص
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 10:54
 1 سال و 2 ماه پيش
#262
 
فرهاد شيرين را گفت:
عزيزم من تو را بسيار دوست ميدارم، ولي براي يک هفته!

شيرين:
تو غللللللللللللللط ميکني! چرا يک هفته؟

فرهاد:
شما که خود ميدانيد اين روزها هزينه ي زندگي بالا نموده، ما هم که بي عرضگي در ذاتمان است، تازه مگر خر مخمان را گزيده که کوه به اين بزرگي را به خاطر شما بکنيم؟
زين پس به خاطر شما زمين هم شخم نميزنيم! يک شاخه نبات که هيچ، حاظر نيستيم يک شاخه آبنبات مهرتان کنيم!

شيرين:
وقتي کوه ميکنديد قلوه سنگي بر ملاجتان اصابت نموده؟ شما که اينقدر نامرد نبوديد!

فرهاد:
شنيده ام اين روزها ميشود عقد موقت نمود، چيزيست شبيه سيم کارت ايرانسل، اندازه ي مورد نياز استفاده ميفرمايي، سپس به دور انداخته يکي ديگر خريداري ميکني، به همين سادگي!
ضمنا کوه که هيچ، از کندن چيزهاي ديگر هم معاف خواهي بود!
من که با آن صد در صد موافقم، تازه از همه مهمتر اينکه ازدواج موقت هنوز سهميه بندي نگرديده، ما هم تصميم داريم تا مانند بنزين خسران زده نشده ايم و آنجايمان نسوخت دلي از آن در بياوريم.
واي شيرين امان از اين جگرهاي اووف! اگرنظامي گنجوي هم يکي از آنها را ميديد عشق يادش ميرفت و I Love You بر زبانش جاري ميگشت!
اصلا اي عشق که گفتي اي يعني چه؟
عشق دسيسه اي بيش نيست براي به اسارت در آوردن ما مردها.
حال از فوايد ازدواج موقت بشنو عزيز دلم (لوس نشويد، فقط براي يک هفته، سپس ميتوانيد به جاي کوهکن گورکني بيابيد):
نخست اينکه از وقتي خبر اين امداد الهي به گوشمان رسيد جز دوستت دارم بر زبانمان جاري نگشت، ديگر با حسرت به اين جگرهاي اووف نمي نگريم و همه را از آن خود ميدانيم.

شيرين:
اي نامرد بيشعور! پس از ما چه خواهي کرد؟

فرهاد:
شنيده ام مجنون دار فاني را وداع گفته و ليلي عزيزمان با خانه و ماشين و کارت سوختي پر بنزين انتظارمان را ميکشد. شيرين جان تو که ميداني ما چشمداشتي به مال دنيا نداريم، ولي يک هفته فرصت خوبيست براي رهانيدن وي از شر ماديات!

شيرين:
پس تکليف قصه ي فرهاد و شيرين نظامي چه خواهد شد؟

فرهاد:
ميبيني که چگونه ازدواج موقت حتي ادبيات اين مرز و بوم را متاثر کرده؟
با کوتاهي عشق ما ديگر نظامي بدبخت لازم نيست ديواني به اين عظمت بنويسد، شايد دو بيتي را اختراع کند يا نويسنده ي داستان کوتاه شود!
تازه ديوان ايشان متنوع ميشود،
صفحه نخست فرهاد و شيرين ، صفحه دوم فرهاد و ليلي ، صفحه سوم فرهاد و فلان ؛ ووو...
فصل دوم: خسرو و شيرين ، خسرو و ليلي ، خسرو و دختر همسايه
فصل سوم: مجنون و ليلي ، مجنون و زن کيکاووس ، مجنون و زن سوم رستم
خدا را چه ديدي عزيزم شايد تا آن زمان پس از استقبال گسترده ي مردم از ازدواج موقت، فرهاد و مجنون هم قانوني شد!
*
*
*
*
*
و اين بود داستان اسطوره هاي عشق، فرهاد و شيرين!
پس از اين واقعه گروهي از انسانهاي طرفدار برابري حقوق زن و مرد که ميگفتند با خانمها نبايد مانند کالا برخورد کرد، سند را مخصوص زمين و خانه دانستند و سند ازدواج از صحنه روزگار محو گرديد و OK در محضر کافي دانسته شد.
مردم هم بيکار ننشستند و با تلاش بيوقفه موفق شدند زمان ازدواج موقت را از يک هفته به يک ساعت کاهش دهند، سپس به دليل گراني بنزين و کاهش سهميه سوخت و صرفه جويي در وقت و هزينه و مفقود شدن کارت سوخت و بهانه هاي بني اسرائيلي ديگر، رفتن به محضر منسوخ شد، دولت هم براي جلوگيري از قاچاق همسر بين مردم کارت هوشمند توضيع نمود، مردم با عبرت گرفتن از حادثه تلخ بنزين، براي مصرف چندين ماه خود همسر در خانه ذخيره نمودند.
اين چنين شد که بي بندوباري غربي براي بار دوم اختراع گرديد!
اين بار توسط ملت غيور ايران!

و اين چنين بود سرانجام ازدواج موقت.

-------------
اگه عشقي نباشه آدمي نيست
اگه آدم نباشه زندگي نيست
نپرس از من چي اومد بر سر عشق
جواب من بجز شرمندگي نيست
 
4
3
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 802
اعتبار کسب شده: 10242
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 12:16
 1 سال و 2 ماه پيش
#263
 
مشنگ نوشته بود:

خدا را چه ديدي عزيزم شايد تا آن زمان پس از استقبال گسترده ي مردم از ازدواج موقت، فرهاد و مجنون هم قانوني شد!
*
*, اين چنين بود سرانجام ازدواج موقت.




به نکته ظريفي اشاره کردي Wink
از طرفداران پرو پا قرص ازدواج موقت بعيد نيست که روزي
از فشار زياد که در مسافرت بهشون وارد ميشه يا به علت اينکه
بضاعت مالي و استطاعت حتي مهريه ازدواج موقت رو نداشته باشن به اين نتيجه برسن و يه جمله عربي يا شايد چون عربي هم سخته Mad
فارسي براي اينکه يه وقت با سر نرن ته جهنم و همچنان تو بهشت باشن اختراع کنن. Applause
تازه ثواب هم مي برن .

واي چه بهشتيه اون بهشت که پره از اين آدما!خداوند مارا با آنها محشور گرداناد.الهي آمين! Angel

اميدوارم ادامنه محترم نکته پست منو گرفته باشن و سوء برداشت ننموده و سانسورد نشم.آمين ! Angel


(خطابم با موافقين است به کسي برنخوره) Shame on you
بازم ميگم اگه اهل خدا و ايمان و .... نيستيد که آقا کارتون رو بکنين چه احتياجيه که اينجا بيايد زير پرچم دين و با مذهبيون همدردي کنين و با هم يکزبان و يکدل شين . Shocked

اگه هم نه خيلي مومنين و از اون دنيا ميترسين و ميترسين خداي ناکرده با سر برين ته جهنم چون گناه ديگه اي که نکرديم و همين موضوع فقط مشخص کننده جهنمي بودن يا بهشتي بودن ماست و بيخيالش هم نميشه شد پس اکيدا
توصيه ميکنم که براي محکم کاري اون جمله (صيغه محرميت) رو قبلش بجاي يکبار چندبار بخونين (چون تنها فرقش با ورژن غير ديني اش همين جمله است و همين جمله نجات دهنده و بهشتي کننده ماست) و اگر بتونين در طول کار هم اين ذکر شريف رو زير لب زمزمه کنين که ديگه خيلي بهتره .اصولا اين خودش يکي از راههاي رسيدن به خداست

فراموش نکنين که با اين امکان که مي تونين با هزاران نفر ازدواج موقت بکنين به عدد اونها راه هست براي رسيدن بخدا

خدايا خداييش کيف ميکني از بنده هات؟ Applause همش دنبال پيدا کردن راهي براي رسيدن به تو اند حتي تو برطرف کردن نياز جنسي اونم از راه "هرروز با يکي" به فکر تو هستند و هي ميخوان به تو برسن خب خداجون چرا اينا رو خسته ميکني "خاکم به دهن مگر که مستي ربي؟**" بيا پايين بذار اينا به تو برسن!! Brick wall Brick wall Brick wall

-------------------------------------------------------------------
** ابريق مي مرا شکستي ربي خاکم به دهن مگر که مستي ربي (حکيم خيام)

_________________
دلم برات هنگ شده!
 
4
4
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
ehsaneyazdanpanahآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: دوشنبه 09 مرداد 1385
مجموع ارسالها: 388
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: ها آمو شيرازيِـَم من
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 12:38
 1 سال و 2 ماه پيش
#264
 
با عرض شرمندگي من دير وارد بحثتون شدم ، ولي بنظرم اينکار يه جور شرعي کردن قضيه نيست ، ميشه گفت يه جور کلاه شرعي گذاشتن سر قضيه است

ما انسان شناسيمون ضعيفه يا بهتره بگم خود شناسي قوي نداريم

اين دليل نميشه چون يه نفر از خونوادش دوره ، به گفته غريب آشنا توي يه [size=18]شرايط اضطراري [/size]قرار گرفته باشه

شرايط اضطراري کدومه Brick wall

انسان رو خدا يه چيزي بهش عنايت کرده بنام تحمل
بنظر من تحمل انسان هست که خيلي چيز ها رو زيبا ميکنه

و بنظرم اين قضيه ربط مستقيم به قضيه انسجام و تحکيم خانواده داره و تزلزل بنيان خانواده از اثرات مستقيمشه
چون بحث مقايسه رو پيش ميکشه که در حوصله تالار نيست

خوب باشيد

_________________
براي شعري که بي تو خواهم گفت...
قافيه کم دارم ...
و...
تجربه ي با تو بودن را...
اي کاش به اندازه ي سلامي با هم بوديم...
 
6
6
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
La vecchia signoraآفلاين
بزنم به تخته!
بزنم به تخته!

آواتار

تاريخ عضويت: يکشنبه 26 فروردين 1386
مجموع ارسالها: 141
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: دل آلپي
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 12:48
 1 سال و 2 ماه پيش
#265
 
يه انسان يا ازدواج ميکنه يا اگر نميخواد يا نميتونه ازدواج کنه بايد پرهيزگاري پيشه کنه اين وسط راه سومي وجود نداره
مگر اينکه خودش ....

_________________
يوونتوس هر جا که باشي عشق تو عشق منه ------- هر کي دل توسينه داره واسه يووه ميزنه
 
3
3
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
harvardآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

آواتار

تاريخ عضويت: شنبه 26 مهر 1382
مجموع ارسالها: 1595
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: سکون معنا ندارد !!! بايد امشب بروم !!!
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 13:06
 1 سال و 2 ماه پيش
#266
 
ehsaneyazdanpanah نوشته بود:

انسان رو خدا يه چيزي بهش عنايت کرده بنام تحمل
بنظر من تحمل انسان هست که خيلي چيز ها رو زيبا ميکنه

و بنظرم اين قضيه ربط مستقيم به قضيه انسجام و تحکيم خانواده داره و تزلزل بنيان خانواده از اثرات مستقيمشه
چون بحث مقايسه رو پيش ميکشه که در حوصله تالار نيست


ببين احسان جان . قبلا اين بحث ها کاملا از نظر شرعي و عرفي و ... شده و هر گونه ادامه اين بحث بدون خواندن اون بحث ها به نظرم کار بيهوده است .
اما چون بر خلاف ديگران اسم از خدا آوردي نه هزاران عرف اجتماعي و اخلاقي جوابت را مي دهم :
همون خدائي که شهوت داده همون خدا هم صبر و تحمل را داده و گفته : و البته اگر صبر پيشه کنيد براي شما بهتر است . همون خدا اين حکم را هم داده و ازدواج موقت چيزي نيست که وارداتي باشه بلکه جزء شرع مبين اسلامه .
موضوع اينه که خدا محدود به زمان و مکان نيست که نتونه آينده را ببينه پس حکمي که در شرع اسلام آورده و اسلام را به عنوان دين کامل معرفي کرده نمي تونه مال گذشته باشه و مسلما خدائي که اين حکم را داده تزلزل بنيان خانواده را نمي خواسته !!!

اما :
آيا اکنون که اين حکم اجرا نمي شه بنيان خانواده کاملا محکم و مستکم است ؟ اگر روزنامه ها را بخونيد تائيد مي کنيد که خير !!
! چرا ؟ مشکل کجاست ؟
نيازي که پاسخ داده نشده و همه نتونسته اند در مقابلش صبر پيشه کنند و چون راه درست هم در جلوي پايشان نبوده به راههاي ديگري متوسل شده اند . آيا اگر اين نياز پاسخ داده مي شد به اينجا کشيده مي شد ؟
خدا اگر مي خواست سخت بگيرد مسلما اين حکم را نمي داد اما اين ما هستيم که داريم سخت مي گيريم که نتيجه اش چيزي نيست جز يک جامعه مريض.
تلک حدود الله فلا تقربوها

_________________
عملکرد هر انسان ريشه در بينشها و گرايشهايي دارد که خود، برگرفته از داده هاي خامي است که در زندگي روزانه به دست مي آيد . از همين روست که ابرقدرتها مي کوشند که با کاناليزه کردن اخبار و اطلاعات جهاني ، گرايشها و در نتيجه ، مواضع علمي جوامع بشري را به کنترل خود درآورند .

اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود .
 
2
-1
3
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 802
اعتبار کسب شده: 10242
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 13:27
 1 سال و 2 ماه پيش
#267
 
harvard نوشته بود:
ehsaneyazdanpanah نوشته بود:

انسان رو خدا يه چيزي بهش عنايت کرده بنام تحمل
بنظر من تحمل انسان هست که خيلي چيز ها رو زيبا ميکنه

و بنظرم اين قضيه ربط مستقيم به قضيه انسجام و تحکيم خانواده داره و تزلزل بنيان خانواده از اثرات مستقيمشه
چون بحث مقايسه رو پيش ميکشه که در حوصله تالار نيست


. همون خدا اين حکم را هم داده و ازدواج موقت چيزي نيست که وارداتي باشه بلکه جزء شرع مبين اسلامه . موضوع اينه که خدا محدود به زمان و مکان نيست که نتونه آينده را ببينه پس حکمي که در شرع اسلام آورده و اسلام را به عنوان دين کامل معرفي کرده نمي تونه مال گذشته باشه و مسلما خدائي که اين حکم را داده تزلزل بنيان خانواده را نمي خواسته !!!

اما :
آيا اکنون که اين حکم اجرا نمي شه بنيان خانواده کاملا محکم و مستکم است ؟ اگر روزنامه ها را بخونيد تائيد مي کنيد که خير !!
! چرا ؟ مشکل کجاست ؟



هاروارد عزيز
من قبلا هم گفتم قرآن رو تا حالا نخونده بودم و تازه شروع کردم چيزي که برام به شدت سواله اينه که آيا اين حکم حکم خداست؟ اگه يکي بتونه برام ثابت کنه که اين حکم خداست
کمک بزرگي به من ميکنه چون من نميخوام چون پدر و مادرم مسلمون بودن مسلمون باشم مي خوام دينم رو خودم انتخاب کنم


پس صميمانه ازتون مي خوام که جواب سوالم رو دين شما که ميگي حکم خداست از کجا اين حرف رو ميزني؟(منبع لطفا)

بازم ميگم نگين حکم مرجع تقليده
(بنا به دلايلي ويراست نمودم)
...و چقدر عجايب که در هيچ جا يافت مي نشده در انجا يافت ميشده!!
و چقدر کار ثوابي انجام داده بودند چون قبلش اين آيات الهي اون جمله رو خونده بودن و همچنان جزو مقربين درگاه الهي مونده بودن حتي شيطان رجيم هم نتوانسته بود خواندن اون جمله رو از يادشان ببرد و خداي ناکرده با سرن برن به "درک" (که همانا اين آقايون خود ميدانند که درک پايينترين طبقه از جهنم ميباشد و خيلي جيزه!!)

پس من يکي که اين اقايون رو قبول ندارم چون اينها اگه فشار بهشون بياد صيغه مجنون و فرهاد رو هم شرعي ميکنن

من نميتونم بذارم يکي ديگه از روي شهوت خودش براي من تصميم بگيره

_________________
دلم برات هنگ شده!


اين پيغام تا به حال يک بار و توسط مارمولک در تاريخ جمعه 05 مرداد 1386، ساعت 16:46 ويرايش شده است.
 
4
4
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
غريب آشناآفلاين
آخر آدم بيکار!
آخر آدم بيکار!

تاريخ عضويت: دوشنبه 19 خرداد 1382
مجموع ارسالها: 5521
اعتبار کسب شده: 3000
محل سکونت: شيراز
سن: 25
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 20:01
 1 سال و 2 ماه پيش
#268
 
با خوندن بعضي از مطالب واقعاً نااميد شدم. اين همه بحث در بخشهاي مختلف اين موضوع انجام شده؛ بعد آخر خيلي از دوستان بدون اين که سعي کنن منطقي با قضيه برخورد کنن، از روي احساسات حکم شرعي صادر مي کنن. اگه بحث قراره احساسي بشه که بنده و خيلي هاي ديگه هم با مخالفين ازدواج موقت موافقيم.

ehsaneyazdanpanah نوشته بود:
...انسان رو خدا يه چيزي بهش عنايت کرده بنام تحمل
بنظر من تحمل انسان هست که خيلي چيز ها رو زيبا ميکنه....

خب حکم اسلام هم همينه. در درجه اول به صراحت گفته شده اگه نمي تونين ازدواج کنين، تحمل کنين. حالا اگه کسي نمي تونه ازدواج کنه و تحمل بالايي هم تو اين جور مسائل نداره بايد چکار کنه؟

La vecchia signora نوشته بود:
يه انسان يا ازدواج ميکنه يا اگر نميخواد يا نميتونه ازدواج کنه بايد پرهيزگاري پيشه کنه اين وسط راه سومي وجود نداره
مگر اينکه خودش ....

اين حکم رو از کجا آوردي؟ کي گفته راه سومي وجود نداره؟ دوستان دارن ايراد مي گيرن که جکم ازدواج موقا رو علمل واسه خودشون در آوردن. در همچين شرايطي چه جوري خودتون به اين سادگي حکم صادر مي کنين؟ Shame on you

_________________
"گـر چـه افتـاد ز زلـفـش گـرهـي در کـارم - - - - - - - - - - همچنان چشم گشاد از کرمش مي دارم
پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب - - - - - - - - - - تـا در ايـن پـرده جـز انـديـشـه او نـگـذارم"
 
1
0
1
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
مارمولکآفلاين
پرچونه!!
پرچونه!!

آواتار

تاريخ عضويت: جمعه 08 تير 1386
مجموع ارسالها: 802
اعتبار کسب شده: 10242
محل سکونت: بين آدمها
جنسيت: نامشخص
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 20:23
 1 سال و 2 ماه پيش
#269
 
غريب آشنا نوشته بود:
با خوندن بعضي از مطالب واقعاً نااميد شدم. اين همه بحث در بخشهاي مختلف اين موضوع انجام شده؛ بعد آخر خيلي از دوستان بدون اين که سعي کنن منطقي با قضيه برخورد کنن، از روي احساسات حکم شرعي صادر مي کنن. اگه بحث قراره احساسي بشه که بنده و خيلي هاي ديگه هم با مخالفين ازدواج موقت موافقيم.

دوستان دارن ايراد مي گيرن که جکم ازدواج موقا رو علمل واسه خودشون در آوردن. در همچين شرايطي چه جوري خودتون به اين سادگي حکم صادر مي کنين؟ Shame on you


غريب آشنا جان
تو بگو اين حکم از کجا اومده
اصلا فکر کنين که من يه آدم مذهبي دو آتيشه هستم و به محض اينکه برام ثابت بشه اين حکم حکم خداست منم به جرگه موافقين مي پيوندم

حرف من اينه چرا يکي پيدا نميشه به کسي که ميخواد اسلام رو بشناسه و به اين دين بگرايد جواب واضح بده

فرض کنين من يه مسيحي اروپايي يا امريکايي هستم که دارم تحقيق ميکنم رو اسلام ميخوام ببينم دينتون واقعا
اين حکم رو داره يعني خداي شما صريحا اينو گفته

نگيد صريح نگفته و گذاشته که خودمون کشف کنيم و چون ما نميتونيم از ما بهتران فقط مي تونن کشف کنن.
فرض کنين اوايل ظهور اسلامه و پيامبر در قيد حيات نيست و هنوز علمي به نام فقه اختراع نشده مردمي که در سفر هستن و خيلي بهشون فشار ميومده که نميتونستن صبرکنن اين علم بوجود بياد بايد طبق دستورات اسلام يکاري ميکردن که اين فشار کم بشه خداي ناکرده سلامتيشون بخطر نيفته اونا چي کار ميکردن ؟

يه لحظه هم دل بکنين از اين علما بدون اونا دينتون چي ميگه؟

واسه کسايي که هنوز نگرفتن من از چي رنج ميبرم :
کاري که دلتون ميخواد انجام بدين اگه عقلتون هم تاييد کرد که هيچي اگه نکرد و ميدونين که بالاخره ميخواين که انجام بدين و عقل رو يه جوري ميشه دور زد لطفا با دين دورش نزنين

مرد باشين حتي اگر نامردي ميکنين جوانمردانه نامردي کنين هيچي بدتر از اين نيست که آدم خودش رو گول بزنه.


من منتظرم يه مسلمون به من بگه خداي شما مسلمونا چه جوري فکر ميکنه؟

_________________
دلم برات هنگ شده!
 
2
2
0
پاسخ به صورت نقل قول بازگشت به بالای صفحه
احمدي نژادآفلاين
داره راه ميفته!
داره راه ميفته!

آواتار

تاريخ عضويت: سه‌شنبه 22 خرداد 1386
مجموع ارسالها: 376
اعتبار کسب شده: 3000
جنسيت: مرد
ارسال پنجشنبه 04 مرداد 1386، ساعت 21:05
 1 سال و 2 ماه پيش
#270
 
من کاري به ازدواج موقت ندارم . ولي :
مارمولک نوشته بود:

يه لحظه هم دل بکنين ا